Пропустити навігацію

Тиждень безбар’єрності: доступність — щоденна практика, а не виняток

У межах відзначення Тижня безбар’єрності Головне управління акцентує на важливості створення доступного середовища для всіх громадян. Забезпечення фізичної та інформаційної доступності сервісних центрів є одним із постійних пріоритетів нашої діяльності.
Так, впродовж січня – квітня 2025 року проведено додаткові роботи з облаштування сервісних центрів для осіб з інвалідністю та маломобільних груп населення. Зокрема, встановлено засоби тактильного орієнтування, контрастного маркування, кнопки виклику спеціаліста (в тому числі на пандусі), розміщено таблички, вивіски та покажчики до робочих місць спеціалістів.
Забезпечено дотримання принципів безбар’єрності відповідно до державних будівельних норм та соціальних стандартів. Також вдосконалено інформаційне наповнення у візуальній формі: оновлено стенди, розміщено зручні вказівники, друковані матеріали (буклети, листівки, зразки документів) для кращої орієнтації відвідувачів.
Безперешкодний доступ до адміністративних будівель забезпечено згідно зі Стандартами обслуговування громадян Пенсійного фонду України. Облаштовано пандуси, вхідні групи без бар’єрів, нанесено маркування засобами тактильного орієнтування, передбачено відповідну ширину дверей та турнікетів для проїзду інвалідного візка.
Ми працюємо над тим, щоб кожен громадянин почувався гідно та комфортно в наших сервісних центрах. Безбар’єрність — це щоденна відповідальність і шлях до справді доступної держави для всіх.
background Layer 1