ПРОПОЗИЦІЇ до умов проведення добору на зайняття посади заступника начальника відділу перерахунків пенсій № 1 управління пенсійного забезпечення, надання страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг (робоче місце – м. Івано-Франківськ)
ПРОПОЗИЦІЇ
до умов проведення добору на зайняття посади
заступника начальника відділу перерахунків пенсій № 1
управління пенсійного забезпечення, надання страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг
(робоче місце – м. Івано-Франківськ)
Загальні умови | ||
Посадові обов’язки | 1. Забезпечення контролю за своєчасністю та правильністю прийнятих рішень про перерахунки, відмову в перерахунках пенсій, щомісячного довічного грошового утримання суддям у відставці згідно із Законами України та належним внесенням інформації в електронну базу одержувачів пенсій.
2. Участь у розгляді звернень громадян, підприємств, установ, організацій, виявлення та усунення причин, що призводять до подання громадянами повторних звернень у межах своєї компетенції. 3. Забезпечення обліку та зберігання паперових пенсійних справ. 4. Забезпечення формування розрахунків фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій. 5. Узагальнення, аналіз та підготовка інформаційних та аналітичних матеріалів з питань, віднесених до компетенції відділу, внесення пропозицій щодо удосконалення роботи. Взаємодія з іншими структурними підрозділами Головного управління. 6. Організація та забезпечення виконання судових рішень щодо перерахунків пенсій. 7. Забезпечення опрацювання актів зустрічних перевірок документів про стаж та заробітну плату щодо перерахунків пенсій. 8. Забезпечення організації діловодства в структурному підрозділі та здійснення безпосереднього контролю за виконанням документів; контроль за проходженням та своєчасним виконанням документів; систематичне інформування керівника структурного підрозділу про стан, перебіг та результати виконання документів; отримання кореспонденції в паперовій формі; cвоєчасна передача паперових вихідних документів для подальшого відправлення; складання та створення в електронній формі номенклатури справ структурного підрозділу, підсумкового запису до номенклатури справ в електронній формі про кількість фактично заведених справ у структурному підрозділі. 9. Здійснення інших обов’язків відповідно до законодавства, актів Пенсійного фонду України та Головного управління, доручень керівництва. |
|
Умови оплати праці | посадовий оклад;
надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»; надбавка до посадового окладу за ранг державного службовця відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (із змінами) |
|
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду | призначення на період дії воєнного стану в Україні та до призначення переможця конкурсу на дану посаду, але не довше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану | |
Перелік інформації, необхідної для участі в конкурсі, та строк її подання | резюме за встановленою формою в якому обов’язково зазначається така інформація:
прізвище, ім’я, по батькові кандидата; реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України; підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти; відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах у відповідній сфері, визначеній в умовах конкурсу та на керівних посадах (за наявності відповідних вимог)
посилання на резюме:
Інформація приймається до 17 год. 15 хв. 14 травня 2025 року шляхом надсилання резюме на електронну пошту управління по роботі з персоналом personal@if.pfu.gov.ua або надання резюме за адресою каб. 414, вул. Січових Стрільців, 15, м. Івано-Франківськ. |
|
Дата, час початку, місце, спосіб проведення співбесіди | Про дату і час проведення співбесіди буде додатково повідомлено.
м. Івано-Франківськ, вул. Січових Стрільців, 15 (за фізичної присутності кандидатів) |
|
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу | Скорупська Ірина Василівна,
(0342) 78-35-21, |
|
Кваліфікаційні вимоги | ||
1. | Освіта | вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче магістра |
2. | Досвід роботи | досвід роботи на посадах державної служби категорія “Б” чи “В” або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності не менше двох років |
3. | Володіння державною мовою | вільне володіння державною мовою |
Вимоги до компетентності | ||
Вимога | Компоненти вимоги | |
1. | Досягнення результатів | здатність до чіткого бачення результату діяльності;
вміння фокусувати зусилля для досягнення результату діяльності; вміння запобігати та ефективно долати перешкоди |
2. | Відповідальність | усвідомлення важливості якісного виконання своїх посадових обов’язків з дотриманням строків та встановлених процедур;
усвідомлення рівня відповідальності під час підготовки і прийняття рішень, готовність нести відповідальність за можливі наслідки реалізації таких рішень; здатність брати на себе зобов’язання, чітко їх дотримуватись і виконувати |
3. | Цифрова грамотність | вміння використовувати комп’ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов’язків;
вміння використовувати сервіси інтернету для ефективного пошуку потрібної інформації; вміння перевіряти надійність джерел і достовірність даних та інформації у цифровому середовищі; здатність працювати з документами в різних цифрових форматах; зберігати, накопичувати, впорядковувати, архівувати цифрові ресурси та дані різних типів; здатність уникати небезпек в цифровому середовищі, захищати особисті та конфіденційні дані; вміння використовувати електронні реєстри, системи електронного документообігу та інші електронні урядові системи для обміну інформацією, для електронного листування в рамках своїх посадових обов’язків; вміння використовувати спільні онлайн календарі, сервіси для підготовки та спільного редагування документів, вміти користуватись кваліфікованим електронним підписом (КЕП); здатність використовувати відкриті цифрові ресурси для власного професійного розвитку |
Професійні знання | ||
Вимога | Вимога | |
1. | Знання законодавства (в т. ч. у сфері) | Знання:
Конституції України, Закону України «Про державну службу», Закону України «Про запобігання корупції», Кодекс законів про працю України, постанови Верховної Ради України, акти Президента України, Кабінету Міністрів України та інші нормативно-правові акти законодавства, що стосуються діяльності Пенсійного фонду України, інші нормативно-правові акти. |