Пропустити навігацію

ПРОВЕДЕННЯ «ПРЯМОЇ ТЕЛЕФОННОЇ ЛІНІЇ»

 

У рамках інформаційно-комунікаційної роботи з громадянами в. о. начальника Головного управління Зоряна Панас провела чергову «пряму телефонну гарячу лінію».

 Під час спілкування Зоряна Панас надала детальні роз’яснення щодо різних аспектів пенсійного та соціального забезпечення. Зокрема, було розглянуто питання порядку нарахування пенсій за віком та за вислугою років, а також роз’яснено процедуру здійснення перерахунку пенсій відповідно до змін в законодавстві. Окрему увагу приділили питанням автоматичного перерахунку житлових субсидій та пільг у зв’язку зі зміною тарифів на комунальні послуги. Було пояснено, як отримати субсидію на неопалювальний період та як зміни в тарифах впливають на розмір субсидій.

Акцентовано увагу на можливостях онлайн-ресурсів Пенсійного фонду України, які дозволяють вирішувати питання дистанційно, без необхідності відвідувати сервісні центри, що робить отримання необхідної інформації та послуг більш зручним та швидким.

Такі заходи, як «пряма телефонна гаряча лінія», є важливим інструментом для забезпечення відкритого діалогу з громадянами, що сприяє оперативному вирішенню проблем та підвищенню якості надання послуг.

Нагадуємо, що весь спектр адміністративних послуг доступний через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України: https://portal.pfu.gov.ua/.

garyachi liniya Panas - ПРОВЕДЕННЯ «ПРЯМОЇ ТЕЛЕФОННОЇ ЛІНІЇ»

 

background Layer 1