Пропустити навігацію

УМОВИ проведення конкурсу на посаду начальника юридичного відділу Надвірнянського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Івано-Франківської області (категорія“Б”)

Загальні умови

Посадові обов’язки

Відповідно до положення про юридичний відділ:

здійснює претензійно-позовну роботу по відшкодуванню заборгованості по страхових внесках, витрат на виплату пільгових пенсій та інших платежів до бюджету Пенсійного фонду;

– представляє у встановленому законом порядку інтереси управління в судах та інших органах під час розгляду правових питань і спорів;

– здійснює контроль за додержанням законодавства під час складання посадовими особами структурних підрозділів протоколів про адміністративні правопорушення, готує справи до розгляду начальником управління;

– приймає участь у підготовці, укладенні та контролі за виконанням господарських договорів, що укладаються управлінням, веде їх реєстрацію та облік;

– приймає участь у підготовці, укладенні та контролі за виконанням договорів на виплату пенсій та грошової допомоги, що укладаються управлінням, веде їх реєстрацію та облік;

– здійснює претензійно-позовну роботу по відшкодуванню сум переплат пенсій та збитків до бюджету Пенсійного фонду;

– веде облік актів законодавства і міжнародних договорів України, здійснює їх реєстрацію у відповідних журналах;

– веде інформаційно-роз’яснювальну роботу, спрямовану на правильне застосування та неухильне додержання вимог законодавчих актів працівниками управління;

– здійснює проведення перевірок правильності виданих довіреностей, по яких здійснюється виплата пенсій та грошової допомоги Центральним відділенням поштового зв’язку № 5 Івано-Франківської дирекції УДППЗ «Укрпошта»;

– бере участь в засіданнях комісії з питань, пов’язаних з призначенням (перерахунком) та виплатою пенсій;

– здійснює аналіз повноти опрацювання переплат (недоплат) пенсій, за результатами якого складає службові записки. Бере участь в засіданнях комісії з питань, пов’язаних з списанням переплат (недоплат) пенсій;

– бере участь в розгляді матеріалів за наслідками перевірок і ревізій, дає правові висновки за фактами виявлених порушень;

– забезпечує дотримання вимог законодавства про закупівлю товарів, робіт, послуг за державні кошти;

– розробляє та приймає участь в розробці проектів наказів та інших актів, що видаються управлінням, а також актів, що видаються управлінням, спільно з іншими органами та візує проекти наказів, що видаються управлінням;

– забезпечує взаємодію з органами Державної виконавчої служби та іншими органами щодо діяльності управління Пенсійного фонду;

– здійснює особистий прийом громадян з питань пенсійного забезпечення та діяльності управління;

– організовує роботу зі зберігання претензійних та позовних матеріалів;

– при набранні рішення законної сили при потребі одержує в суді належно завірені копії судових рішень, надає юридичні висновки відділу з питань призначення, перерахунку та виплати пенсій; здійснює оцінювання доказів виконання судових рішень та бере участь у листуванні з державним виконавцем у межах виконавчого провадження.

Умови оплати праці

посадовий оклад згідно з штатним розписом на 2018 рік – 6625 грн., надбавки за вислугу років на державній службі та ранг державного службовця відповідно до статті 52 Закону України “Про державну службу” та постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 “Питання оплати праці працівників державних органів” (із змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 25 січня 2018 року № 24 “Про впорядкування структури заробітної плати працівників державних органів, судів, органів та установ системи правосуддя у 2018 році”)

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстроково

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

Подати наступні документи:

1. Копію паспорта громадянина України;

2. Письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади за формою згідно з додатком, до якої додається резюме у довільній формі.

3. Письмову заяву, в якій особа повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

4. Копію (копії) документа (документів) про освіту;

5. Оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;

6. Заповнену особову картку встановленого зразка;

7, Декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.

Особа з інвалідністю, яка бажає взяти участь у конкурсі та потребує у зв’язку з цим розумного пристосування, подає заяву про забезпечення в установленому порядку розумного пристосування.

Прийом документів здійснюється до 17:15 03.05.2018.

Місце, час та дата початку проведення конкурсу

Надвірнянське об’єднане управління Пенсійного фонду України Івано-Франківської області, 78405, Івано-Франківська область, Надвірнянський район, м. Надвірна, майдан Шевченка, 3. 0 10:00 год. 10 травня 2018 року.

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Василик Галина Миколаївна, (03475)2-43-17

nadvirna@if.pfu.gov.ua

Кваліфікаційні вимоги

Освіта

ступінь вищої освіти не нижче магістра(юридична)

Досвід роботи

досвід роботи на посадах державної служби категорії Б чи В або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше одного року

Володіння державною мовою

вільне володіння державною мовою

Вимоги до компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

Лідерство

– ведення ділових переговорів;

– вміння обґрунтовувати власну позицію;

– досягнення кінцевих результатів.

Прийняття ефективних рішень

– вміння вирішувати комплексні завдання;

– аналіз державної політики та планування заходів з її реалізації;

– вміння працювати з великими масивами інформації;

– вміння працювати при багатозадачності;

– встановлення цілей, пріоритетів та орієнтирів.

Комунікації та взаємодія

– вміння ефективної комунікації та публічних виступів;

– співпраця та налагодження партнерської взаємодії;

– відкритість.

Впровадження змін

– реалізація плану змін;

– здатність підтримувати зміни та працювати з реакцією на них;

оцінка ефективності здійснених змін.

Управління організацією роботи та персоналом

– вміння керувати людськими ресурсами;

– організація і контроль роботи;

– безперервне навчання та підвищення кваліфікації;

– здатність до обміну практичним досвідом;

– наявність високого рівня вмотивованості, вміння мотивувати інших.

Особистісні компетенції

– високий рівень морально-етичної поведінки на засадах загальнолюдських цінностей;

– некорумпованість, здатність протистояти корупційним ризикам і уникати конфлікту інтересів;

– політична неупередженість;

– безперервне навчання та підвищення кваліфікації, здатність обмінюватися практичним досвідом, швидко вчитися (едукативна гнучкість)

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

Знання законодавства

1. Конституція України;

2. Закону України “Про державну службу”;

3. Закону України “Про запобігання корупції”

Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

1. Закон України «Про очищення влади»;

2. Закон України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування»;

3. Кодекс адміністративного судочинства України;

4. Господарський кодекс України;

5. Господарський процесуальний кодекс України;

6. Цивільний кодекс України;

7. Цивільний процесуальний кодекс України;

8. Закон України “Про виконавче провадження”

9. Закон України «Про доступ до публічної інформації»;

10. Закон України «Про звернення громадян»;

11. Закон України «Про захист персональних даних»;

12. Типова інструкція з діловодства у територіальних органах Пенсійного фонду України;

13. Нормативно-правові акти, що регулюють відносини, пов’язані з виконанням функцій структурного підрозділу.

background Layer 1