«ГАРЯЧА» ТЕЛЕФОННА ЛІНІЯ ДЛЯ ЖИТЕЛІВ КОЛОМИЙЩИНИ
З метою вдосконалення роботи в сфері масової комунікації та проведення прямого діалогу відбулася “Гаряча” телефонна лінія для мешканців району, зателефонувавши до якої, кожен зміг отримати необхідну консультацію з актуальних питань пенсійного законодавства.
Начальник Коломийського відділу обслуговування громадян (сервісний центр) Галина Григорчук надала вичерпні відповіді на запитання всіх охочих щодо змін в пенсійному забезпеченні, крім цього, вона розповіла про умови зарахування страхового стажу, порядок первинного призначення пенсій різним категоріям громадян та дистанційні форми обслуговування.
Впродовж спілкування в телефонному режимі люди цікавились питаннями щодо перерахунку пенсій з 01 липня 2019 року, умовами виходу на пенсію, відновленням виплат внутрішньо переміщеним особам, отриманням електронного пенсійного посвідчення, індексації виплат, виплати субсидій через банківські установи чи поштові відділення, а також порядку виплати пенсій працюючим пенсіонерам.
“Гаряча” телефонна лінія була справді гарячою: за дві години звернулися 9 громадян. Жоден дзвінок не залишився без відповіді.
Довідково: щочетверга начальник сервісного центру проводить прийом дзвінків по «гарячій» телефонній лінії для жителів району