УМОВИ проведення конкурсу на зайняття посади завідувача сектору обробки звернень громадян управління адміністративного забезпечення головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області
Загальні умови |
|
Посадові обов’язки |
– реєстрація звернень громадян, здійснює їх попередній розгляд, надсилає за належністю звернення громадян, в яких порушені питання, що не належать до компетенції головного управління, повернення у встановленому порядку звернень, оформлених без дотримання вимог, встановлених Законом України «Про звернення громадян»; – надання роз’яснень громадянам, які виявили бажання звернутись (або звернулись) на особистий прийом до головного управління, про порядок розгляду питань, надає допомогу в оформленні письмових звернень; – організація проведення особистого прийому громадян начальником головного управління, його заступниками, керівниками структурних підрозділів та спеціалістами головного управління; – перевірка стану роботи з розгляду звернень громадян в структурних підрозділах головного управління; – інформує начальника головного управління, його заступників про стан роботи із зверненнями громадян, про факти порушення виконавської дисципліни, формального ставлення до розгляду звернень громадян та організації особистого прийому громадян в головному управлінні та підвідомчих органах, подає пропозиції щодо вдосконалення цієї роботи; – підготовка квартальних інформацій по зверненнях, що надходять до головного управління Фонду для подальшої підготовки звітності Пенсійному фонду України та облдержадміністрації; – в межах своєї компетенції бере участь у проведенні семінарів, інших навчальних заходів з працівниками управління та відповідних структурних підрозділів підпорядкованих управлінь Фонду. |
Умови оплати праці |
– посадовий оклад згідно штатного розпису на 2019 рік – 5810 грн.; – надбавка за ранг державної служби; – надбавка за вислугу років – 3% посадового окладу за кожний календарний рік стажу державної служби, але не більше 50% посадового окладу. |
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
безстроково |
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання |
1) копія паспорта громадянина України; 2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі; 3) письмова заява, в якій особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону; 4) копія (копії) документа (документів) про освіту; 5) оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою; 6) заповнена особова картка встановленого зразка; 7) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік 8) Заява про відсутність заборгованості зі сплати аліментів на утримання дитини, сукупний розмір якої перевищує суму відповідних платежів за шість місяців з дня пред’явлення виконавчого документа до примусового виконання. Особа, яка має інвалідність та потребує у зв’язку з цим розумного пристосування, подає заяву про забезпечення в установленому порядку розумного пристосування Строк подання документів – до 17:15 09 квітня 2019 року |
Місце, час та дата початку проведення конкурсу |
головне управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області, м. Івано-Франківськ, вул. Січових Стрільців, 15, 10:00 11,12 та 15 квітня 2019 року |
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу |
Збанська Мар’яна Петрівна 0342 54-12-18 |
Кваліфікаційні вимоги |
|
1. Освіта |
вища, магістр |
2. Досвід роботи |
досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років. |
3. Володіння державною мовою |
вільно |
Вимоги до компетентності |
|
Вимога |
Компоненти вимоги |
1. Якісне виконання поставлених завдань |
– вміння працювати з інформацією; – орієнтація на досягнення кінцевих результатів. |
2. Командна робота та взаємодія |
– вміння працювати в команді. |
3. Сприйняття змін |
– виконання плану змін та покращень. |
4. Технічні вміння |
– вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, офісну техніку. |
5. Особистісні компетенції |
– відповідальність; – системність і самостійність в роботі; – орієнтація на саморозвиток; – вміння працювати в стресових ситуаціях. |
Професійні знання |
|
Вимога |
Компоненти вимоги |
1. Знання законодавства |
– Конституція України; – Закон України “Про державну службу”; – Закон України “Про запобігання корупції” – Закон України «Про очищення влади». |
2. Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ) |
Знання: – Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування»; – Закону України «Про звернення громадян»; – Постанови Кабінету Міністрів України від 23 липня 2014 року № 280 «Про затвердження Положення про Пенсійний фонд України»; – Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування». |