Проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи в територіальних громадах
Працівники сервісних центрів Головного управління постійно проводять інформаційно-роз’яснювальну роботу з актуальних питань пенсійного забезпечення, надання житлових субсидій та пільг, здійснення страхових та інших виплат, надання соціальних послуг жителям громад області.
Зокрема, впродовж останнього тижня квітня фахівці відділів обслуговування № 5, 6, 7, 8 під час виїзних прийомів надали мешканцям Вигодської, Івано-Франківської, Калуської, Коломийської територіальних громад комплексну допомогу. Спектр наданих послуг охоплював детальне роз’яснення законодавчих норм щодо нарахування та перерахунку пенсій, консультування з питань отримання державної підтримки у вигляді житлових субсидій та пільг. Також забезпечено прийом заяв на оформлення пенсійних посвідчень, надано сприяння у внесенні змін до персональних даних у реєстрі застрахованих осіб, а для оперативного вирішення нагальних питань мешканці мали змогу отримати необхідні довідки різних видів.
Громадян поінформовано спеціалістами Фонду в області щодо зручності використання електронних сервісів Пенсійного фонду України. Завдяки сервісу користувачі можуть отримувати різноманітні послуги, а також самостійно відстежувати дані, що визначатимуть розмір їхньої майбутньої пенсії. https://portal.pfu.gov.ua/
Окрім того, провідний спеціаліст відділу обслуговування № 5 Іванна Мицак провела виїзний прийом за місцем проживання громадянина, під час якого оформлено заяву щодо зміни способу виплати пенсії.
Разом з тим, Надія Ковалюк – провідний спеціаліст відділу обслуговування громадян № 9 (сервісний центр) надала допомогу працівникам Тюдівського старостинського округу Кутської територіальної громади. Під час зустрічі фахівець Фонду надала роз’яснення щодо актуальних питань пенсійного забезпечення, процедури оформлення різних видів пенсій, заохотила використовувати сучасні онлайн-сервіси для швидкого доступу до інформації.
Такі прийоми надають жителям громад комплексну допомогу з питань пенсійного забезпечення, субсидій та інших соціальних виплат, окрім того, дозволяють оперативно вирішувати індивідуальні питання громадян, зокрема щодо зміни способу виплати пенсії, а також надавати консультаційну підтримку працівникам місцевих громад.