Пропустити навігацію

Аналітична записка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до головного та підвідомчих управлінь Пенсійного фонду України в Харіквській області за 1 квартал 2019 року

Підсумки 1 кварталу 2019 року виявляють збільшення кількості звернень громадян, що надійшли до органів Пенсійного фонду України в Харківській області.
За 1 квартал 2019 року надійшло 9897 звернень громадян, що на 312 або на 3 % більше, ніж за 1 квартал 2018 року.
З них:
6137 письмових звернень або на 1 % менше, ніж за 1 квартал 2018 року
3760 усних звернень громадян, отриманих на особистих прийомах керівників або на 21 % більше, ніж за 1 квартал 2018 року
2513 звернень, які надійшли через “Урядовий контактний центр” або на 49% більше, ніж за 1 квартал 2018 року.
За підсумками 1 кварталу 2019 року на виконанні знаходиться 156 звернень без порушення терміну. В деяких випадках направлено додаткові запити в різні організації та установи для отримання інформації та підготовки остаточної відповіді.
Порівняно з попереднім роком надходження листів з вищих органів влади та інших організацій збільшилось на 168 звернень або на 21%, і склало 956.
Кількість повторних звернень зменшилось на 29% в порівняні з 1 кварталом 2018 року.
Всього по області за 1 квартал 2019 року зафіксовано 5 колективних звернень.
У зверненнях громадян порушено 9897 різних питань. З них –3636 або 36% питань стосувалися призначення та перегляду розміру пенсій, щодо роз`яснення діючого пенсійного законодавства – 1465 або 14% питань, щодо підвищення розміру пенсії –719 або 7%, стосовно отримання пенсії за фактичним місцем проживання (вимушені переселенці)– 681 або 7%, виконання рішення суду – 946 або 10%, виплата допомоги на поховання – 93 або 1% та стосовно інших питань.
За 1 квартал 2019 року до органів Пенсійного фонду Харківської області звернулись з найбільш вразливих верств населення:
• інваліди – 1220 або 12 %, (у тому числі до головного управління – 555 або 11%), з них:
– інвалідів війни – 5 або 1 % ( у т.ч. до ГУ- 3 (1%);
– інвалідів ЧАЕС – 459 або 38 % ( у т.ч.до ГУ- 64 (12%);
– інвалідів інших категорій – 756 або 62 % ( у т.ч. в ГУ-488 (88 %);
• учасників війни та бойових дій – 77 або 1 % ( у т.ч. в ГУ- 39 (1%);
• матерів-героїнь – 1 (у т.ч в ГУ- 1);
• дітей війни – 283 або 3 % ( у т.ч. в ГУ- 149 (3%)
Особистий прийом громадян здійснюється начальником головного управління та його заступниками згідно встановленого графіку.
Особистий прийом керівників проводиться із залученням працівників структурних підрозділів головного управління та уповноважених працівників управлінь Фонду.
За 1 квартал 2019 року керівним складом органів Фонду Харківщини прийнято на особистих прийомах 3760 громадян, з них – 771 на виїзних прийомах.
В 16 управліннях Пенсійного фонду України м. Харкова та Харківської області діють 39 приймалень. За 1 квартал 2019 року в органи Пенсійного фонду Харківщини звернулось 239334 громадянина, що на 63139 або на 36 % більше, ніж за 1 квартал 2018 року.
В зазначених приймальнях проводиться щоденний прийом громадян, де надаються консультації по питанням, які стосуються діяльності Пенсійного фонду України, а саме пенсійного забезпечення громадян та інші. В приймальнях можна ознайомитися з окремими положеннями нормативно-правових документів щодо пенсійного законодавства.
За 1 квартал 2019 року до головного управління Пенсійного фонду України через державну установу “Урядовий контактний центр” надійшло 2513 звернень громадян, що на 832 або на 49 % звернення більше, ніж у 1 кварталі 2018 року. Звернення стосувалися питань перевірки правильності застосування законодавства при призначенні, перерахунку і виплаті пенсій, роз’яснення діючого пенсійного законодавства, стосовно переведення та поновлення пенсій громадянам, які тимчасово переїхали до Харківської області з Донецької області – 109, Луганської області – 158, АР Крим – 1 та стосовно інших питань.
В усіх управліннях області діють телефони “гарячої лінії”. У 1 кварталі 2019 року надано 14665 консультацій, в тому числі в головному управлінні – 1666 консультації та роз’яснень діючого законодавства, з них 242 консультації надано щодо питань згідно Закону України “Про пенсійне забезпечення військовослужбовців, осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ та деяких інших осіб”.
За 1 квартал 2019 року до головного управління надійшло 612 звернень через Веб-портал Пенсійного фонду України.
Питання про роботу органів Пенсійного фонду України в Харківській області щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення відповідно до Закону України “Про звернення громадян” розглядаються на колегіях головного управління.
Щоквартально готується звіт про кількість та динаміку надходжень звернень громадян до органів Пенсійного фонду Харківщини.
Питання організації роботи із зверненнями громадян знаходяться на постійному контролі керівництва головного управління.

background Layer 1