СТАН РОЗГЛЯДУ ЗАПИТІВ НА ПУБЛІЧНУ ІНФОРМАЦІЮ ЗА І ПІВРІЧЧЯ 2025 РОКУ
Аналіз опрацьованих документів свідчить, що за січень‒червень 2025 року до Головного управління надійшло 111 запитів на публічну інформацію, з них:
- електронною поштою – 42;
- поштою – 25;
- нарочно – 32;
- територіальною відправкою – 10;
- через вебпортал ПФУ – 2.
За категорією запитувачів найбільше запитів надійшло від фізичних осіб ‒ 94, юридичних осіб – 5, органів виконавчої влади, як до розпорядника
інформації надійшло – 12 запитів.
Із загальної кількості запитів, отриманих протягом звітного періоду 14 (13 %) – задоволено, 1 (1 %) – надіслано належним розпорядникам інформації, 87 (78 %) – надано роз’яснення, 2 (2 %) – відмовлено, 7 (6 %) – перебуває на стадії опрацювання.
За класифікацією змісту запитів дописувачів найбільше цікавили питання соціального захисту та пенсійного забезпечення 91 запитів або 82 % загальної
кількості.
Запитувачі, зокрема, звертались щодо надання інформації про:
- призначення та перерахунок пенсій (39);
- витребування довідок та інших документів (28);
- визначення права на виконання рішення суду (14);
- роз’яснення норм пенсійного законодавства (пільгова пенсія, соціальний і правовий захист військовослужбовців, призначення пенсій прокурорам) (4);
- нарахування і виплати пільг на оплату житлово-комунальних послуг (6);
- інше (20).
Запити на публічну інформацію розглянуті в термін, визначений Законом України “Про доступ до публічної інформації”, а в окремих випадках ‒ Законом
України “Про звернення громадян”.