Пропустити навігацію

Умови проведення конкурсу на зайняття посади заступника начальника управління внутрішнього аудиту та фінансового контролю  – начальника відділу внутрішнього аудиту головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області

Загальні умови

Посадові обов’язки

1. організація здійснення аудиторських досліджень, інших контрольних заходів в органах Пенсійного фонду України (перевірки, оцінки, вивчення, розслідування) з метою надання начальнику головного управління об’єктивної оцінки щодо діяльності органів Пенсійного фонду України області, стану використання коштів Пенсійного фонду України, правильності ведення бухгалтерського обліку та фінансової звітності;

2. організація контролю за дотриманням суб’єктами системи загальнообов’язкового державного пенсійного страхування вимог законодавства у сфері загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, у тому числі щодо захисту прав застрахованих осіб, контролю за цільовим використанням коштів Фонду, інших коштів, призначених для виплати пенсій та щомісячного грошового утримання суддям у відставці;

3. оцінка функціонування системи внутрішнього контролю в головному та підвідомчих управліннях, запобігання фактам незаконного, неефективного та нецільового використання пенсійних коштів, виникненню помилок чи недоліків у діяльності органів Пенсійного фонду України;

4. моніторинг врахування об’єктами внутрішнього аудиту наданих рекомендацій та стан виконання вимог наказу головного управління про результати аудиторського дослідження на підставі наданої об’єктами аудиту інформації у визначені наказом терміни, в разі необхідності проводить виїзні перевірки об’єктів аудиту щодо ефективності впровадження аудиторських рекомендацій та достовірності наданої інформації;

5. узагальнення даних про діяльність підрозділу внутрішнього аудиту та надання звіту про результати діяльності з внутрішнього аудиту начальнику управління внутрішнього аудиту та фінансового контролю;

6. забезпечення контролю за виконавською дисципліною в підрозділі, веденням діловодства, в межах своїх повноважень розгляд та участь у розгляді звернень, заяв та скарг, що надходять до головного управління, прийом громадян.

Умови оплати праці

– посадовий оклад згідно штатного розпису на 2019 рік – 6700 грн;

– надбавка за ранг державної служби;

– надбавка за вислугу років – 3% посадового окладу за кожний календарний рік стажу державної служби, але не більше 50% посадового окладу.

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

на постійній основі

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1. Копія паспорта громадянина України.

2. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі.

3. Письмова заява, в якій особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки.

4. Копія (копії) документа (документів) про освіту.

5. Посвідчення атестації щодо вільного володіння українською мовою.

6. Заповнена особова картка встановленого зразка.

7. Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (подається шляхом заповнення на веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції – www.nazk.gov.ua).

Документи приймаються до 17:15 год. 29 січня 2019 року.

Особа, яка має інвалідність та потребує у зв’язку з цим розумного пристосування, подає заяву про забезпечення в установленому порядку розумного пристосування.

Дата, час і місце проведення конкурсу

31 січня 2019 року о 10:00, м. Івано-Франківськ, вул. Січових Стрільців, 15

Прізвище, імя та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Збанська Мар’яна Петрівна

0342 54-12-18

gu@if.pfu.gov.ua

Кваліфікаційні вимоги

1

Освіта

Вища (магістр/спеціаліст), економічна, державне управління

2

Досвід роботи

досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років

3

Володіння державною мовою

вільно

Вимоги до компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

1

Лідерство

1) вміння обґрунтовувати власну позицію;

2) досягнення кінцевих результатів.

2

Прийняття ефективних рішень

1) вміння вирішувати комплексні завдання;

2) вміння працювати з великими масивами інформації.

3

Комунікації та взаємодія

вміння ефективної комунікації та публічних виступів.

4

Впровадження змін

здатність підтримувати зміни та працювати з реакцією на них.

5

Управління організацією роботи та персоналом

1) організація і контроль роботи;

2) оцінка і розвиток підлеглих;

3) вміння розв’язання конфліктів.

6

Особистісні компетенції

1) аналітичні здібності;

2) дисципліна і системність;

3) вміння працювати в стресових ситуаціях.

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

1

Знання законодавства

1) Конституції України;

2) Закону України “Про державну службу”;

3) Закону України “Про запобігання корупції”

2

Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

1) Кодекс законів про працю України.

2) Закон України “Про очищення влади”.

3) Закон України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”.

4) Закон України “Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування”.

5) Закон України “Про звернення громадян”.

6) Закон України “Про доступ до публічної інформації”.

7) Закон України “Про захист персональних даних”.

8) Нормативно-правові акти, які регулюють відносини, пов’язані з виконанням функцій управління.

background Layer 1