Стан розгляду запитів на публічну інформацію станом на 01 квітня 2025 року
Аналіз опрацьованих документів свідчить, що станом на 01 квітня 2025 року до Головного управління надійшло 56 запитів на публічну інформацію, з них:
- електронною поштою – 23;
- поштою – 11;
- нарочно – 14;
- територіальною відправкою – 7;
- через вебпортал ПФУ – 1.
За категорією запитувачів найбільше запитів надійшло від фізичних осіб ‒ 44, юридичних осіб – 4, органів виконавчої влади, як до розпорядника інформації надійшло – 8 запитів.
Із загальної кількості запитів, отриманих протягом звітного періоду 5 (8,9 %) – задоволено, 43 (76,8 %) – надано роз’яснення, 2 (3,6 %) – відмовлено, 6 (10,7 %) – перебуває на стадії опрацювання.
За класифікацією змісту запитів дописувачів найбільше цікавили питання соціального захисту та пенсійного забезпечення 43 запитів або 76,8 % загальної
кількості.
Запитувачі, зокрема, звертались щодо надання інформації про:
- призначення та перерахунок пенсій (17);
- витребування довідок та інших документів (12);
- визначення права на виконання рішення суду (8);
- роз’яснення норм пенсійного законодавства (пільгова пенсія, соціальний іправовий захист військовослужбовців, призначення пенсій прокурорам) (4);
- нарахування і виплати пільг на оплату житлово-комунальних послуг (2);
- інше (13).
Запити на публічну інформацію розглянуті в термін, визначений Законом України “Про доступ до публічної інформації”, а в окремих випадках ‒ Законом
України “Про звернення громадян”.