Запобігання конфлікту інтересів – запорука доброчесної служби
В Головному управлінні проведено тренінг на тему: «Особливості врегулювання конфлікту інтересів в умовах набуття нових функцій органами Пенсійного фонду України». Під час навчання працівники ознайомилися із поняттям конфлікту інтересів, його законодавчим врегулюванням, а також порядком дій при наявності у них реального чи потенційного конфлікту інтересів.
Зокрема, дізналися, щоб уникнути таких ситуацій, вони повинні:
– повідомляти про наявність реального чи потенційного конфлікту інтересів;
– утримуватися від дій або рішень, у яких наявний приватний інтерес;
– дотримуватися вимог законодавства та стандартів етичної поведінки.
Крім того, завдяки наведеним прикладам пенсійники дізналися про можливі ситуації виникнення конфлікту інтересів, у звʼязку із набуттям нових функцій Пенсійним фондом України. Навчання пройшли понад 490 працівників.
Запобігання конфлікту інтересів сприяє підвищенню довіри громадян до державних інституцій, формує культуру доброчесності та забезпечує прозорість у роботі органів влади.


