Пропустити навігацію

Звіт про роботу із зверненнями громадян в органах Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області за 2018 рік

Головне управління Пенсійного фонду України в області забезпечувало виконання наказів та постанов правління Пенсійного фонду України, спрямованих на реалізацію вимог Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Указів Президента України щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення.

В органах Фонду області створені необхідні умови для прийому та обслуговування громадян. Забезпечується системний контроль за своєчасним розглядом їх звернень.

Всього за 2018 рік до органів Пенсійного фонду України в області надійшло 5548 звернень (у 2017 році – 5623), з них – 2 871 письмових, 1581 усних та з Державної установи «Урядовий контактний центр» – 1096 звернень, що на 75 звернень менше, ніж у 2017 році (2946 письмових, 1239 усних та з Державної установи «Урядовий контактний центр» – 1438 звернень).

В головному та територіальних управліннях Фонду відповідно до затверджених графіків щоденно проводилися особисті прийоми громадян керівництвом та керівниками структурних підрозділів. За 2018 рік в органах Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області на особистому прийомі побувало 956 громадян (у 2017 році – 960), в тому числі у головному управлінні – 418 громадян (у 2017 році 409), у підвідомчих управліннях – 538 громадян (у 2017 році 551 ).

Відповідно до встановлених графіків проводились виїзні прийоми, під час яких прийнято 625 громадян (проти 279 – за 2017 рік).

Основна маса звернень стосується правильності призначення та перерахунку пенсій (2 437 звернень або 43,9 відсотка), роз’яснення діючого пенсійного законодавства (1119 або 20,1 відсотка), підвищення розміру пенсій (826 або 14,9 відсотка), визначення права на пенсію (232 або 4,2 відсотка), виконання рішень судів (93 або 1,7 відсотка), отримання пенсії за фактичним місцем проживання ( 32 звернень або 0,6 відсотка), виплат допомоги на поховання (12 звернень або 0,2 відсотка), інші питання – 797 звернення або 14,4 відсотків.

background Layer 1