Пропустити навігацію

Умови проведення конкурсу на зайняття посади головного спеціаліста відділу з питань призначення, перерахунку та виплати пенсій № 2 управління Пенсійного фонду України в місті Івано-Франківську

Загальні умови

Посадові обов’язки

1. Організація та забезпечення контролю, аналізу та оцінки стану справ на дільниці;

3. Забезпечення правильності внесення в електронну базу

одержувачів пенсії;

4. Проведення роботи з підготовки та передачі виплатних відомостей в установи банків, поштові відділення;

5. Контроль припинення перерахування коштів на виплату пенсій в разі надходження інформації про смерть одержувача до настання встановленої дати виплати, після закриття особових рахунків в зв’язку із смертю пенсіонера та виїзду на постійне місце проживання за кордон;

6. Контроль виплати підвищень, надбавок, індексації та інших виплат;

7. Проведення розрахунків за рішеннями судів відповідно до розпоряджень у пенсійних справах, контролює виплату пенсій нарахованих за судовими рішеннями відповідно до листа ПФУ від 15.02.2011 року №2824/02-20 (формування додаткових списків);

8. Забезпечення своєчасності та правильності прийнятих рішень про призначення (перерахунок), відмову в призначенні (перерахунку) пенсій, щомісячного довічного грошового утримання суддям у відставці згідно із Законами України;

9. Ведення та оформлення документації в середовищі програмного комплексу, відповідальність за достовірність відображення сум в електронних носіях;

10. Проведення інвентаризації особових рахунків з пенсійними справами та контрольно-інвентаризаційними відомостями.

Умови оплати праці

– посадовий оклад згідно штатного розпису (на 2018 рік – 4100 грн);

– надбавка за ранг державного службовця;

– надбавка за вислугу років – 3% посадового окладу за кожний календарний рік стажу державної служби, але не більше 50% посадового окладу;

– інші доплати – відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів»

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Тимчасово, на час відпустки для догляду за дитиною основного працівника.

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

Подати до 17:15 29.08.2018 наступні документи:

1. Копія паспорта громадянина України.

2. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі.

3. Письмова заява, в якій особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади” та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки.

4. Копію (копії) документа (документів) про освіту.

5. Заповнена особова картка встановленого зразка.

6. Оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою.

7. Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (подається шляхом заповнення на веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції – www.nazk.gov.ua).

Особа, яка має інвалідність та потребує у зв’язку з цим розумного пристосування, подає заяву про забезпечення в установленому порядку розумного пристосування

Дата, час і місце проведення конкурсу

з 04 по 05 вересня 2018 року о 10:00, м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 44

Прізвище, імя та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Івонус Віталія Василівна

(0342) 725625

if@if.pfu.gov.ua

Кваліфікаційні вимоги

1

Освіта

Вища, не нижче ступеня бакалавра або молодшого бакалавра

2

Досвід роботи

Не потребує

3

Володіння державною мовою

Вільне

Вимоги до компетентності

 

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Ділові якості

відповідальність, наполегливість;

– аналітичні здібності;

– оперативність;

досягнення кінцевих результатів

2.

Знання сучасних інформаційних технологій

Впевнений користувач ПК. Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft office, Outlook Express. Навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет, знання сучасних технологій з електронного урядування

3.

Особистісні компетенції

– дисципліна і системність;

– самоорганізація та орієнтація на розвиток;

орієнтація на обслуговування;

вміння працювати в стресових ситуаціях

Професійні знання

1.

Знання законодавства

– Конституція України;

– Закон України «Про державну службу»;

– Закон України «Про запобігання корупції»

2.

Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції

– Кодекс законів про працю України;

– Закон України «Про очищення влади»;

– Закон України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування»;

– Постанова Кабінету Міністрів України від 23 липня 2014 року № 208 «Про затвердження Положення про Пенсійний фонд України»;

– Постанова правління Пенсійного фонду України від 22 грудня 2014 року № 28-2 «Про затвердження положення про управління Пенсійного фонду України в районах, містах, районах у містах, а також про об’єднані управління»

background Layer 1