Пропустити навігацію

ЗАСІДАННЯ КОЛЕГІЇ ПРИ НАЧАЛЬНИКУ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ

23 вересня 2025 року відбулося засідання колегії при начальнику Головного управління Зоряні Панас, на якому розглянули ключові питання діяльності Головного управління в умовах сучасних викликів.
 
Про організацію прийому та обслуговування громадян доповіла заступник начальника управління-начальник відділу обслуговування громадян № 8 (сервісний центр) управління обслуговування громадян Галина Григорчук, яка наголосила, що підвищення рівня сервісу залишається пріоритетним напрямком діяльності управління. З початку року надано понад 253 тис. послуг, з них близько 44 тис. – заяви на призначення чи перерахунок пенсій, 43 тис. – щодо субсидій та пільг. Особливу увагу приділено роботі на віддалених робочих місцях у територіальних громадах: здійснено 753 виїзди та проведено 880 виїзних прийомів за місцем проживання громадян. Також управління реалізовує нові функції – виплати за програмою «Прихисток», компенсації оренди житла та надання 39 видів соціальної допомоги.
 
Заступник начальника управління-начальник відділу обслуговування громадян № 7 (сервісний центр) управління обслуговування громадян Наталія Костюк співдоповіла щодо впровадження спрощених механізмів для ветеранів війни під час опрацювання заяв на субсидії та пільги.
Про стан цифрової трансформації поінформував начальник управління інформаційних систем та електронних реєстрів Роман Фоменко. Він наголосив, що завершується 5 річний перехідний період від паперових до електронних трудових книжок. Станом на 1 вересня 2025 року сформовано 120,8 тис. електронних трудових книжок, що становить 50,9 % працюючих в області. Попри позитивну динаміку, цей показник відстає від запланованих темпів, особливо серед малих підприємств та ФОПів.
 
Начальник управління по роботі з персоналом Степан Чорний розповів про кадрову політику Головного управління. У звітному періоді прийнято 80 нових працівників, що майже вдвічі більше, ніж торік. Водночас кількість звільнень зменшилася. Підвищили кваліфікацію 99,8% держслужбовців, проведено 21 навчання з психологічної підтримки, а за сумлінну працю відзначено 54 працівники.
 
Підсумовуючи засідання колегії, Зоряна Панас наголосила на важливості надання якісних послуг громадянам із дотриманням єдиних стандартів обслуговування, а також на своєчасному та ретельному опрацюванні заяв і документів щодо призначення, перерахунку, продовження пенсійних та страхових виплат, житлових субсидій та пільг, державних соціальних допомог. Усі сервісні центри поступово приводяться до єдиних сучасних стандартів роботи, щоб кожен громадянин — незалежно від місця проживання — міг отримати однаково високий рівень послуг. Начальник Головного управління відзначила, що розвиток електронних реєстрів та поєднання цифрової трансформації, професійність кадрового потенціалу забезпечують здатність Головного управління гідно відповідати на виклики воєнного часу.
 
1 5 - ЗАСІДАННЯ КОЛЕГІЇ ПРИ НАЧАЛЬНИКУ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ 2 5 - ЗАСІДАННЯ КОЛЕГІЇ ПРИ НАЧАЛЬНИКУ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ 3 4 - ЗАСІДАННЯ КОЛЕГІЇ ПРИ НАЧАЛЬНИКУ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ 4 - ЗАСІДАННЯ КОЛЕГІЇ ПРИ НАЧАЛЬНИКУ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ 5 1 - ЗАСІДАННЯ КОЛЕГІЇ ПРИ НАЧАЛЬНИКУ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ 6 5 - ЗАСІДАННЯ КОЛЕГІЇ ПРИ НАЧАЛЬНИКУ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ 7 3 - ЗАСІДАННЯ КОЛЕГІЇ ПРИ НАЧАЛЬНИКУ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ 8 - ЗАСІДАННЯ КОЛЕГІЇ ПРИ НАЧАЛЬНИКУ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ 9 2 - ЗАСІДАННЯ КОЛЕГІЇ ПРИ НАЧАЛЬНИКУ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ 10 3 - ЗАСІДАННЯ КОЛЕГІЇ ПРИ НАЧАЛЬНИКУ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ 11 - ЗАСІДАННЯ КОЛЕГІЇ ПРИ НАЧАЛЬНИКУ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ 12 1 - ЗАСІДАННЯ КОЛЕГІЇ ПРИ НАЧАЛЬНИКУ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ
background Layer 1