Пропустити навігацію

ПІД ЧАС «ПРЯМОЇ ТЕЛЕФОННОЇ ЛІНІЇ»

ПІД ЧАС «ПРЯМОЇ ТЕЛЕФОННОЇ ЛІНІЇ»
 
З метою покращення комунікації з жителями області та оперативного вирішення їхніх найактуальніших питань, в. о. начальника Головного управління Зоряна Панас провела анонсовану «пряму телефонну гарячу лінію».
 
В телефонному режимі Зоряна Панас надала роз’яснення щодо різних аспектів пенсійного та соціального забезпечення. Зокрема, ідентифікації осіб для продовження виплати пенсій, проведення автоматичного перерахунку житлових субсидій та пільг, у зв’язку із зміною тарифів, призначення пенсій за вислугою років, умов укладення договору про добровільну участь тощо.
 
Крім того, наголошено, що весь спектр адміністративних функцій доступний через вебпортал електронних послуг Пенсійного Фонду України за посиланням: https://portal.pfu.gov.ua/.
 
garyachi liniya Panas - ПІД ЧАС «ПРЯМОЇ ТЕЛЕФОННОЇ ЛІНІЇ»Організація таких прямих зв’язків є важливим кроком у забезпеченні прозорості роботи Пенсійного фонду України та покращенні взаємодії з громадянами. Вона дозволяє оперативно реагувати на проблеми та потреби населення, а також удосконалювати процеси надання послуг.
background Layer 1