Стан розгляду запитів на публічну інформацію за січень – травень 2025 року
Аналіз опрацьованих документів свідчить, що за січень ‒ травень 2025 року до Головного управління надійшло 97 запитів на публічну інформацію, з них:
- електронною поштою – 35;
- поштою – 21;
- нарочно – 30;
- територіальною відправкою – 9;
- через вебпортал ПФУ – 2.
За категорією запитувачів найбільше запитів надійшло від фізичних осіб ‒ 81, юридичних осіб – 5, органів виконавчої влади, як до розпорядника інформації надійшло – 11 запитів.
Із загальної кількості запитів, отриманих протягом звітного періоду 11 (11,3 %) ‒ задоволено, 1 (1 %) – надіслано належним розпорядникам
інформації, 72 (74,3 %) – надано роз’яснення, 2 (2,1 %) – відмовлено, 11 (11,3 %) – перебуває на стадії опрацювання.
За класифікацією змісту запитів дописувачів найбільше цікавили питання соціального захисту та пенсійного забезпечення 77 запитів або 79,4 % від
загальної кількості.
Запитувачі, зокрема, звертались щодо надання інформації про:
- призначення та перерахунок пенсій (36);
- витребування довідок та інших документів (23);
- визначення права на виконання рішення суду (10);
- роз’яснення норм пенсійного законодавства (пільгова пенсія, соціальний і правовий захист військовослужбовців, призначення пенсій прокурорам) (4);
- нарахування і виплати пільг на оплату житлово-комунальних послуг (4);
- інше (20).
Запити на публічну інформацію розглянуті в термін, визначений Законом України “Про доступ до публічної інформації”, а в окремих випадках ‒ Законом
України “Про звернення громадян”.
