Пропустити навігацію

ЗРУЧНІСТЬ ТА ДОСТУПНІСТЬ ПОСЛУГ ДЛЯ МЕШКАНЦІВ ГРОМАД

 
Спеціалісти відділів обслуговування громадян № 1, 2, 5, 6, 8, 9 та 10 (сервісних центрів) Головного управління побували у територіальних громадах області:
  • Богородчанській,
  • Верховинській, Білоберізькій, Зеленській,
  • Долинській, Витвицькій,
  • Івано-Франківській,
  • Коршівській, Нижньовербіжській,
  • Косівській, Кутській, Рожнівській, Космацькій,
  • Делятинській,
Під час прийомів громадянам надавали роз’яснення щодо порядку призначення та перерахунку пенсій, проведення їх індексації, житлових субсидій та пільг, подання заяв на отримання електронного пенсійного посвідчення, внесення змін до реєстру застрахованих осіб та видача різних видів довідок тощо.
 
Фахівцями Фонду надано 207 послуг на виїзних прийомах.
 
Спеціалісти ознайомили відвідувачів із можливостями вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua/.
Громадянам пояснили, як онлайн-сервіси допомагають ефективно контролювати свої дані, що впливають на пенсійне забезпечення, та швидко отримувати необхідні послуги.
 
З графіком виїзних прийомів можна ознайомитись за посиланням:
https://www.facebook.com/share/p/15VzBvZadq/.
 
BeFunky collage1 - ЗРУЧНІСТЬ ТА ДОСТУПНІСТЬ ПОСЛУГ ДЛЯ МЕШКАНЦІВ ГРОМАД zavantazhennya - ЗРУЧНІСТЬ ТА ДОСТУПНІСТЬ ПОСЛУГ ДЛЯ МЕШКАНЦІВ ГРОМАД BeFunky collage1 1 - ЗРУЧНІСТЬ ТА ДОСТУПНІСТЬ ПОСЛУГ ДЛЯ МЕШКАНЦІВ ГРОМАД BeFunky collage1 2 - ЗРУЧНІСТЬ ТА ДОСТУПНІСТЬ ПОСЛУГ ДЛЯ МЕШКАНЦІВ ГРОМАД
 
background Layer 1