Розгляд запитів на публічну інформацію станом на 01.11.2024
Аналіз опрацьованих документів свідчить, що за січень‒жовтень поточного року до Головного управління надійшло 282 запити на публічну інформацію, з них:
- електронною поштою – 129;
- поштою – 65;
- нарочно – 60;
- територіальною відправкою – 15;
- через вебпортал ПФУ – 13.
За категорією запитувачів найбільше запитів надійшло від фізичних осіб ‒ 260, юридичних осіб – 5, органів виконавчої влади, як до розпорядника інформації надійшло – 17 запитів.
Із загальної кількості запитів, отриманих протягом звітного періоду 64 (23 %) – задоволено, 5 (2 %) – надіслано належним розпорядникам інформації,
195 (69 %) – надано роз’яснення, 15 (5 %) – відмовлено, 3 (1 %) – перебуває настадії опрацювання.
За класифікацією змісту запитів дописувачів найбільше цікавили питання соціального захисту та пенсійного
забезпечення 247 запитів або 88 % загальної кількості.
Запитувачі, зокрема, звертались щодо надання інформації про:
призначення та перерахунок пенсій (80);
витребування довідок та інших документів (114);
визначення права на виконання рішення суду (30);
перебування на обліку (5);
роз’яснення норм пенсійного законодавства (пільгова пенсія, соціальний і правовий захист військовослужбовців, призначення пенсій прокурорам) (13);
нарахування і виплати пільг на оплату житлово-комунальних послуг (6);
праця і зарплата (3);
інше (31).
Запити на публічну інформацію розглянуті в термін, визначений Законом України “Про доступ до публічної інформації”,
а в окремих випадках ‒ Законом України “Про звернення громадян”.
