Пропустити навігацію

Про стан реалізації антикорупційних заходів в головному управлінні Пенсійного фонду України в Харківській області у 1 кварталі 2019 року

№ пунктів заходів Заходи щодо усунення (мінімізації) корупційного ризику Строк виконання заходів Особа (особи), відповідальна(і) за виконання Інформація про виконання
1 2 3 4 5
Обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України
1

 

1. Виконання управліннями Фонду стандартів, визначених Положенням про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України, затвердженим постановою правління Пенсійного фонду України від 30 липня 2015 року № 13-1, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 18 серпня 2015 року за № 991/27436 (із змінами)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

на постійної основі Зятєва Т.В,

Піпченко Т.І., Колісниченко І.Ю., Гранкіна Л.В., Гордус І.В.,

начальники управлінь Фонду

Відповідно до пріоритетів удосконалення системи функціонування та надання послуг, підвищення прозорості діяльності головного управління, продовжуються відповідні заходи щодо створення віддалених робочих місць для фахівців Фонду в об’єднаних територіальних громадах, центрах надання адміністративних послуг, сільських радах, установах, організаціях та на підприємствах. Головною метою створення віддалених робочих місць залишається турбота про людей похилого віку та максимальне наближення пенсійних послуг до жителів області.

Станом на 01.04.2019 року в області працюють 34 віддалені робочі місця та 3 Центри надання адміністративних послуг.

В 7 об’єднаних територіальних громадах функціонують відділи обслуговування громадян та відділи призначення, перерахунку та виплати пенсій. В інших 10 територіальних громадах прийом здійснюється спеціалістами управлінь Фонду на віддалених робочих місцях.

До центрів надання соціальних послуг з питань пенсійного забезпечення за перший квартал 2019 року звернулось більш 191 тис. відвідувачів.

 

 

 

Управлінням пенсійного забезпечення у першому кварталі 2019 року проведено 2 тематичні перевірки щодо якості здійснення прийому громадян із застосуванням нових стандартів обслуговування та дотримання вимог законодавства при призначенні пенсій.

Прийом та обслуговування осіб, що зверталися до управлінь Фонду, здійснювався з додержанням вимог чинного законодавства та етичних норм поведінки. Основною метою були відкритість і зрозумілість дій у сфері надання компетентних та якісних послуг. Прийом громадян здійснювався без поділу за територіальним принципом.

2. Забезпечити проведення в управліннях Фонду контрольних заходів щодо стану реалізації завдань по усуненню (мінімізації) корупційних ризиків, пов’язаних з недоброчесною поведінкою посадових осіб при виконанні посадових обов’язків. на постійної основі Ворвуль Л.І.,

Подорога Н.В, керівники структурних підрозділів головного управління, начальники управлінь Фонду

  3. Використання дистанційних форм надання послуг за “гарячими” телефонними лініями управлінь Фонду, шляхом консультування засобами електронної пошти, іншими засобами комунікації через ІР-мережі та засобами мобільного зв’язку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

на постійної основі Піпченко Т.І., Колісниченко І.Ю., Гранкіна Л.В.,

начальники управлінь Фонду

Обслуговування громадян управліннями Фонду здійснювалось: стаціонарно (в приміщеннях органів Пенсійного фонду), дистанційно (на виїзних прийомах, на віддалених робочих місцях, розташованих в приміщеннях територіальних громад, центрах надання адміністративних, соціальних послуг) та шляхом надання електронних послуг.

В  управліннях Фонду працювало 457 телефонів “гаряча лінія”. Протягом  першого кварталу 2019 року надано 195,1 тис. консультацій, в тому числі в головному управлінні – 1,3 тис., щодо роз’яснень положень Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” та інших нормативних актів з пенсійного законодавства.

Продовжувало забезпечуватися надання спеціалістами управління інформаційних систем та електронних реєстрів в телефонному режимі консультацій страхувальникам з питань формування звітності щодо нарахування єдиного соціального внеску.

Підготовлено 135 відповідей на запити користувачів веб-порталу для відправлення засобами електронної пошти.

 

 

 

Постійно проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота щодо функціонування і можливостей веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України, в т.ч. щодо переваг отримання електронних довідок, достовірність яких підтверджена QR-кодами та спеціальними перевірочними кодами.

З початку року опрацьовано 6193 заяв на реєстрацію користувачів веб-порталу.

Розроблені тематичні буклети для розповсюдження на виїзних прийомах, зустрічах в колективах тощо. На інформаційні стендах управління розміщені відповідні оголошення.

На виконання Стратегії розвитку комунікацій Пенсійного фонду України управліннями Фонду було організовано 171 зустріч з населенням, проведено 146 зустрічей в трудових колективах, проведено 32 зустрічі з ветеранськими та громадськими організаціями, 10 занять в «Школі майбутнього пенсіонера».

Фахівцями головного та управлінь Фонду підготовлено та оприлюднені 29 публікацій в друкованих ЗМІ, проведено 100 виступів на радіо, 21 – на телебаченні, 20 засідань «круглого столу» з питань перетворень у системі пенсійного страхування та вдосконалення роботи органів Пенсійного фонду. Розповсюджено понад 18 тис. буклетів, листівок, брошур.

В головному та управліннях Фонду керівництвом було проведено 58 «прямих телефонних гарячих ліній», на які звернулися 793 чол.

На веб-ресурсах області було розміщено 175 інформацій щодо діяльності органів Фонду за всіма напрямками.

 

 

 

 

 

4. Проведення роз’яснювальної роботи щодо переваг отримання електронних послуг Пенсійного фонду України:

– замовлення та отримання в електронному вигляді довідок та/або  витягу з відомостей реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (далі – РЗО) з використанням перевірочних кодів (для користувачів, які зареєстровані на веб-порталі та ідентифіковані за допомогою електронного цифрового підпису);

– замовлення послуги інформування за допомогою СМС-повідомлення, електронної пошти.

на постійної основі Піпченко Т.І., Колісниченко І.Ю., Гранкіна Л.В.,

начальники управлінь Фонду

2 Забезпечити проведення камеральних та виїзних контрольних заходів щодо правомірності рішень про поновлення та виплату пенсій за минулі періоди одержувачам пенсій з числа внутрішньо переміщених осіб та моніторинг їх результатів

 

 

 

 

на постійної основі Піпченко Т.І., Колісниченко І.Ю.

Киценко С.П.,

Кругова В.В., начальники управлінь Фонду

З метою контролю за правомірністю рішень про поновлення та виплату пенсій за минули періоди одержувачам пенсій з числа внутрішньо переміщених осіб, управлінням пенсійного забезпечення проведено 2 виїзних контрольних заходів.

Управлінням з координації та контролю за виплатою пенсій щомісяця здійснюється моніторинг електронного журналу «Форма 10», формуються зведені звіти по області та аналізується стан дотримання термінів призначення, перерахунку пенсій в тому числі і по внутрішньо переміщених особах.

У першому кварталі 2019 року перевірено 6119 пенсійних справ та 395 особових рахунка.

Нарахування по внутрішньо переміщених особах проводиться з урахуванням одержаної від органів соціального захисту населення даних щодо підтвердження дії довідок про взяття на облік по  внутрішньо переміщеної особи.

З січня 2019 нарахування проводиться без проведення верифікації. Призупинення виплат пенсій проводиться тільки після надходження інформації від органів соціального захисту населення щодо скасування дії довідки.

Протягом звітного періоду спеціалістами управління з координації та контролю за виплатою пенсій головного управління проведено 4 тематичних перевірки щодо дотримання вимог законодавства при призначенні, перерахунках та виплаті пенсій.

Перевірено 37 пенсійних справ одержувачів пенсій з числа внутрішньо переміщених осіб, яким проведено поновлення виплати пенсій з доплатами за минулий період. Проведено 56 навчань зі спеціалістами пенсійних відділів управлінь Фонду щодо застосувань пенсійного законодавства. За перший квартал 2019 року проведено фінансування коштів на виплату пенсій внутрішньо переміщеним особам на суму 696,3 млн. грн. (49,3 тис. осіб).

 

3 Дотримуватись виконання наказу від 18.04.2018 №186 «Про організацію перевірки факту подання декларацій та проведення спеціальних перевірок» при здійсненні контролю за своєчасністю подання суб’єктами декларування декларацій та при проведенні спеціальних перевірок на постійної основі Зятєва Т.В., Ворвуль Л.І.,

Подорога Н.В., начальники управлінь Фонду

В головному управлінні видано наказ від 18.04.2018 № 186 «Про організацію перевірки факту подання декларації та проведення спеціальних перевірок», яким розроблено  та затверджено порядок взаємодії між  уповноваженою особою з питань запобігання та виявлення корупції і управлінням персоналом та організаційно-інформаційної роботи. Наказ надіслано до управлінь Фонду.
4 Здійснювати щоквартальний моніторинг дотримання управліннями Фонду порядку перевірки факту подання суб’єктами декларування декларацій та своєчасності повідомлення Національного агентства з питань запобігання корупції про випадки неподання чи несвоєчасного подання таких декларацій на постійної основі Зятєва Т.В., Ворвуль Л.І., Подорога Н.В.,

начальники управлінь Фонду

Продовжувався щоквартальний моніторинг проведення перевірок факту подання суб’єктами декларування декларацій відповідно до Закону України «Про запобігання корупції».

Перевірено 1743 факту подання декларацій суб’єктами декларування. З них – 1526 фактів подання «щорічних» декларацій працівниками управлінь Фонду, 190 фактів подання декларацій суб’єктами декларування, які припинили діяльність, пов’язану з виконанням функцій держави та 27 фактів подання декларацій суб’єктами декларування, які претендували на зайняття вакантних посад, пов’язаних з виконанням функцій держави.

Систематично здійснюється консультаційна та роз’яснювальна робота для працівників управлінь Фонду.

У першому кварталі 2019 року з працівникам управлінь Фонду проведено 77 занять з антикорупційної тематики, в яких прийняло участь 1291 особа.

Головним спеціалістом сектору запобігання та виявлення корупції надано близько 40 консультацій працівникам управлінь Фонду та суб’єктам декларування з питань антикорупційного законодавства.

 

5 Здійснення моніторингу з дотримання вимог законодавчих та нормативних актів щодо організації проведення спеціальних перевірок стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища. Впровадження порядку взаємодії між структурними підрозділами.

 

на постійної основі Зятєва Т.В., Ворвуль Л.І., Подорога Н.В.,

начальники управлінь Фонду

У звітному періоді  спеціальні перевірки претендентів на зайняття вакантних посад категорії «Б» не проводились у зв’язку з відсутністю підстав.

 

6 Провести аналіз повноти відшкодування виявлених в ході аудитів та інших контрольних заходів незаконних витрат та усунення допущених  порушень.

 

до 01 числа місяця, наступного за звітним кварталом

 

Ворвуль Л.І.,

начальники управлінь Фонду

Управлінням внутрішнього аудиту проведено 2 внутрішніх аудити та здійснено 4 інших контрольних заходів з окремих питань діяльності в 3 управліннях Фонду.

Виявлено порушень на загальну суму 28,8 тис. грн., з яких відшкодовано та поновлено коштів до Фонду на загальну суму 18,6  тис. грн. або 64,5%.

До бюджету Фонду за результатами аудиторських досліджень минулих років надійшло 5,5 тис. грн.

7 Користування під час визначення характеристик предметів закупівлі примірними специфікаціями у сфері публічних закупівель.

Застосування електронної системи публічних закупівель під час здійснення закупівель, вартість яких не перевищує 200 тис. грн. для товарів і послуг та 1,5 млн. грн. – для робіт.

Забезпечення в установленому порядку оприлюднення інформації про публічні закупівлі та використання коштів.

протягом року Зятєва Т.В.,

Фокіна І.С.,

Гордус І.В.,

Кругова В.В., начальники управлінь Фонду

Під час організації роботи, пов’язаної з укладенням договорів, юридичною службою здійснюється правова експертиза проектів договорів, у тому числі під час організації процедур публічних закупівель. Підготовлено 1 методичну рекомендацію щодо організації роботи у сфері публічних закупівель

Згідно результатів моніторингу організації та проведення процедур закупівель головним управлінням за 1 квартал 2019 року було укладено 3 договори за результатами застосованих 3 процедур закупівель, на загальну суму 6595,5 тис. грн. (переговорні процедури).

Крім того, головним управлінням та управліннями Фонду за результатами 11 оприлюднених в електронній системі закупівель процедур, вартісна величина предмету закупівлі за якими не перевищувала для товарів і послуг 200 тис. грн., а робіт – 1,5 млн. грн. (допорогові процедури), укладено 11 договорів на загальну суму 196,5 тис. грн. Економія склала 82,8 тис. грн. (9,4 % їх очікуваної вартості).

Оприлюднені  41 звіт про укладені договори на суму 2 211.3 тис. грн. відповідно до абзацу 5 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».

Протягом 1 кварталу 2019 року працівниками юридичного управління головного управління проведено 2 тематичні перевірки питання організації та проведення процедур публічних закупівель тендерними комітетами, оформлення їх рішень та оприлюднення інформації в системі електронних закупівель ProZorro, застосування законодавства у цій сфері органами Фонду.

background Layer 1