Пропустити навігацію

Аналітична записка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до головного та підвідомчих управлінь Пенсійного фонду України в Харіквській області за 1 квартал 2018 року

Підсумки 1 кварталу 2018 року виявляють збільшення кількості звернень громадян, що надійшли до органів Пенсійного фонду України в Харківській області.

За 1 квартал  2018 року надійшло 9585 звернень громадян, що на 4064 або на 74 % більше, ніж за 1 квартал 2017 року.

З них:

4550 письмових звернень або на 168 % більше, ніж за  1 квартал 2017 року

3354 усних звернень громадян, отриманих на особистих прийомах керівників або на 2 % більше, ніж за 1 квартал 2017 року

1681 звернень, які надійшли через “Урядовий контактний центр” або на 221% більше, ніж за  1 квартал 2017 року.

За підсумками 1 кварталу  2018 року на виконанні знаходиться 952 звернення без порушення терміну. В деяких випадках направлено додаткові запити в різні організації та установи для отримання інформації та підготовки остаточної відповіді.

Порівняно з попереднім роком надходження листів з вищих органів влади та інших організацій збільшилось на 530 звернень або на 205%, і склало 788.

Кількість повторних звернень залишилось на рівні 1 кварталу 2017 року і склало 21 звернення

Всього по області за 1 квартал   2018 року  зафіксовано 2 колективних звернення та 1 дублетне звернення.

За 1 квартал 2018 року кількість письмових звернень  збільшилась в

зв’язку з масовими зверненнями про перерахунок пенсії від пенсіонерів силових структур та громадян, які звернулись з питаннями згідно Закону України № 900 «Про внесення змін до деяких законів України щодо забезпечення гарантій соціального захисту колишніх працівників органів внутрішніх справ України та членів їх сімей».

У зверненнях громадян порушено 9585 різних питань. З них – 4628 або 48% питань стосувалися призначення та перегляду розміру пенсій, щодо роз`яснення діючого пенсійного законодавства – 1042 або 11% питань, щодо підвищення розміру пенсії – 858 або 9%, стосовно отримання пенсії за фактичним місцем проживання (вимушені переселенці)– 281 або 3%, виплата допомоги на поховання – 224 або 2% та стосовно інших питань.

       За 1 квартал 2018 року до органів Пенсійного фонду Харківської області звернулися з найбільш вразливих верств населення :

-інваліди – 1469 або 15 %, (у тому числі до головного управління – 481 або 9%),  з них:

-інвалідів війни                    – 23 або 1 % ( у т.ч. до ГУ- 13 (3%);

-інвалідів ЧАЕС                  –  803 або 55 % ( у т.ч.до ГУ- 79 (16%);

-інвалідів інших категорій  – 643 або 44 % ( у т.ч. в ГУ-389 (81 %);

-учасників війни та бойових дій        –   67 або 1 % ( у т.ч. в ГУ- 26 (1%);

-матерів-героїнь                                     – 6   (у т.ч в ГУ- 3);

-дітей війни                                             – 250 або 3 % ( у т.ч. в ГУ- 128 (3%)

Особистий прийом громадян здійснюється начальником головного управління та його заступниками згідно встановленого графіку.

Особистий прийом керівників проводиться із залученням працівників структурних підрозділів головного управління та уповноважених працівників  управлінь Фонду.

За  1 квартал 2018 року керівним складом  органів Фонду Харківщини прийнято на особистих прийомах  3354 громадян, з них – 967 на виїзних прийомах.

В 16 управліннях Пенсійного фонду України м. Харкова та Харківської області діють 39 приймалень, які працюють за принципом “єдиного вікна”. За     1 квартал 2018 року в органи Пенсійного фонду через “єдине вікно” звернулось 176195 громадян, що на 35921 або на 26 % більше, ніж з 1 квартал  2017 року.

В зазначених приймальнях проводиться щоденний прийом громадян, де надаються консультації по питанням, які стосуються діяльності Пенсійного фонду України, а саме пенсійного забезпечення громадян та інші. В приймальнях можна ознайомитися з окремими положеннями нормативно-правових документів щодо пенсійного законодавства.

За 1 квартал 2018 року до головного управління Пенсійного фонду України через державну установу “Урядовий контактний центр” надійшло      1681 звернення громадян, що на 1157 або на 221 % звернень більше, ніж за  1 квартал 2017 року. Звернення стосувалися питань перевірки правильності застосування законодавства при призначенні, перерахунку і виплаті пенсій, роз’яснення діючого пенсійного законодавства, стосовно переведення та поновлення пенсій громадянам, які тимчасово переїхали до Харківської області з Донецької області – 55, Луганської області – 53, АР Крим – 0 та стосовно інших питань.

В усіх управліннях області діють телефони “гарячої лінії”. За  1 квартал 2018 року надано 14387 консультацій, в тому числі в головному управлінні – 1157 консультацій та роз’яснень діючого законодавства, з них  73 консультації надано щодо питань згідно Закону України “Про пенсійне забезпечення військовослужбовців, осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ та деяких інших осіб”.

За 1 квартал 2018 року до головного управління надійшло 311 звернень через Веб-портал Пенсійного фонду України.

Питання про роботу органів Пенсійного фонду України в Харківській області щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення відповідно до Закону України “Про звернення громадян” розглядалось на колегії головного управління 03.02.2017 року.

Відповідно до окремого графіку тематичних перевірок стану роботи із зверненнями громадян за   1 квартал 2018 року  в 4-х управліннях Пенсійного фонду України в районах Харківської області проведено тематичні  перевірки стану організації роботи із зверненнями громадян, а саме  Красноградського об’єднаного управління,  Дергачівського об’єднаного управління Харківської області, Богодухівського об’єднаного управління Харківської області, Куп’янського об’єднаного управління Харківської області.

Щоквартально готується звіт про кількість та динаміку надходжень звернень громадян до органів Пенсійного фонду Харківщини.

Питання організації роботи із зверненнями громадян знаходяться на постійному контролі керівництва головного управління.

background Layer 1