Пропустити навігацію

УМОВИ проведення конкурсу на зайняття посади державної служби категорії «В» – головного спеціаліста відділу розгляду звернень управління обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ головного управління

Пенсійного фонду України

в Івано – Франківській області

07.11.2019476

Загальні умови

Посадові обов’язки

– забезпечує у межах своїх повноважень додержання підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності та громадянами України, іноземцями та особами без громадянства, які на законних підставах перебувають на території України, вимог актів законодавства про пенсійне забезпечення;

– розглядає пропозиції, заяви, скарги громадян, надає роз’яснення, веде прийом громадян з питань, що належить до компетенції управління;

– за дорученням начальника відділу формує проекти відповідей на письмові звернення громадян з питань пенсійного забезпечення на звернення які надходять на урядову гарячу лінію та веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України;

– здійснює, у разі необхідності, виїзні прийоми громадян з обмеженими фізичними можливостями за місцем їх проживання;

– надає консультації щодо реєстрації користувачів електронних послуг на веб-порталі;

– складає у встановленому порядку звітність, що належить до компетенції відділу;

– узагальнює, аналізує та готує інформаційні, аналітичні матеріали з питань, віднесених до компетенції відділу, вносить пропозиції щодо удосконалення роботи;

бере участь в проведенні семінарів, професійних навчань та інших навчальних заходів, які проводяться в головному управлінні;

– підвищує професійний рівень за освітньо-професійними програмами та шляхом самоосвіти.

Умови оплати праці

посадовий оклад на 2019 рік – 5110 грн., надбавка за вислугу років у розмірі, визначеному статтею 52 Закону України “Про державну службу”; надбавка за ранг державного службовця відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 р. № 15 “Питання оплати праці працівників державних органів” (зі змінами); премії та надбавки (за результатами роботи).

Інформація

про строковість

чи безстроковість призначення

на посаду

Безстроково.

Перелік інформації, необхідної для участі
в конкурсі,

та строк її подання

Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, подає конкурсній комісії через Єдиний портал вакансій державної служби НАДС чи особисто або поштою таку інформацію:

1) заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 р. № 246 (із змінами; далі – Порядок);

2) резюме за формою згідно з додатком 2-1 Порядку;

3) заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

Також, у встановленому порядку, подається декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік, якщо таку декларацію не було подано раніше.

Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим вимогам, зокрема стосовно попередніх результатів тестування, досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

Прийом інформації здійснюється до 17 год. 15 хв. 19 листопада 2019 року.

Конкурсна комісія знаходиться за адресою: 76018, м. Івано-Франківськ, вул. Січових Стрільців, 15.

Додаткові (необов’язкові) документи

заява щодо забезпечення розумним пристосуванням за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби

Місце, час і дата початку проведення перевірки володіння іноземною мовою, яка є однією
з офіційних мов Ради Європи/ тестування

м. Івано-Франківськ, вул. Січових Стрільців, 15.

26, 27 листопада 2019 року о 09 год. 00 хв.

(електронне тестування)

Кандидатам необхідно пред’явити паспорт громадянина України або інший документ, який посвідчує особу та підтверджує громадянство України.

Прізвище, ім’я

та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію
з питань проведення конкурсу

Збанська Мар’яна Петрівна

(0342) 54 12 18

gu@if.pfu.gov.ua

Кваліфікаційні вимоги

1.

Освіта

ступінь вищої освіти не нижче бакалавра, молодшого бакалавра

2.

Досвід роботи

не потребує

3.

Володіння державною мовою

вільне володіння державною мовою

4.

Володіння іноземною мовою

не потребує.

Вимоги до компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Якісне виконання поставлених завдань

вміння працювати з інформацією, здатність працювати в декількох проектах одночасно, орієнтація на досягнення кінцевих результатів.

2.

Особистісні компетенції

відповідальність, орієнтація на саморозвиток, орієнтація на обслуговування, вміння працювати в стресових ситуаціях.

3.

Знання сучасних інформаційних технологій

вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, офісну техніку.

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

1. 

Знання законодавства

Знання:

– Конституції України;

– Закону України «Про державну службу»;

– Закону України «Про запобігання корупції».

2. 

Знання спеціального законодавства,

що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

– Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування»;

– Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби та деяких інших осіб»;

-Закону України «Про звернення громадян»;

– Постанови Кабінету Міністрів України від 23.07.20147 р. № 280 «Про затвердження Положення про Пенсійний фонд України».

background Layer 1