Пропустити навігацію

Про стан виконання плану роботи головного управління Пенсійного фонду України в області за I квартал 2019 року

Про стан виконання плану роботи головного управління Пенсійного

фонду України в області за січень – березень 2019 року

Пріорітет І

Забезпечення європейських стандартів

функціонування та надання послуг органами Пенсійного фонду України

Мета 1

Підвищення продуктивності та якості обслуговування громадян

Стан виконання завдань:

До пункту 1.

Інформаційні матеріали, які надійшли з Пенсійного фонду України щодо забезпечення дотримання уніфікованих стандартів прийому та обслуговування громадян в органах Пенсійного фонду України в області, надіслані до територіальних управлінь Фонду.

Відповідно до п. 6 Розділу ІІ постанови правління Пенсійного фонду України від 30.07.2015 № 131 «Про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду» із змінами, внесеними згідно з Постановою правління Пенсійного фонду від 23.01.2017 № 232, в усіх територіальних управліннях Фонду в приміщеннях, де здійснюється прийом та обслуговування громадян, розміщена відповідна інформація про діяльність управління, яка відповідає вимогам даної Постанови.

До пункту 2.

Після надходження з Пенсійного фонду України відповідного програмного забезпечення буде реалізовано дистанційний запис на прийом, самостійний вибір дати та часу прийому, друк квитанції із зазначенням дати, часу прийому, висвітлення на електронних табло системи керування чергою відповідної інформації.

До пункту 3.

Після надходження з Пенсійного фонду України відповідних програмних продуктів буде забезпечено опрацювання заяв про призначення (перерахунок) пенсії, поданих через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України.

До пункту 4.

Відповідно до затверджених графіків спеціалістами територіальних управлінь Пенсійного фонду області в об’єднаних територіальних громадах області проводиться прийом документів для призначення/перерахунку пенсій та надання відповідних консультацій з питань пенсійного забезпечення. В територіальних управліннях Фонду створені навчальні робочі місця у фронт-офісах, на базі яких проводяться навчання спеціалістів нових стандартів організації обслуговування громадян. Із 19-ма територіальними громадами (Білоберізькою, Більшівцівською, Витвицькою, Верхнянською, Космацькою, Матеївецькою, Нижньовербізькою, Печеніжинською, П’ядицькою, Старобогородчанською, Заболотівською, Переріслянською, Делятинською, Олешанською, Ланчинською, Брошнів  Осадською, Рожнівською, Яблунівською, Дзвиняцькою) розпочато співпрацю про надання адміністративних послуг органами Пенсійного фонду за місцем проживання пенсіонерів. Протягом січня – лютого п. р. надано 675 послуг.

До пункту 5.

Для забезпечення доступності для людей з обмеженими фізичними можливостями та інших маломобільних груп всі приміщення органів Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області обладнані пандусами та кнопками виклику спеціалістів управління.

Із 18 приміщень де здійснюється прийом громадян: 10 повністю доступні для людей з інвалідністю та інших маломобільних груп населення та 8 частково доступні. Всі будівлі оснащені кнопкою виклику. Для інвалідів біля 8 будівель органів Пенсійного фонду України в області обладнано паркувальні місця, з них 6 власних будівель (м. Коломия, м. Косів, м. Городенка, м. Тлумач, смт. Рожнятів та головне управління) та 2 орендовані (м. Івано – Франківськ, смт. Верховина). Можливість паркування автотранспортом є біля всіх приміщень органів Пенсійного фонду України в області.

В Коломийському об’єднаному управлінні (м. Коломия) та Тлумацькому об’єднаному управлінні (м. Тлумач) Пенсійного фонду обладно санвузи (туалетну кімнату) для осіб з обмеженими можливостями.

Проведено ремонт та облаштовано пандус відповідно до ДБН в Коломийському об’єднаному управлінні (м. Коломия- вул. Валова, 47А).

Відповідно до затверджених графіків проводяться виїзні прийоми громадян керівництвом головного та територіальних управлінь , в т. ч. виїзди до осіб з обмеженими фізичними можливостями.

Затверджено графік проведення ремонтних робіт на 2019 рік, направлених на забезпечення належного рівня доступності адміністративних приміщень Фонду області.

Мета 2

Зміцнення та модернізація інформаційних ресурсів і технічної бази, підвищення ефективності системи управління

Стан виконання завдань:

До пункту 1.

Термін виконання не настав.

До пункту 2.

Перехід до внутрішнього електронного документообігу з одночасною оптимізацією діловодних процесів буде проведено після надходження програмного забезпечення з Пенсійного фонду України.

На даний час для реєстрації та обробки документів використовується автоматизована система електронного документообігу АТЛАС-ДОК.

Аналіз опрацьованих документів свідчить, що за січень-березень 2019 року до головного управління Пенсійного фонду в області надійшло 2540 документів, що на 419 документів або 14 відсотків менше, ніж у відповідному періоді минулого року.

Вихідної кореспонденції зареєстровано та відправлено головним управлінням Пенсійного фонду України в області – 4913 документів, що на 525 документи або на 10 відсотків менше, ніж у відповідному періоді минулого року.

У звітному періоді забезпечено відправку документів відомчою електронною поштою. Головним управлінням прийнято та відправлено 1391  (1175 в 2018 році) файлів з Пенсійного фонду України. Направлено територіальним управлінням 877 (890) файлів, через Інтернет прийнято та відправлено 744 (733) файлів.

За січень  березень 2019 року на контролі в головному управлінні знаходилося 391 (в 2018 році  354) контрольних документів, що на 37 документів більше.

Зареєстровано в січні  березні 2019 року 89 наказів з питань основної діяльності, що на 9 наказів менше ніж у минулому році.

До пункту 3.

Відповідно до Стратегії модернізації та розвитку Пенсійного фонду України на період до 2020 року, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2016 № 672-р, буде запроваджено електронний обмін документами з організаціями, що здійснюють виплату та доставку пенсій, формування в електронному вигляді документів для переказу пенсій за кордон пенсіонерам, яким пенсії призначені на виконання міжнародних угод, виплати аліментів та інших утримань, що проводяться з пенсій, залучення уповноважених банків до обміну документами для виплати пенсій в електронному вигляді.

До пункту 4.

Забезпечується проведення перерахунків пенсій у зв’язку із змінами в законодавстві та за заявами про проведення перерахунків у строки, визначені законодавством України.

До пункту 5.

Термін виконання не настав.

До пункту 6.

Термін виконання не настав.

Мета 3

Розвиток інфраструктури системи кіберзахисту

Стан виконання завдань:

До пункту 1.

Буде виконано після отримання від Пенсійного фонду України модернізованої комплексної системи захисту інформації інформаційно-телекомунікаційної системи Пенсійного фонду України.

Мета 4

Вдосконалення організаційної структури, системи комплектування та підвищення кваліфікаційної підготовки персоналу органів Пенсійного фонду України

Стан виконання завдань:

До пункту 1.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 22 серпня 2018 року № 628 ”Деякі питання функціонування територіальних органів Пенсійного фонду України“ продовжено третій етап оптимізації роботи територіальних управлінь Фонду в області шляхом їх приєднання до головного управління. Наказом головного управління від 06.03.2019 № 63 введено в дію штатний розпис головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області на 2019 рік з шостого березня 2019 року. Службою персоналу подано до центру зайнятості звіт за формою 4-ПН щодо запланованого вивільнення працівників у зв’язку із змінами в організації виробництва і праці.

Попереджено про наступне вивільнення 615 працівників системи Фонду області, з них 218 заплановано перевести на рівнозначну або нижчу посаду відповідно до ст. 41 Закону України “Про державну службу”, 372 – призначити за умови проходження конкурсного відбору, 25 – звільнити в ході реорганізації. В січні поточного року проведено конкурс на зайняття двох вакантних посад державної служби, участь в якому взяли дев’ять кандидатів. Керівниками структурних підрозділів сформовано заявки на добір персоналу відповідно до наказу Національного агентства державної служби від 06.04.2016 № 72. Наказами головного управління від 22.03. 2019 № 79 та 28.03 2019 № 87 оголошено конкурси на зайняття 88 вакантних посад, з них категорії “Б” – 22 посади, категорії “В” – 66 посад. Проводиться робота щодо внесення змін до положень про структурні підрозділи та посадових інструкцій працівників.

До пункту 2.

З метою підвищення рівня професійної компетентності державних службовців забезпечується підвищення рівня професійної компетентності державних службовців головного управління відповідно до визначених потреб за професійними програмами підвищення кваліфікації, програмами тематичних постійно діючих семінарів, тематичних короткострокових семінарів, тренінгів. За I квартал 2019 року відповідно до плану проведення семінарів  нарад з фахівцями територіальних органів Пенсійного фонду України 10 державних службовців системи Фонду навчалися на базі навчально  методичного центру в місті Києві. В січні 2019 року проведено навчання з працівниками головного управління Пенсійного фонду України в області щодо порядку заповнення електронних декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування. Відповідно до затверджених індивідуальних програм підвищення рівня професійної компетентності 39 державних службовців Фонду успішно пройшли курси через платформу масових відкритих онлайн  курсів Prometheus, за результатами яких отримали 49 сертифікатів “Конфлікт інтересів : треба знати”, “Декларуй доброчесно!”

До пункту 3.

Відповідно до частини другої статті 44 Закону України “Про державну службу”, Типового порядку проведення оцінювання результатів службової діяльності державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 серпня 2017 року № 640 забезпечено узагальнення потреб професійного розвитку державних службовців відповідно до індивідуальних програм підвищення рівня професійної компетентності, складених за результатами оцінювання службової діяльності та затверджено план професійного навчання державних службовців головного управління.

Впроваджено щоквартальну систему моніторингу оцінювання результатів службової діяльності державних службовців, які займають посади категорії “Б” і “В” в головному управлінні та внесення в разі потреби пропозицій щодо їх перегляду.

Мета 5

Забезпечення прозорості та відкритості діяльності, підвищення рівня довіри населення до органів Пенсійного фонду України

Стан виконання завдань:

До пункту 1.

З метою організації цільового індивідуального інформування осіб, які виявили бажання одержувати інформаційні СМС – повідомлення з червня 2018 року забезпечується реєстрація звернень осіб за допомогою підсистеми ІКІС ПФУ «Звернення» під час обслуговування громадян. За I квартал п. р. зареєстровано 7129 особи.

Проведено інформування отримувачів пенсій щодо реалізації другого етапу виплати підвищеної пенсії передбаченої постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 № 103 «Про перерахунок пенсії особам, які звільнені з військової служби, та деяким іншим категоріям осіб». Всього надіслано повідомлень 8,1 тис. громадянам.

До пункту 2.

Забезпечено дистанційне обслуговування громадян шляхом розширення послуг з використанням Веб – порталу послуг Пенсійного фонду України, через який надано 144 відповідей заявникам.

Забезпечується оперативне висвітлення питань діяльності головного управління Пенсійного фонду України в області в засобах масової інформації, на інформаційній сторінці веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України, єдиному державному веб-порталі відкритих даних, інформаційних стендах тощо. Всього з початку року опубліковано 973 матеріали. З них у пресі – 23, по радіо – 16, на телебаченні  513, в інтернет – виданнях  422 матеріали.

Проведено 12 зустрічей з учнівською молоддю та студентами (181 чол.), 16 занять в “Школі майбутнього пенсіонера” (163 чол.), шість флешмобів та вісім засідань “круглого столу”.

Проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота, пов’язана із популяризацією впровадження накопичувальної системи загальнообов’язкового державного пенсійного страхування. Органами Фонду області проведено 731 захід, спрямований на популяризацію накопичувальної системи загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, у яких взяли участь 1152 громадянина.

До пункту 3.

Результати щодо організації та проведення регіональних прес – турів щодо запровадження нових сервісів веб – порталу електронних послуг Пенсійного фонду України очікуються в травні – червні 2019 року.

До пункту 4.

Головним управлінням забезпечується дотримання встановленого порядку надання публічної інформації (опрацювання, систематизація, аналіз та контроль щодо задоволення запитів). Реєстрація запитів здійснюється в автоматизованій системі Атлас-Док. За січень – березень 2019 року до органів Пенсійного фонду України в області надійшло 49 запитів на публічну інформацію. Із них отримано поштою – 29, електронною поштою – 7, під час особистого прийому – 13. Від фізичних осіб – 46, від юридичних осіб – 3 запити. Найбільше інформаційних запитів стосується соціального захисту (45). Порушення строків і порядку розгляду запитів на інформацію відсутні.

Пріорітет II

Своєчасне призначення, перерахунок та здійснення пенсійних виплат,

забезпечення додержання пенсійного законодавства

Мета 1

Забезпечення своєчасного призначення пенсій, проведення перерахунків та виплати пенсій

Стан виконання завдань:

До пункту 1.

Забезпечується проведення перерахунків пенсій у зв’язку із змінами в законодавстві та за заявами про проведення перерахунків у строки, визначені законодавством України. З 01.01.2019 року проведено масовий перерахунок пенсій у зв’язку з підвищенням показника мінімальної заробітної плати в Україні, визначеної Законом України «Про Державний бюджет України на 2019 рік». Перерахунок проведено 62043 пенсіонерам, середній розмір підвищення пенсії  162,53 грн. З 01.03.2019 року проведено перерахунок пенсій відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 20.02.2019 № 124 «Питання проведення індексації пенсії у 2019 році» 320,3 тис. Пенсіонерам, розмір пенсії підвищено для 261,4 тис. осіб. Середній розмір підвищення, з урахуванням одноразової доплати склав 554,60 грн. Одноразову доплату встановлено 70874 особам.

До пункту 2.

Забезпечується постійний контроль за своєчасністю взяття на облік та правильністю виплати пенсій внутрішньо переміщеним особам. У березні ц. р. територіальними управліннями Пенсійного фонду області після переїзду до нашої області виплачено пенсії 804 внутрішньо переміщеним особам. Випадків несвоєчасного взяття на облік після отримання електронної пенсійної справи немає.

До пункту 3.

Забезпечується своєчасне поденне та в повному обсязі фінансування пенсійних виплат згідно з планом графіком фінансування. Протягом виплатного періоду проводиться рівномірний розподіл коштів на виплату пенсій та допомог у відповідності до одержаних коштів з Пенсійного фонду України. Щоденно контролюються рух коштів територіальних управлінь на рахунках 2604 ІФД ПАТ ”Укрпошта”.

До пункту 4.

Забезпечено своєчасне фінансування пенсійних виплат.

До пункту 5.

Забезпечується своєчасна виплата пенсій призначених відповідно до законодавства іноземних держав. Фінансування цих пенсій проводиться по мірі поступлення коштів з Пенсійного фонду України (один раз в квартал). Випадки порушення термінів виплати пенсій пенсіонерам іноземних держав, які проживають в області відсутні.

В області 164 пенсіонери, що проживають на території області та отримують пенсію іноземних держав, а саме:

Естонія  117 чол., Росія  24 чол., Латвія  16 чол., Литва  6 чол., Польша  1 чол. За січень  березень поточного року виплачено пенсій в сумі –1626,0 тис. грн. Фінансування цих пенсій проводиться по мірі поступлення коштів з Пенсійного фонду України (один раз в квартал). Випадки порушення термінів виплати пенсій пенсіонерам іноземних держав, які проживають в області відсутні.

Мета 2

Забезпечення правильності застосування законодавства у сфері пенсійного забезпечення

Стан виконання завдань:

До пункту 1.

Спеціалістами управління пенсійного забезпечення та юридичною службою ведеться реєстр обліку судових рішень, виплата за якими не проведена. Інформація підтримується в актуальному стані.

З метою підвищення якості представлення інтересів органів Пенісйного фонду України в області в судах юридичним відділом здійснюється моніторинг, детальне вивчення судової практики з актуальних питань діяльності у справах за участю органів Пенсійного фонду України області, проводиться її аналіз, за результатами якого направляються територіальним управлінням Фонду огляди судової практики. Так, з початку року територіальними управлінням направлено лист щодо прийняття Верховним Судом рішення у зразковій справі, коментар законодавства з питань діяльності Пенсійного фонду на основі судової практики, методичні рекомендації щодо використання права на касаційне оскарження рішень суду у справах незначної складності.

До пункту 2.

Проводиться моніторинг судових справ по пенсійному забезпеченню та інформації про стан виконання ухвалених у справах судових рішень, формується реєстр судових рішень, виплата за якими не проведена, з підтриманням інформації в актуальному стані. Також, юридичним відділом ведеться реєстр судових справ з питань пенсійного забезпечення, рішення по яких набрали законної сили і передані на виконання відділу пенсійного забезпечення військовослужбовців та деяких інших категорій громадян.

До пункту 3.

Забезпечено представлення інтересів органів Пенсійного фонду України у 53 судових засіданнях, постійно здійснюється подання відзивів на позовні заяви, оскарження в апеляційному та касаційному порядку рішень, постановлених з порушенням норм матеріального та процесуального законодавства. Апеляційні та касаційні скарги подаються з дотриманням порядку та строків, передбачених законодавством України.

При надходженні на адресу головного управління ухвал про залишення заяви без руху доцільність сплати судового збору вирішується на засіданні робочої групи головного управління Фонду з розгляду питань оскарження судових рішень. Так, протягом 2019 року відбулося 10 засідань робочої групи, на яких розглянуто 66 справ за позовами пенсіонерів – військовослужбовців та за позовами головного управління Пенсійного фонду в області.

До пункту 4.

З метою проведення своєчасної виплати пенсій через установи банків у поточному році укладено 1 договір та 1 додаткову угоду із банківськими установами про виплату пенсій.

До пункту 5.

Забезпечується підготовка, затвердження, опрацювання та реєстрація договорів з господарської діяльності, які укладаються головним управлінням Фонду в області. Так, протягом 2019 року укладено 29 господарських договорів.

Пріорітет ІІІ

Зміцнення фінансової стабільності

пенсійної системи, мобілізація надходження коштів до бюджету

Пенсійного фонду України та їх раціональне використання

Мета 1

Виконання бюджету Пенсійного фонду України у 2019 році та формування бюджету на 2020  2022 роки

Стан виконання завдань:

До пункту 1.

Підготовлено прогнозні показники, які формують дохідну частину бюджету головного управління Пенсійного фонду України в області на 2019 рік.

Сформовано бюджет головного управління, відповідно до граничних обсягів показників на 2019 рік та кошторис видатків головного управління Пенсійного фонду в області, відповідно до лімітів про асигнування на фінансування адміністративних витрат, доведених Пенсійним фондом України. Розроблено та доведено до підвідомчих управлінь обсяги показників доходів і видатків, помісячний розпис коштів Державного бюджету та помісячний розпис власних доходів та видатків, лімітні довідки про асигнування на фінансування адміністративних витрат, пов’язаних з виконанням функцій, покладених на органи Фонду та на оплату послуг з виплати та доставки пенсій, призначених відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування».

До пункту 2.

Проводиться робота по забезпеченню формування проекту бюджету та кошторису головного управління Пенсійного фонду України в області на 2020 рік та прогнозу показників бюджету на 2021  2022 роки з урахуванням визначених макропоказників на плановий період та планових асигнувань з державного бюджету.

До пункту 3.

Здійснюється аналіз роботи територіальних управлінь щодо виконання доведених завдань із забезпечення збору власних коштів до бюджету Фонду. Щомісячно проводяться розрахунки очікуваних власних надходжень, адміністрування щодо яких здійснюють органи Пенсійного фонду та здійснюється моніторинг стану їх виконання. Відслідковуються причини, які впливають на забезпечення виконання плану в розрізі джерел власних надходжень.

Територіальним управлінням доведені конкретні завдання, які спрямовані на забезпечення наповнення бюджету. Здійснюється моніторинг їх виконання.

Виконання плану з надходження коштів, які адмініструє Пенсійний фонд України, за січень  березень поточного року виконано на 101,7 %. При плані 24040,4 тис.грн., отримано 24439,4 тис. грн., зверх плану надійшло 3990 тис.грн. В тому числі, в березні п.р. власні надходження коштів склали 7909,81 тис.грн. або 82,7% планових призначень (9560,60 тис. грн.) Недоотримано 1650,8 тис.грн.

Основною причиною недовиконання плану власних надходжень за березень п.р. стала відсутність реальної бази нарахувань пільгових пенсій, надходження від яких складає понад 96 % усієї суми надходжень. Зокрема, платниками області в рахунок нарахованих до відшкодування 8458 тис. грн. фактично виплачених сум пільгових пенсій, сплачено за цим платежем 7355,5 тис. грн. Такий стан розрахунків пояснюється неплатоспроможністю окремих підприємств-боржників. Найбільші серед яких: ВАТ «Оріана» – місячний платі  1917,4 тис. грн. По підприємству припинено банкрутство і воно перебуває у процесі приватизації; Калуська нафтогазорозвідувальна експедиція ДП НАК «Надра України  101,8 тис. грн.  щомісячний платіж. Працює 2 дні на тиждень. Підприємство не має ліцензії на виконання основних робіт. ДВС накладено арешт на рахунки платника. Опрацьовується питання щодо порушення справи про банкрутство ДП НАК “НАДРА УКРАЇНИ” “Західукргеологія” щодо боргів Калуської нафтогазорозвідувальної експедиції, яка входить в його структуру, і є одним з найбільших економічно-активних боржників (6,9 млн.грн.).

Крім того, за відсутності коштів окремими боржниками не погашено заборгованість за виконавчими листами, щодо яких рішеннями судів відтерміновано сплату, а саме: АТ «Івано  Франківським локомотиво-ремонтним заводом» не сплачено за місяць 66,9 тис. грн.;Управлінням Механізації № 22 ПАТ фірма «Нафтогазбуд»  48,1 тис. грн. Виконавчі документи перебувають у Львівській ДВС. За рішенням суду відтерміновано сплату боргу на суму 764,9 тис. грн.

Із  за відсутності обігових коштів через недостатність замовлень на їхню продукцію не погашено 138,2 тис. грн. боргу ЗАТ «Прикарпатжитлобуд».

До пункту 4.

Співпраця з органами Державної фіскальної служби України в області ведеться в рамках вимог Порядку обміну інформацією між Міністерством доходів і зборів України, Пенсійним фондом України та фондами загальнообов’язкового державного соціального страхування від 09.10.2013 № 1733/24265.

Зокрема, налагоджено обмін інформацією як щодо фактичних сум надходження єдиного внеску, так і щодо прогнозованих їх обсягів. Крім того, щомісячно  про наявний борг зі сплати єдиного внеску, фонд оплати праці та інші показники.

Спільна робота направлена на наповнення коштами бюджету Фонду. Здійснюється оперативний аналіз перспектив виконання планового завдання з надходження єдиного внеску та відслідковується вплив можливих ризиків на його виконання. Зокрема, ведеться моніторинг страхувальників, які переведені в інші регіони з метою визначення відтоку з області кількості застрахованих осіб. Проводиться аналіз причин скорочення чисельності застрахованих осіб в розрізі страхувальників, що, у свою чергу, впливає на обсяги фонду оплати праці та єдиного внеску.

Зокрема, встановлено, що з січня 2019 року на обслуговування в Офіс великих платників податків або в інші регіони переведено 4 платники із кількістю працюючих 2,9 тис. осіб. Це: ТзОВ “КАРПАТНАФТОХІМ” (33129683), ТзОВ”ЕЛЕКТРОЛЮКС УКРАЇНА” (37183000), ТзОВ “ЗАХІДНАДРАСЕРВІС” (36282935), ДП “АВАНГАРД-АГРО” ПАТ “АГРОХОЛДИНГ АВАНГАРД” (32704433);

 з причини реорганізації АТ «Укртрансгаз» відбулося зменшення застрахованих осіб у Філії “УПРАВЛІННЯ МАГІСТРАЛЬНИХ ГАЗОПРОВОДІВ “ПРИКАРПАТТРАНСГАЗ” АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА “УКРТРАНСГАЗ” (00153133)  748 осіб, у НАФТОГАЗОВИДОБУВНОМУ УПРАВЛІННІ “НАДВІРНАНАФТОГАЗ” ПАТ “УКРНАФТА” (136515)  35 осіб та НАФТОГАЗОВИДОБУВНОМУ УПРАВЛІННІ “ДОЛИНАНАФТОГАЗ” ПАТ”УКРНАФТА” (136490)  22 особи.

Станом на 01.04.2019р., за даними органів ДФС, зібрано 1207,6 млн. грн., що на 198,1 млн. грн. або на 20,5 % більше, ніж у 2018 році.

До бюджету Фонду в області від розподілу єдиного внеску надійшло 1043,2 млн. грн., що становить 105,9 % планового показника.

На надходження коштів від розподілу ЄСВ в області вплинуло те, що з січня 2019 року (за даними ГУ ДФС в області) на обслуговування в Офіс великих платників податків переведено 6 великих платників із кількістю працюючих 4,0 тис. осіб, місячним фондом оплати праці 54,5 млн. грн., нарахуваннями ЄСВ 11,6 млн. грн. При тому, розрахункова середня заробітна плата працюючих на цих підприємствах вдвічі вища за середню по області.

Для забезпечення повноти надходження коштів до бюджету Пенсійного фонду України від боржників області вжито ряд заходів.

Головне управління ПФУ в області звернулося до окремих голів міст та районних держадміністрацій щодо сприяння у пошуку шляхів погашення підприємствами області заборгованості з обов’язкових платежів до бюджету Фонду, а також зі сплати єдиного соціального внеску, що дасть змогу забезпечити працівникам цих боржників страховий стаж.

Питання погашення заборгованості до Пенсійного фонду України у січні – березні 2019 року розглядалося на засіданні обласної тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат, на засіданні обласної робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати і зайнятості населення та на засіданні міжвідомчої аналітично  моніторингової робочої групи обласної тристоронньої соціально  економічної ради, і на 16 засіданнях комісій при райдержадміністраціях.

За оперативними даними ДФС станом на 01.04.2019р. борг зі сплати ЄСВ становив 160,4 млн. грн. (до початку року +5,4 млн. грн.), з якого борг фізичних осіб  105,4 млн. грн., юридичних осіб  55,0 млн. грн. За березень борг збільшився на 4,9 млн. грн.

Протягом січня  березня п.р. завдяки заходам, які вживалися в області вдалося зменшити борг окремих осіб на суму 37,6 млн.грн.

Нами продовжується вестись робота із фізичними особами підприємцями  боржниками.

В поточному році нами повідомлено 4,0 тис. фізичних осіб про те, що за ними числиться борг або що ними не було здано звіти. Першочергово працюємо із боржниками із великими сумами боргів. Використовуємо таку практику повідомлення як додзвін, насилаємо інформаційні листки, при зустрічах та інш. Крім того, при зверненні під час оформлення субсидій. Ця ж робота продовжується і надалі. В результаті проведеної роботи 1,8 тис. ФО погасили борг на 9,2 млн. грн.

Крім того, ведеться така робота і серед роботодавців, зокрема щодо недопущення ними помилок у звітності. Проводиться вона під час різноманітних зустрічей, спілкування із бухгалтерами в телефонному режимі та шляхом відправлення листів. Проведено роботу із 836 страхувальниками, з них, 250 самостійно привели облік застрахованих осіб у відповідність.

Працівники структурних підрозділів входять до складу робочих груп, які проводять роботу з визначення причин не зарахування застрахованим особам страхового стажу та в межах повноважень вживають заходи щодо їх усунення. Зокрема, ведеться робота із боржниками щодо сплати ними заборгованих сум за страховими внесками до Пенсійного фонду України, що дасть змогу зарахувати страховий стаж найманим працівникам.

Продовжується робота у складі комісії ГУ ПФУ в області з координації роботи щодо приведення у відповідність стану сплати внесків в картках страхувальників.

Мета 2.

Використання даних Реєстру застрахованих осіб для забезпечення реалізації прав застрахованих осіб

Стан виконання завдань:

До пункту 1.

Органи Пенсійного фонду в області, в рамках виконання урядового Плану заходів щодо координації спільних дій із контролюючими органами по виявленню фактів використання праці неоформлених працівників, здійснюють аналіз даних Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування з метою виявлення фактів мінімізації заробітної плати, а також виявлення фактів відсутності документального оформлення трудових відносин з працівником. Результати моніторингу передаються для розгляду на засіданнях обласної робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати і зайнятості населення. За окремими «ризиковими» критеріями показників інформація для вжиття заходів надається до територіальних органів Державної фіскальної служби та Державної служби України з питань праці.

Протягом січня  березня 2019 року за результатами аналізу звітності страхувальників передано інформацію:

 територіальним органам Державної фіскальної служби по 32 випадках, коли роботодавці нараховували заробітну плату нижче законодавчо встановленого мінімального розміру за основним місцем роботи, по 124 випадках, коли у роботодавців були наявні ознаки порушення вимоги ч. 5 ст. 8 Закону України № 2464 «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування», та щодо 36 випадків, коли страхувальники подали повідомлення про прийняття працівника на роботу, але не відобразили дані про нараховану йому заробітну плату за відповідний місяць. В результаті перевірок органами ДФС у 59 страхувальників виявлені порушення, донараховано єдиного внеску  1,7 тис.грн.

 органам Держпраці  по 398 випадках щодо страхувальників, які мають ознаки можливих порушень чинного законодавства про працю, для вжиття відповідних заходів реагування. За результатами 16 перевірок, здійснених управлінням Держпраці, у 13 перевірених роботодавців виявлені порушення. Складено та передано до суду 1 протокол про адміністративні правопорушення, на усунення виявлених порушень внесено приписи. Винесено 4 постанови про накладення штрафних санкцій на суму 267,1 тис. грн.

Органи місцевого самоврядування поінформовані про 145 суб’єктів господарювання щодо виплати ними найманим працівникам заробітної плати менше законодавчого мінімуму, соціальні партнери  175.

Органи Пенсійного фонду в області брали активну участь у інформаційно  роз’яснювальної кампанії з метою виконання розпорядження КМУ від 05.09.2018 № 649  р «Про заходи, спрямовані на детінізацію відносин у сфері зайнятості населення». Видано наказ головного управління ПФУ в області від 21.09.18 № 288, яким затверджено План заходів проведення інформаційно  роз’яснювальної роботи щодо детінізації ринку праці. Інформація про проведену роз’яснювальну роботу передавалась управлінню Держпраці в області.

За даними головного управління Держпраці в області за період з 05.10.2018 року проінспектовано 167 страхувальників, з них у 33 виявлені порушення. Також виявлено 81 особу, яка працювала без оформлення трудових договорів. В результаті проведеної роботи з 31 найманим працівником укладено трудові договори.

Під час інспекційних відвідувань проведено 167 заходів згідно п. 33 Порядку № 295. Легалізовано 342 робочих місця. Крім того, протягом 2  х робочих днів до початку інспекційних відвідувань роботодавцями офіційно оформлено 65 працівників.

У січні  березні 2019 року з метою детінізації доходів та відносин у сфері зайнятості в області проведено 2 засідання обласної та 41 засідання робочих груп райдержадміністрацій і виконкомів міських рад міст обласного значення.

За поданням органів Пенсійного фонду в області на комісіях з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення розглянуто 161 суб’єкта господарювання стосовно виплати ними найманим працівникам низької заробітної плати.

Для роз’яснення норм діючого законодавства щодо умов набуття страхового стажу та впливу на розмір пенсії величини офіційно нарахованої заробітної плати розповсюджено 2238 листівок та буклетів. З цією метою відбулася 421 зустріч у трудових колективах, проведено 1 семінар із страхувальниками, надруковано 2 статті в місцевій пресі, проведено 241 виступ на місцевих радіо та телеканалах. На веб-ресурсах розміщено 54 інформації з цієї тематики.

Проводиться робота і серед фізичних осіб  підприємців, осіб, які провадять незалежну професійну діяльність та членів фермерського господарства щодо впливу суми сплаченого єдиного внеску або наявності заборгованості за цим платежем на розмір майбутньої пенсії. Протягом січня  березня 2019р. таку роботу проведено із 4,0 тис. фізичних осіб – підприємців. В результаті 1,8 тис. підприємців самостійно погасили борг на суму 9,2 млн. грн.

Застосовуються і такі методи проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи, як проведення флешмоб-акцій, «Дня відкритих дверей», «Дня Пенсійного фонду». Працівники Фонду мають змогу донести до молодого покоління суть соціального страхування та переваги офіційного працевлаштування та офіційної заробітної плати, важливість набуття страхового стажу.

Завдяки спільним з органами виконавчої влади та контролюючими органами заходам, які проводяться в області досягнуто певних позитивних результатів.

На 198 одиниць зменшилася кількість роботодавців, які нараховували з/плату в розмірі, меншому за мінімальний до минулого року (лютий 201 – 3505, січень 201  3520, лютий 2019  3307.). У не бюджетній сфері  на 120 од. (лютий 2018  2763, січень 2019  2829, лютий 2019  2643), у бюджетній – на 78 од. (лютий 201  742, січень 2019  691, лютий 2019  664) .

Кількість найманих працівників, які отримували заробітну плату менше мінімальної за умови відпрацювання повного місяця станом на 01.04.2019 ( за звітами платників за лютий 2019 року), зменшилась у порівнянні із січнем 2019р. на 2,6 тис. осіб і становила 18,7 тис. осіб (за січень 2019р.  21,3 тис. осіб).

В області здійснюється моніторинг страхувальників, де керівники отримали заробітну плату на рівні або менше мінімального розміру. Інформація щодо них передається головному управлінню Держпраці в області та управлінню праці департаменту соціальної політики Івано  Франківської обласної державної адміністрації для реагування.

За даними головного управління ДФС в області протягом січня  березня 2019 року виявлено та залучено до оподаткування 28 осіб. Додаткові надходження єдиного соціального внеску від їх легалізації склали 44,1 тис. грн.

Проводиться аналіз заробітної плати працівників, формуються переліки страхувальників, які нараховують заробітну плату меншу мінімального рівня. Списки надаються органам Державної фіскальної служби України, органам влади та місцевого самоврядування, управлінням праці та соціального захисту населення для вжиття заходів. За результатами аналізу звітності поданої страхувальниками органам ДФС за лютий 2019 року, 3307 страхувальників ( з них 664 – бюджетні організації, 1661 – не бюджетні та 916 ФО-СПД) нараховували заробітну плату менше мінімальної 18663 застрахованим особам.

До пункту 2.

Буде виконано після прийняття відповідного закону та одержання відповідного програмного забезпечення.

До пункту 3.

Буде виконано після прийняття відповідного закону та одержання відповідного програмного забезпечення.

До пункту 4.

На виконання постанови правління Пенсійного фонду України від 03.09.2018 № 19-1 «Про проведення інвентаризації пенсійних справ» територіальними управліннями Фонду проводиться відповідна робота. Головним управлінням Пенсійного фонду в області запроваджено моніторинг стану інвентаризації пенсійних справ. Станом на 01.04.2019 проінвентаризовано 106741 пенсійну справу.

Мета 3.

Забезпечення контролю за управлінням коштами Пенсійного фонду України

Стан виконання завдань:

До пункту 1.

Забезпечується контроль за цільовим використанням коштів Пенсійного фонду України організаціями, що здійснюють виплату і доставку пенсій та в установах, у яких особи перебувають на повному державному утриманні.

У 2019 році органами Пенсійного фонду України в області, відповідно до Порядку виплати пенсій та грошової допомоги за згодою пенсіонерів та одержувачів допомоги через їх поточні рахунки у банках, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.08.1999 №1596, заплановано перевірки у 94 банківських установах, з яких протягом січня – березня 2019 року проведено 39 контрольних заходів, в тому числі 6 позапланових. З них:

  • позапланова перевірка ПАТ АБ «Укргазбанк» за результатами якої виявлено факт несвоєчасного повернення завірених других примірників списків на зарахування пенсій, грошової допомоги та описів до них.

  • дві позапланові перевірки ПАТ «МЕГАБАНК» за період до 01.01.2019, станом на звітну дату одержувачі пенсій та грошової допомоги відсутні.

  • дві позапланові перевірки АТ «Ощадбанк» згідно листа Управління Пенсійного фонду України в м. Івано-Франківську від 20.02.2019 № 1391/05 та листа Калуського об’єднаного управління від 14.02.2019 № 2443/03, а також одна позапланова перевірка ПАТ КБ «Приват Банк» по листу Тлумацького об’єднаного управління від 05.03.2019 № 1120/03. За матеріалами проведених перевірок виявлено факт несвоєчасного повернення на рахунки органів Пенсійного фонду коштів для здійснення пенсійних виплат, що були зараховані на його поточний рахунок до отримання повідомлення про його смерть та відповідного розпорядження Пенсійного фонду

Проведено 23 перевірки дотримання норм пенсійного законодавства виплатними об’єктами поштового зв’язку, якими охоплено Івано  Франківську дирекцію АТ “Укрпошта”, 2 центри та 5 відділень (пунктів) поштового зв’язку.

Із них поза графіками було проведено 5 перевірок з наступних підстав:

  • звернення Надвірнянського об’єднаного управління із повідомленням про факт виплати пенсії за травень  червень 2018 року гр. Куксі Р.Ф., після її вибуття в Коломийський геріатричний пансіонат.

З метою перевірки фактів викладених в листі, головним управлінням проведено позапланову перевірку в Івано  Франківській дирекції АТ «Укрпошта». Перевіркою підтверджено факт виплати пенсії сторонній особі в сумі 6280,54 грн. по поштовому відділенню Надвірна – 5 Івано – Франківської дирекції АТ «Укрпошта». Кошти бюджету Фонду відшкодовано. За допущене порушення нараховано пеню в сумі 628,10 грн. Нарахована пеня сплачена в повному обсязі.

  • звернення Тлумацького об’єднаного управління із повідомленням про факт виплати пенсії, після смерті пенсіонерки Федорівської Г.Я. за грудень 2018 року.

З метою перевірки фактів викладених в листі, головним управлінням проведено позапланову перевірку в Івано  Франківській дирекції АТ «Укрпошта». Перевіркою підтверджено факт виплати пенсії після смерті пенсіонера в сумі 1497,00 грн. по поштовому відділенню поштового зв’язку с. Будзин Тлумацького району Івано  Франківської дирекції АТ «Укрпошта». Безпідставно виплачені кошти відшкодовано бюджету Фонду повністю. За допущене порушення нараховано пеню в сумі 70,36 грн. Нарахована пеня сплачена в повному обсязі.

До адміністративної відповідальності у вигляді штрафу притягнуто начальника ВПЗ с. Будзин Тлумацького району Генсіцьку І. Я. в розмірі 510 грн. Нарахований адміністративний штраф сплачено в повному обсязі.

  • звернення управління Пенсійного фонду України в м. Івано – Франківську про факт можливого порушення відділенням поштового зв’язку № 8 Івано  Франківської дирекції АТ «Укрпошта» Порядку виплати пенсій Гаргату М.І.

З метою перевірки фактів викладених в листі, головним управлінням проведено позапланову перевірку в Івано  Франківській дирекції АТ «Укрпошта», якою порушень не встановлено.

  • звернення Тисменицького об’єднаного управління та обласної психоневрологічної клінічної лікарні № 1 щодо факту виплати пенсії неналежній особі, за час перебування на стаціонарному лікуванні в обласній психоневрологічній клінічній лікарні № 1, особи з інвалідністю першої групи Філіпа Федора Івановича.

З метою перевірки фактів викладених в листі, головним управлінням проведено позапланову перевірку в Івано  Франківській дирекції АТ «Укрпошта». Перевіркою підтверджено факт виплати пенсії сторонній особі за період з 01.10.2015 до 01.10.2018 в сумі 19923,00 грн. відділенням поштового зв’язку с. Марківці Тисменицького району Івано  Франківської дирекції АТ «Укрпошта». Зокрема, встановлено порушення вимог Інструкції «Про виплату та доставку пенсій, соціальних допомог національним оператором поштового зв’язку», затверджену наказом Міністерства транспорту та зв’язку України, Міністерства праці та соціальної політики України від 28.04.2009 №464/156, зареєстрованою в Міністерстві юстиції України від 02.07.2009 № 592/16608, в частині виплати пенсії неналежній особі за листопад 2015 року; березень, жовтень, листопад 2016 року; березень, серпень, листопад, грудень 2017 року; лютий, березень, травень, червень, серпень, вересень 2018 року на загальну суму 19923,00 грн., за час перебування на стаціонарному лікуванні в обласній психоневрологічній клінічній лікарні № 1, особи з інвалідністю першої групи Філіпа Федора Івановича.

До акту перевірки Івано – Франківською дирекцією АТ «Укрпошта» подано заперечення, яке розглянуто головним управлінням та залишено без задоволення. Матеріали перевірки направлено Тисменицькому об’єднаному управлінню Пенсійного фонду України Івано – Франківської області, як стороні Договору про закупівлю послуги з виплати та доставки пенсій, допомоги на поховання за державні кошти від 11.12.2017 № 53.

З метою вжиття заходів, спрямованих на відшкодування коштів підприємством поштового зв’язку, Тисменицьким об’єднаним управлінням Пенсійного фонду України Івано  Франківської області 25.01.2019 року направлено претензію до Івано  Франківської дирекції АТ «Укрпошта» на загальну суму 19923,00 грн. Оскільки кошти бюджету Фонду в добровільному порядку не відшкодовано, Тисменицьким об’єднаним управлінням Пенсійного фонду України Івано  Франківської області 20.03.2019 подано позовну заяву до Господарського суду Івано  Франківської області. Розгляд справи № 909/262/19 призначено на 16.04.2019.

  • звернення Галицького об’єднаного управління із повідомленням про факт виплати пенсії, після смерті пенсіонерки Цибух Н.Т. за грудень 2018 року.

З метою перевірки фактів викладених в листі, головним управлінням проведено позапланову перевірку в ЦПЗ № 2 Івано  Франківської дирекції АТ «Укрпошта». Перевіркою підтверджено факт виплати пенсії після смерті пенсіонера в сумі 1620,11 грн. по відділенню поштового зв’язку Галич  1 ЦПЗ №  2 Івано  Франківської дирекції АТ «Укрпошта».

Безпідставно виплачені кошти відшкодовано бюджету Фонду повністю. За допущене порушення нараховано пеню в сумі 147,43 грн. Станом на 31.03.2019 нарахована пеня не сплачена.

До адміністративної відповідальності у вигляді штрафу притягнуто заступника начальника ВПЗ Галич  1 ЦПЗ № 2 Івано – Франківської дирекції АТ «Укрпошта» Щербу Л.З. в розмірі 510 грн. Нарахований адміністративний штраф сплачено в повному обсязі.

Інших порушень не встановлено.

Здійснено 18 перевірок в установах (закладах), де особи перебувають на повному державному утриманні. За результатами перевірок порушень не встановлено.

Проведено 1 планову перевірку на предмет нарахування та сплати внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування, достовірності відомостей, поданих до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (ДП «Надвірнянське лісове господарство»). За результатами перевірки встановлено порушення в частині недостовірного подання відомостей до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. На усунення встановлених порушень страхувальникам внесено припис.

Проведено 341 позапланову перевірку платників щодо достовірності даних, заявлених у документах обов’язкової звітності, в т.ч. 279 перевірок документів поданих до реєстру застрахованих осіб. Питома вага перевірок, по яких виявлені порушення, становить 81,8% (279 перевірок). На усунення встановлених порушень страхувальникам внесено приписи.

Крім того, проведено 88 перевірок за додатковими ставками, в т.ч. 11 перевірок повноти та своєчасності сплати збору на обов’язкове державне пенсійне страхування при набутті права власності на легкові автомобілі та 76 перевірок повноти та своєчасності сплати збору на обов’язкове державне пенсійне страхування з операцій купівлі  продажу нерухомого майна.

Здійснено 1909 перевірок обґрунтованості видачі та достовірності документів, поданих для оформлення пенсій. За результатами цих перевірок виявлено 337 порушень, з них у 335 випадках упереджено призначення (перерахунок) пенсій за недостовірними даними на загальну суму 40,5 тис. грн. Питома вага перевірок, по яких виявлені порушення, становить 17,5%.

Окрім того, у січні  березні п. р. повернуто без виконання 26 заявок на проведення контрольних заходів, в зв’язку із відсутністю підстав для проведення перевірок, визначених законодавством. Найбільше в УПФУ м. Івано – Франківська – 15.

Загалом же спеціалістами підрозділів контрольно – перевірочної роботи протягом січня – березня 2019 року проведено 2418 перевірок.

Протягом звітного періоду до відділу організації та координації контрольно – перевірочної роботи поступило для виконання 2320 заявок для проведення перевірок обґрунтованості видачі та достовірності документів, поданих для оформлення пенсій.

Залишок невиконаних заявок на 01.04.2019 року складає 336, в т. ч. за березень – 326, за лютий – 6, за січень – 4

Найбільші залишки невиконаних заявок рахуються за спеціалістами контрольно – перевірочної роботи м. Івано – Франківська – 103 або 30,7%.

До пункту 2.

Термін виконання не настав.

До пункту 3 та 4.

З метою забезпечення формування Зведеного стратегічного плану діяльності з внутрішнього аудиту на період до 2020 року та Зведеного операційного плану діяльності з внутрішнього аудиту у 2019 та у 2020 роках, 29.01.2019 та 04.02.2019 відділом внутрішнього аудиту управління внутрішнього аудиту та фінансового контролю надано пропозиції Пенсійному фонду України (листи №1524/05, №1772/05).

До пункту 5.

Забезпечується контроль достовірності інформації для призначення пенсії. Запроваджено співставлення даних підсистеми призначення та виплати пенсій ІКІС ПФУ та Реєстру застрахованих осіб.

Мета 4.

Вдосконалення системи управління фінансовими ресурсами Пенсійного фонду України та зміцнення її фінансової стабільності

Стан виконання завдань:

До пункту 1.

Управлінням внутрішнього аудиту відповідно до наказу головного управління Пенсійного фонду України в області від 22.01.2019 № 19, проведено аудит ефективності стану внутрішнього контролю за веденням обліку переплат пенсій, повнотою охоплення заходами стягнення надміру виплачених коштів та додержанням порядку списання переплат пенсій. Також відповідно до наказунаказу головного управління Пенсійного фонду України в області від 01.04.2019 № 93, розпочато аудит відповідності щодо правильності та своєчасності призначення пенсій та проведення їх перерахунків, призначення (поновлення) та виплати пенсій внутшньо переміщеним особам.

До пункту 2.

Управлінням внутрішнього аудиту здійснюється моніторинг впровадження аудиторських рекомендацій за результатами проведення внутрішніх аудитів.

Крім того, проаналізувавши інформації про хід виконання наказів головного управління від 23.08.2018 № 259 «Про результати аудиторського дослідження нормативно-правових актів з питань призначення коштів на відрядження», від 21.11.2018 № 352 «Про проведення аудиторського дослідження стану контролю за виплатою пенсій особам, які перебувають на повному державному утриманні», від 05.02.2018 № 372 «Про результати аудиторського дослідження стану контролю за виплатою пенсій особам, які перебувають на повному державному утриманні» та від 13.12.2018 № 382 «Про результати аудиту ефективності стану роботи по оптимізації видатків, пов’язаних з утриманням службових приміщень та експлуатаційних послуг в головному та територіальних управліннях Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області» управлінням внутрішнього аудиту подано пропозиції про доцільність зняття з контролю даних наказів, як таких, що втратили свою актуальність.

До пункту 3.

Управлінням внутрішнього аудиту щоквартально здійснюється моніторинг за відшкодуванням виявлених у ході аудитів та інших контрольних заходів коштів та виправлення допущених порушень.

Пріоритет ІV

Реалізація державної

антикорупційної політики в органах Пенсійного фонду України

Мета 1

Здійснення заходів, спрямованих на мінімізацію корупційних ризиків, запобігання виникненню корупційних та пов’язаних з корупцією правопорушень

Стан виконання завдань:

До пункту 1.

Очікується розроблення Антикорупційної програми Пенсійним фондом України на 2019 рік.

До пункту 2.

З метою дотримання норм антикорупційного законодавства спеціалістами управління пенсійного забезпечення головного управління Пенсійного фонду в області проводяться перевірки пенсійних справ працівників головного управління та територіальних управлінь, а також членів їх сімей. За січень-березень п. р. перевірено 22 пенсійні справи та виявлено 2 зауваження, яке не вплинуло на розмір пенсії.

До пункту 3.

Відповідно до Закону України “Про запобігання корупції” забезпечується проведення перевірок факту своєчасності подання щорічних декларацій особами, уповноваженими на виконання функцій держави в органах Пенсійного фонду України в області за минулий рік та декларацій суб’єктів декларування, які припинили діяльність. За результатами моніторингу працівниками подано 758 декларацій за типом декларації “Щорічна”, що становить 100 % подання. Також із 47 працівників, що припинили діяльність, пов’язану з виконанням функцій держави у минулому 2018 році, декларації за типом “Після звільнення” подано 46 працівниками, що становить 97.9 % подання. Перевірка факту подання суб’єктами декларування декларацій та повідомлення про виявлені порушення проводиться у Порядку затвердженому рішенням НАЗК від 06.09.2016 № 19.

До пункту 4.

Впродовж звітного періоду спеціальні перевірки стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, повязаних із виконанням функцій держави в головному управлінні Фонду в області, не проводилося.

За січень – березень 2019 року у Фонді в області 9 працівників припинили діяльність повязану із виконанням функцій держави ( в головному управлінні Фонду в області станом на 15.04.2019, припинили діяльність 3 працівники, звільнилися 01.01.2019 року). За отриманою інформацією, порушень не встановлено.

До пункту 5.

Забезпечується постійний моніторинг дотримання державними службовцями органів Пенсійного фонду України в області обмежень, передбачених законами України “Про запобігання корупції” та “Про державну службу”. З метою контролю за своєчасним вжиттям заходів, спрямованих на запобігання та врегулювання конфлікту інтересів здійснюється моніторинг рішень щодо пенсійного забезпечення працівників органів Пенсійного фонду України та керівного складу територіальних органів Фонду області, членів їх сімей. Зокрема, через основні комунікаційні канали для надання повідомлення про корупцію, проведення контрольних заходів, тощо. З початку року проведено три перевірки.

background Layer 1