Пенсійники Прикарпаття підсумували роботу за 2018 рік
Про підсумки роботи органів Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області у 2018 році та основні пріоритети діяльності на 2019 рік йшлося сьогодні на засіданні колегії, при начальнику головного управління.
Як зазначила начальник головного управління Надія Павлюк, оптимізація органів Пенсійного фонду України в області не призвела до погіршення надання послуг населенню, а навпаки – наблизила ці послуги до споживачів внаслідок утворення нових пунктів прийому громадян в об’єднаних територіальних громадах, впровадження у роботу органів Пенсійного фонду новітніх інформаційних технологій. Впродовж 2018 року жителям об’єднаних територіальних громад надано 3136 послуг безпосередньо в адміністративних центрах ОТГ. Більше 22,0 тис. осіб охоплено смс-інформуванням, майже 35,0 тис. осіб отримали доступ до веб-порталу, для виготовлення електронних пенсійних посвідчень, які містять цифровий підпис та є одночасно платіжною карткою, прийнято 3111 заяв.
В області забезпечено своєчасну виплату пенсій 356,6 тис. пенсіонерів. Середній розмір пенсій на 01.01.2019 року склав 2287,42 грн., а кількість одержувачів пенсій у банках перевищила 58,0 відс. загальної чисельності.
Доходи бюджету головного управління Пенсійного фонду України в області склали 9616,2 млн. грн., що на 15,7 відс. більше ніж у 2017 році.
В області здійснюються заходи з легалізації оплати праці та зайнятості населення, в тому числі щодо виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 05.09.2018 № 649-р «Про заходи, спрямовані на детінізацію відносин у сфері зайнятості населення». Результатом цих заходів стало збільшення на 7,3 тис. кількості осіб, яким нараховувалась заробітна плата; зменшення з 27,2 до 20,8 відс. частки осіб, яким заробітна плата нарахована у мінімальному або менше мінімального розміру з одночасним збільшенням частки осіб із зарплатою від двох і більше мінімальних заробітних плат.
Соціальні партнери у своїх виступах позитивно відзначили взаємодію з органами Пенсійного фонду області щодо легалізації робочих місць, дотримання норм законодавства в частині нарахування мінімальної заробітної плати і її легалізації в цілому.
Підсумовуючи засідання колегії, Надія Павлюк подякувала присутнім за проведену роботу у 2018 році та окреслила завдання для органів Фонду, серед яких – організація на належному рівні автоматичного перерахунку пенсій, проведення виплат житлових субсидій пенсіонерам у грошовій формі, впровадження стандартизованих підходів до надання послуг та обслуговування громадян, а також розширення спектру послуг, що надаються в об’єднаних територіальних громадах.