НАРАДА З ПИТАНЬ СПІВПРАЦІ З ЦНАПАМИ ЩОДО ПРИЗНАЧЕННЯ ДЕРЖАВНИХ СОЦІАЛЬНИХ ДОПОМОГ
В Головному управлінні відбулася робоча нарада щодо взаємодії органів Пенсійного фонду України з Центрами надання адміністративних послуг з удосконалення процесу призначення державних соціальних допомог за участю начальника Головного управління Зоряни Панас, начальника управління цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації облдержадміністрації Ігоря Фіняка та начальника відділу розвитку електронних та адміністративних послуг цього управління Оксани Данилюк, керівників окремих структурних підрозділів Головного управління та відділів обслуговування громадян (сервісних центрів), уповноважених осіб ЦНАПів.
Ігор Фіняк наголосив, що сучасні цифрові інструменти повинні стати основою якісних адміністративних послуг, а ефективна комунікація між усіма підрозділами, які долучені до процесу надання соціальних допомог, є запорукою оперативності, прозорості та зручності для громадян.
Начальник управління обслуговування громадян Наталія Незвецька розкрила питання організації прийому документів для призначення соціальних допомог через ЦНАП, детально зупинившись на проблемних аспектах, які виникають під час подання документів, та наголосила на необхідності посилення контролю за їх повнотою й правильністю оформлення.
Значну увагу учасники наради приділили цифровим інструментам. Начальник управління інформаційних систем та електронних реєстрів Роман Фоменко презентував можливості кабінету «ЦНАП/Територіальна громада» на вебпорталі Пенсійного фонду України. Він акцентував увагу на тому, що цей електронний інструмент дозволяє значно спростити процес взаємодії між органами влади, забезпечити швидкий обмін інформацією та підвищити прозорість призначення допомог.
Про актуальні питання та практичні аспекти призначення державних соціальних допомог розповіла заступник начальника управління пенсійного забезпечення, надання страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг – начальник відділу методології Уляна Боцюрко, яка надала рекомендації щодо їх подолання.
У ході наради учасники також обмінялися досвідом практичної роботи, обговорили питання необхідності подальшого розвитку електронних сервісів, які сприятимуть швидшому та якіснішому обслуговуванню населення.
Підсумовуючи нараду, начальник Головного управління Зоряна Панас відзначила, що головним завданням є створення ефективної системи взаємодії між Пенсійним фондом та ЦНАПами, яка дозволить забезпечити громадянам належний рівень сервісу, підкресливши, що лише завдяки злагодженій співпраці, цифровізації процесів і відповідальному ставленню до своєї роботи можна гарантувати своєчасне та якісне призначення державних соціальних допомог.