Стан розгляду запитів на публічну інформацію станом за січень-квітень 2025 року
Аналіз опрацьованих документів свідчить, що за січень ‒ квітень 2025 року до Головного управління надійшло 69 запитів на публічну інформацію, з них:
- електронною поштою – 27;
- поштою – 14;
- нарочно – 18;
- територіальною відправкою – 8;
- через вебпортал ПФУ – 2.
За категорією запитувачів найбільше запитів надійшло від фізичних осіб ‒ 56, юридичних осіб – 4, органів виконавчої влади, як до розпорядника інформації надійшло – 9 запитів.
Із загальної кількості запитів, отриманих протягом звітного періоду 6 (9 %) ‒ задоволено, 1 (1 %) ‒ надіслано належним розпорядникам інформації, 56 (81 %) – надано роз’яснення, 2 (3 %) – відмовлено, 4 (6 %) – перебуває на стадії опрацювання.
За класифікацією змісту запитів дописувачів найбільше цікавили питання соціального захисту та пенсійного забезпечення 53 запитів або 77 % від загальної кількості.
Запитувачі, зокрема, звертались щодо надання інформації про:
- призначення та перерахунок пенсій (22);
- витребування довідок та інших документів (15);
- визначення права на виконання рішення суду (9);
- роз’яснення норм пенсійного законодавства (пільгова пенсія, соціальний і равовий захист військовослужбовців, призначення пенсій прокурорам) (4);
- нарахування і виплати пільг на оплату житлово-комунальних послуг (3);
- інше (16).
Запити на публічну інформацію розглянуті в термін, визначений Законом України “Про доступ до публічної інформації”, а в окремих випадках ‒ Законом України “Про звернення громадян”.
