ВІДБУЛАСЯ “ПРЯМА ТЕЛЕФОННА ГАРЯЧА ЛІНІЯ”
В телефонному режимі впродовж двох годин громадяни мали можливість отримати фахові роз’яснення з питань пенсійного забезпечення, державного соціального страхування, житлових субсидій та пільг, а також були проінформовані щодо можливостей та переваг використання електронних сервісів вебпорталу Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/).
Зокрема, запитувачі цікавилися змінами розмірів страхових виплат та пенсій з 1 січня 2024 року, перерахунком пенсій непрацюючим особам, які досягли віку 65 років та мають повний страховий стаж, сплатою добровільного пенсійного внеску у січні 2024 та проведенням автоматизованого перерахунку житлових субсидій і пільг на опалювальний період 2023-2024.