Пропустити навігацію

Про стан реалізації антикорупційних заходів в головному управлінні Пенсійного фонду України в Харківській області у І півріччі 2019 року

№ пунктів заходів Заходи щодо усунення (мінімізації) корупційного ризику Строк виконання заходів Особа (особи), відповідальна(і) за виконання Інформація про виконання
1 2 3 4 5
Обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України
1

 

1. Виконання управліннями Фонду стандартів, визначених Положенням про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України, затвердженим постановою правління Пенсійного фонду України від 30 липня
2015 року № 13-1, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 18 серпня 2015 року за № 991/27436 (із змінами)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

на постійної основі Зятєва Т.В,

Піпченко Т.І.,

керівники структурних підрозділів головного управління.

Відповідно до пріоритетів удосконалення системи функціонування та надання послуг, підвищення прозорості діяльності головного управління, продовжуються відповідні заходи щодо створення віддалених робочих місць для фахівців Фонду в об’єднаних територіальних громадах, центрах надання адміністративних послуг, сільських радах, установах, організаціях та на підприємствах. Головною метою створення віддалених робочих місць залишається турбота про людей похилого віку та максимальне наближення пенсійних послуг до жителів області.

Станом на 01.07.2019 року в області працюють 34 віддалені робочі місця та 3 Центри надання адміністративних послуг.

В 7 об’єднаних територіальних громадах функціонують відділи обслуговування громадян та відділи призначення, перерахунку та виплати пенсій. В інших 10 територіальних громадах прийом здійснюється спеціалістами управлінь Фонду на віддалених робочих місцях.

 

 

 

 

 

 

 

Управлінням пенсійного забезпечення у
І півріччі 2019 року проведено 2 тематичні перевірки щодо якості здійснення прийому громадян із застосуванням нових стандартів обслуговування та дотримання вимог законодавства при призначенні пенсій.

Прийом та обслуговування осіб, що зверталися до управлінь Фонду, здійснювався з додержанням вимог чинного законодавства та етичних норм поведінки. Основною метою були відкритість і зрозумілість дій у сфері надання компетентних та якісних послуг. Прийом громадян здійснювався без поділу за територіальним принципом. Під час прийому громадян здійснюється відео спостереження, що мінімізує корупційні ризики.

2. Забезпечити проведення в управліннях Фонду контрольних заходів щодо стану реалізації завдань по усуненню (мінімізації) корупційних ризиків, пов’язаних з недоброчесною поведінкою посадових осіб при виконанні посадових обов’язків. на постійної основі керівники структурних підрозділів головного управління.
  3. Використання дистанційних форм надання послуг за “гарячими” телефонними лініями управлінь Фонду, шляхом консультування засобами електронної пошти, іншими засобами комунікації через ІР-мережі та засобами мобільного зв’язку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

на постійної основі Піпченко Т.І., керівники структурних підрозділів головного управління. Обслуговування громадян управліннями Фонду здійснювалось: стаціонарно (в приміщеннях органів Пенсійного фонду), дистанційно (на виїзних прийомах, на віддалених робочих місцях, розташованих в приміщеннях територіальних громад, центрах надання адміністративних, соціальних послуг) та шляхом надання електронних послуг.

У всіх управліннях Пенсійного фонду області працюють телефони “гаряча лінія”.

За І півріччя 2019 року надано 205,4 тис. консультацій, в тому числі в головному управлінні Пенсійного фонду України – 2,1 тис. консультації та роз’яснення Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування ” та інших нормативних актів з пенсійного законодавства.

 

 

 

 

 

 

Продовжувало забезпечуватися надання спеціалістами управління інформаційних систем та електронних реєстрів в телефонному режимі консультацій страхувальникам з питань формування звітності щодо нарахування єдиного соціального внеску. Підготовлено 224 відповіді на запити користувачів веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України для відправлення засобами електронної пошти.

На постійній основі проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота щодо функціонування і можливостей веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України, в т.ч. щодо переваг отримання електронних довідок, достовірність яких підтверджена QR-кодами та спеціальними перевірочними кодами. Внаслідок проведеної роботи з початку року на веб-порталі зареєстровано 10,8 тис заяв.

Розроблені тематичні буклети для розповсюдження на виїзних прийомах, зустрічах в колективах тощо. На інформаційні стендах управління розміщені відповідні оголошення.

З метою виконання Стратегії розвитку комунікацій Пенсійного фонду України головним управлінням організовано 268 зустрічей з населенням, проведено 227 зустрічей в трудових колективах, 52 зустрічі з ветеранськими та громадськими організаціями, 16 занять в «Школі майбутнього пенсіонера», 414 виїзних прийомів громадян, 31 лекцію для безробітних, 2 «Дня відкритих дверей», 1 «День Пенсійного фонду», 1 зустріч з учнівською молоддю та студентами.

Фахівцями головного управління підготовлено та оприлюднені 35 публікацій в друкованих ЗМІ, проведено 128 виступів на радіо, 25 – на телебаченні, 7 флешмобів, 27 засідань «круглого столу» з питань перетворень у системі пенсійного страхування та вдосконалення роботи органів Пенсійного фонду. Розповсюджено понад 26,5 тис. буклетів, листівок, брошур. На веб-ресурсах розміщено 299 інформацій щодо діяльності органів Фонду за всіма напрямками

Керівництвом головного управління було проведено 117 «прямих телефонних гарячих ліній», на які звернулися 1290 чол.

4. Проведення роз’яснювальної роботи щодо переваг отримання електронних послуг Пенсійного фонду України:

– замовлення та отримання в електронному вигляді довідок та/або  витягу з відомостей реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (далі – РЗО) з використанням перевірочних кодів (для користувачів, які зареєстровані на веб-порталі та ідентифіковані за допомогою електронного цифрового підпису);

– замовлення послуги інформування за допомогою СМС-повідомлення, електронної пошти.

на постійної основі Піпченко Т.І., керівники структурних підрозділів головного управління
2 Забезпечити проведення камеральних та виїзних контрольних заходів щодо правомірності рішень про поновлення та виплату пенсій за минулі періоди одержувачам пенсій з числа внутрішньо переміщених осіб та моніторинг їх результатів

 

 

 

 

на постійної основі Піпченко Т.І., керівники структурних підрозділів головного управління З метою контролю за правомірністю рішень про поновлення та виплату пенсій за минули періоди одержувачам пенсій з числа внутрішньо переміщених осіб, спеціалістами управління з питань виплати пенсій головного управління проведено 4 тематичних перевірки щодо дотримання вимог законодавства при виплаті пенсій.

Перевірено 61 пенсійну справу одержувачів пенсій з числа внутрішньо переміщених осіб, яким проведено поновлення виплати пенсій з доплатами за минулий період.

Перевірено 835 особових рахунків та  258 особових рахунків внутрішньо переміщених осіб, по яких призупинено виплату пенсії.

Щомісяця здійснюється моніторинг електронного журналу «Форма 10», формуються зведені звіти по області та аналізується стан дотримання термінів призначення, перерахунку пенсій. Нарахування по внутрішньо переміщених особах проводиться з урахуванням одержаних від органів соціального захисту населення даних щодо підтвердження дії довідок про взяття на облік по внутрішньо переміщеної особи. З січня 2019 нарахування проводиться без проведення верифікації. Призупинення виплат пенсій проводиться тільки після надходження інформації від органів соціального захисту населення щодо скасування дії довідки.        

Проведено 56 навчань зі спеціалістами пенсійних відділів управлінь Фонду щодо застосувань пенсійного законодавства.

За І півріччя 2019 року проведено фінансування коштів на виплату пенсій внутрішньо переміщеним особам на суму 1 464,6 млн. грн. (49,7 тис. осіб).

 

3 Здійснювати щоквартальний моніторинг дотримання управліннями Фонду порядку перевірки факту подання суб’єктами декларування декларацій та своєчасності повідомлення Національного агентства з питань запобігання корупції про випадки неподання чи несвоєчасного подання таких декларацій на постійної основі Зятєва Т.В., Стрельников І.М., керівники структурних підрозділів головного управління Продовжувався моніторинг проведення перевірок факту подання суб’єктами декларування декларацій відповідно до Закону України «Про запобігання корупції».

Перевірено 2828 фактів подання декларацій суб’єктами декларування. З них:

 – 1526  перевірок декларацій «щорічна», поданих працюючими працівниками;

– 155 перевірок декларацій «щорічна, після звільнення», працівників, звільнених на протязі 2018 року; 

– 161 перевірка декларацій «перед звільненням», працівників, звільнених у І півріччі 2019 року;

– 986 перевірок декларацій «кандидатів на посади», в зв’язку з проведенням конкурсів на вакантні посади.

Систематично здійснюється консультаційна та роз’яснювальна робота для працівників управлінь Фонду.

У І півріччі 2019 року з працівникам управлінь Фонду проведено 93 заняття з антикорупційної тематики, в яких прийняло участь 2306 осіб.

Працівниками сектору з питань запобігання та виявлення корупції надано більше 40 консультацій працівникам управлінь Фонду та суб’єктам декларування щодо положень антикорупційного законодавства.

 

4 Здійснення моніторингу з дотримання вимог законодавчих та нормативних актів щодо організації проведення спеціальних перевірок стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища. Впровадження порядку взаємодії між структурними підрозділами. на постійної основі Зятєва Т.В., Подорога Н.В.,

Стрельников І.М.

Здійснена 1 спеціальна перевірка претендента на зайняття вакантної посади категорії «Б».

Відповідний лист моніторингу, з дотримання вимог законодавчих та нормативних актів, щодо організації проведення спеціальних перевірок стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, залучений до матеріалів спецперевірки.

 

5 Провести аналіз повноти відшкодування виявлених в ході аудитів та інших контрольних заходів незаконних витрат та усунення допущених  порушень.

 

до 01 числа місяця, наступного за звітним кварталом

 

Ворвуль Л.І.

 

Управлінням внутрішнього аудиту проведено 4 внутрішніх аудити та здійснено 4 інших контрольних заходу з окремих питань діяльності в 3 управліннях Фонду.

Виявлено порушень на загальну суму 208,7 тис. грн., з яких відшкодовано та поновлено коштів до Фонду на загальну суму 178,1тис. грн. або 85,3 %.

До бюджету Фонду за результатами аудиторських досліджень минулих років надійшло 6,1 тис. грн.

6 Користування під час визначення характеристик предметів закупівлі примірними специфікаціями у сфері публічних закупівель.

Застосування електронної системи публічних закупівель під час здійснення закупівель, вартість яких не перевищує 200 тис. грн. для товарів і послуг та 1,5 млн. грн. – для робіт.

Забезпечення в установленому порядку оприлюднення інформації про публічні закупівлі та використання коштів.

протягом року Зятєва Т.В.,

Фокіна І.С.,

керівники структурних підрозділів головного управління

Під час організації роботи, пов’язаної з укладенням договорів, юридичною службою системно здійснюється правова експертиза проектів договорів, у тому числі під час організації процедур публічних закупівель.

Підготовлено 2 методичні рекомендації щодо організації роботи у сфері публічних закупівель.

За шість місяців 2019 року головним управлінням Пенсійного фонду України в Харківській області та комісіями з припинення управлінь Фонду у порядку та за процедурами, передбаченими Законом України «Про публічні закупівлі», укладено 10 договорів на загальну суму 9444,5 тис. грн. (3 переговорних процедури щодо закупівель послуг з пересилання поштової кореспонденції, виплати та доставки житлових субсидій у готівковій формі  та 5 відкритих торгів, в тому числі 3 лотових).

Всього організовано проведення  8 процедур закупівлі. За відкритими торгами економія склала 368,0 тис. грн. (11,4 % очікуваної вартості).

Інформація щодо проведення процедур закупівель оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу у порядку та строки, визначені Законом.

За результатами 25 допорогових процедур, проведених в електронній системі, укладено 25 договорів на загальну суму 1739,9 тис. грн., економія склала  145,6 тис. грн., (7,7 % очікуваної вартості закупівлі).

Відповідно до абзацу 5 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» оприлюднені 68 звітів про укладені договори на суму 4911,4 тис. грн..

background Layer 1