Пропустити навігацію

ОГОЛОШЕННЯ про добір на період дії карантину

Додаток 1

до наказу Головного управління Пенсійного фонду України

в Івано-Франківській області від 14.12.2020 №702

 

 

Назва та категорія посади, стосовно якої прийнято рішення про необхідність призначення провідний спеціаліст відділу обслуговування громадян № 13 (сервісного центру) управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області, категорія посади – «В»
Посадові обов’язки 1. Здійснення прийому громадян за принципом «єдиного вікна» без поділу за територіальним (зональним, дільничним) принципом, надання консультацій, роз’яснень пенсійного законодавства під час особистого звернення та за допомогою дистанційних форм обслуговування. Здійснення попередньої правової оцінки документів, наданих для призначення (перерахунку) пенсій.

2. Здійснення прийому громадян в пунктах обслуговування громадян на віддалених робочих місцях та за місцем проживання громадян з обмеженими фізичними можливостями.

3. Здійснення реєстрації заяв про призначення, перерахунок, поновлення виплати пенсії, переведення з одного виду пенсії на інший в Централізованому журналі реєстрації рішень про призначення, відстрочку часу призначення, перерахунок пенсій, переведення з одного виду пенсій на інший (або їх відмову), сканування із використанням технічних засобів, засвідчення електронним цифровим підписом.

4. Формування проектів відповідей на звернення громадян.

5. Здійснення реєстрації заяви для виготовлення паперового або електронного пенсійного посвідчення з подальшою обробкою та обліком заяви в електронному вигляді, в т. ч. для внутрішньо переміщених осіб, для оформлення виплати пенсії у разі виїзду за кордон на постійне місце проживання, надання довідок про перебування/не перебування на обліку та про розмір пенсії.

6. Прийом документів для оформлення виплати допомоги на поховання, недоотриманої пенсії та видача разових доручень.

7. Прийом заяв та формування запитів на витребування пенсійних справ (архівних пенсійних справ) в т. ч.  відповідно до постанови КМУ від 02.07.2014 № 234 та постанови правління Пенсійного фонду України від 07.07.2014 № 13-4.

8. Надання інформації про застраховану особу форми ОК-2, ОК-5, ОК-7, додатку 9 «Дані про трудовий та страховий стаж».

Умови оплати праці посадовий оклад згідно з штатним розписом – 5100 грн.;

надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»;

надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (із змінами)

Інформація про строковість призначення на посаду тимчасово на час відсутності основного працівника та на період дії карантину, установленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, до дня визначення суб`єктом призначення переможця за результатами конкурсного відбору на цю посаду відповідно до законодавства, але не більше двох місяців після відміни карантину
Перелік інформації, необхідної для призначення на вакантну посаду, в тому числі форма, адресат та строк її подання Особа, яка бажає взяти участь у доборі з призначення на вакантну посаду, подає таку інформацію через Єдиний портал вакансій державної служби:

1)            заяву із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою згідно з додатком 1 до Порядку призначення на посади державної служби на період дії карантину, установленого з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22 квітня 2020 року № 290 (далі – Порядок);

2)            резюме за формою згідно з додатком 2 до Порядку;

3)            заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади” , та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.

Особа, яка виявила бажання взяти участь у доборі з призначення на вакантну посаду, може подавати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим в оголошенні вимогам, зокрема стосовно досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

Інформація приймається до 20 грудня 2020 року включно.

Адресат: Управління по роботі з персоналом Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області.

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення добору на вакантну посаду Котелко Надія Богданівна

тел. +380(342) 78-35-21

e-mail: personalsif09@gmail.com

Вимоги
1. Освіта ступінь вищої освіти не нижче молодшого бакалавра або бакалавра
2. Досвід роботи не потребує
3. Володіння державною мовою вільне володіння державною мовою

_____________________________________

background Layer 1