Пропустити навігацію

ПРОПОЗИЦІЇ до умов проведення добору на зайняття посади головного спеціаліста відділу аудиту операційних процесів управління внутрішнього аудиту (робоче місце – м. Івано-Франківськ)

ПРОПОЗИЦІЇ

до умов проведення добору на зайняття посади

головного спеціаліста відділу аудиту операційних процесів

управління внутрішнього аудиту

(робоче місце – м. Івано-Франківськ)

Загальні умови
Посадові обов’язки 1. Складання та подання адміністративної звітності про роботу управління:

– Моніторинг виконання Зведеного плану діяльності з внутрішнього аудиту (ВА-1);

– Інформація про виявлені недоліки/проблеми за результатами проведених внутрішніх аудитів (ВА-2);

– Інформація про результати внутрішніх аудитів (ВА-3);

– Інформація про результати інших контрольних заходів (ВА-4);

2. Підготовка аналітичної записки про результати діяльності управління;

3. Підготовка доповідної записки про виконання управлінням плану роботи Головного управління;

4. Здійснення внутрішніх аудитів (збір аудиторських доказів (інформації), які забезпечують обґрунтованість висновків за результатами аудиту) в Головному управлінні, його структурних підрозділах:

– щодо ефективності функціонування системи внутрішнього контролю, ступеня виконання і досягнення цілей, визначених у планах роботи, ефективності планування і виконання бюджетних програм та результатів їх виконання, управління коштами, якості надання адміністративних послуг та виконання контрольно-наглядових функцій, використання і зберігання активів, надійності, ефективності та результативності інформаційних систем і технологій, завдань, визначених актами законодавства, а також ризиків, які негативно впливають на виконання функцій і завдань;

– щодо законності та достовірності фінансової і бюджетної звітності, правильності ведення бухгалтерського обліку;

– з питань діяльності щодо дотримання нормативно-правових актів з питань сплати коштів до бюджету Фонду, обліку надходження платежів, ведення реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, своєчасності і правильності призначення та виплати пенсій, субсидій, встановлення пільг, надання страхових виплат  та соціальних послуг, виконання планів, процедур, контрактів з питань стану збереження активів, інформації та управління державним майном;

5. Надання пропозицій до аудиторських рекомендацій та результатами аудиторського дослідження;

6. Проведення моніторингу врахування наданих аудиторських рекомендацій та стану виконання вимог розпорядчого акту Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області про результати аудиторського дослідження на підставі наданої об’єктами аудиту інформації у визначені строки, в разі необхідності проводить виїзні перевірки щодо ефективності впровадження аудиторських рекомендацій та достовірності наданої інформації;

7. Проведення роботи по упорядкуванню архіву управління;

8. Здійснення інших обов’язків відповідно до законодавства, актів Пенсійного фонду України та Головного управління, доручень керівництва

Умови оплати праці посадовий оклад;

надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»;

надбавка до посадового окладу за ранг державного службовця відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (із змінами)

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду призначення на період дії воєнного стану в Україні та до призначення переможця конкурсу на дану посаду, але не довше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану
Перелік інформації, необхідної для участі в конкурсі, та строк її подання резюме за встановленою формою в якому обов’язково зазначається така інформація:

прізвище, ім’я, по батькові кандидата;

реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;

підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти;

відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах у відповідній сфері, визначеній в умовах конкурсу та на керівних посадах (за наявності відповідних вимог)

 

посилання на резюме:

https://docs.google.com/document/d/18JUpB3NbNGFJKB8DBbP1PFJYN5XvxWSn/edit?usp=sharing&ouid=111786795010668162639&rtpof=true&sd=true

 

Інформація приймається до 22 червня 2025 року шляхом надсилання резюме на електронну пошту управління по роботі з персоналом personal@if.pfu.gov.ua або надання резюме за адресою каб. 414, вул. Січових Стрільців, 15, м. Івано-Франківськ.

Дата, час початку, місце, спосіб проведення співбесіди Про дату і час проведення співбесіди буде додатково повідомлено.

 

м. Івано-Франківськ, вул. Січових Стрільців, 15 (за фізичної присутності кандидатів)

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу Скорупська Ірина Василівна,

(0342) 78-35-21,

personal@if.pfu.gov.ua

Кваліфікаційні вимоги
1. Освіта вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра економічного спрямування
2. Досвід роботи не потребує
3. Володіння державною мовою вільне володіння державною мовою
Вимоги до компетентності *
Вимога Компоненти вимоги
1. Досягнення результатів здатність до чіткого бачення результату діяльності;

вміння фокусувати зусилля для досягнення результату діяльності;

вміння запобігати та ефективно долати перешкоди

2. Відповідальність усвідомлення важливості якісного виконання своїх посадових обов’язків з дотриманням строків та встановлених процедур;

усвідомлення рівня відповідальності під час підготовки і прийняття рішень, готовність нести відповідальність за можливі наслідки реалізації таких рішень;

здатність брати на себе зобов’язання, чітко їх дотримуватись і виконувати

3. Робота з великими масивами інформації вміння систематизувати великий масив інформації;

здатність виділяти головне, робити чіткі, структуровані висновки

4. Цифрова грамотність вміння використовувати комп’ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов’язків;

вміння використовувати сервіси інтернету для ефективного пошуку потрібної інформації; вміння перевіряти надійність джерел і достовірність даних та інформації у цифровому середовищі;

здатність працювати з документами в різних цифрових форматах; зберігати, накопичувати, впорядковувати, архівувати цифрові ресурси та дані різних типів;

здатність уникати небезпек в цифровому середовищі, захищати особисті та конфіденційні дані;

вміння використовувати електронні реєстри, системи електронного документообігу та інші електронні урядові системи для обміну інформацією, для електронного листування в рамках своїх посадових обов’язків; вміння використовувати спільні онлайн календарі, сервіси для підготовки та спільного редагування документів, вміти користуватись кваліфікованим електронним підписом (КЕП);

здатність використовувати відкриті цифрові ресурси для власного професійного розвитку

Професійні знання
Вимога Компоненти вимоги
1. Знання законодавства (в т. ч. у сфері) Знання:

Конституції України;

Закону України “Про державну службу”;

Закону України “Про запобігання корупції”;

Бюджетного кодексу України;

Порядку утворення структурних підрозділів внутрішнього аудиту та проведення такого аудиту в міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади, їх територіальних органах та бюджетних установах, які належать до сфери управління міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.09.2011 №1001 із змінами;

Стандартів внутрішнього аудиту, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 20.10.2011 №1247 із змінами;

Кодексу етики працівників підрозділу внутрішнього аудиту, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29.09.2011 №1217 із змінами;

Інструкції про здійснення внутрішнього аудиту в Пенсійному фонді України та його органах, затвердженої постановою Правління Пенсійного фонду України від 30.07.2021 №23-1 із змінами;

та іншого законодавства.

background Layer 1