Пропустити навігацію

Про стан реалізації антикорупційних заходів в головному управлінні Пенсійного фонду України в Харківській області за 9 місяців 2019 року

№№ з/п Корупційний ризик Пріоритетність корупційного ризику

(низька/середня/

висока)

Заходи щодо усунення (мінімізації) корупційного ризику та по реалізації відомчої політики щодо запобігання та виявлення корупції Особа (особи), відповідальна(і) за виконання заходу Строк виконання заходів щодо усунення корупційного ризику Ресурси для впровадження заходів Відмітка про виконання
1 2 3 4 5 6 7 8
Обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України
11 Несистематизо-ваність нормативного регулювання функціональних процесів щодо призначення, перерахунків, виплати пенсій, надання інших послуг середня Проведення додаткових занять та інструктажів з працівниками управління після отримання систематизованих нормативно-правових актів, що регулюють функціональні процеси, пов’язані з призначенням, перерахунком, виплатою пенсій, обслуговуванням громадян, та порядку ведення справ одержувачів пенсій, а також формування інших виплатних документів в органах Пенсійного фонду України. Зятєва Т.В.,

Піпченко Т.І.,

Тарасенко Н.В.,

Баєва Г.О.,

Киценко С.Б.,

Колісниченко І.Ю.

 

31.12.2019 та

31.12.2020

Не потребує додаткових ресурсів Після отримання нових нормативно-правових актів, що регулюють функціональні процеси, пов’язані з призначенням, перерахунком, виплатою пенсій, обслуговуванням громадян, та порядку ведення справ одержувачів пенсій, а також формування інших виплатних документів в органах Пенсійного фонду України у всіх відділах обслуговування громадян проводяться заняття та інструктажі зі спеціалістами.

За 9 місяців 2019 року проведено 4 заняття з керівниками відділів обслуговування громадян та 429 занять зі спеціалістами управління.

44 працівника управління обслуговування громадян пройшли інтерактивне тестування на сайті PROMETHEUS.ORG.UA та отримали відповідні сертифікати.

Під час селекторних семінарів – нарад (11.06.2019, 25.06.2019, 02.07.2019, 30.09.2019) з працівниками управління проведені додаткові заняття  щодо вивчення нормативно-правових актів, що регулюють функціональні процеси, пов’язані з призначенням, перерахунком, виплатою пенсій, обслуговуванням громадян, та порядку ведення справ одержувачів пенсій, а також формування інших виплатних документів в органах Пенсійного фонду України.

За 9 місяців 2019 року від Пенсійного фонду України одержано 7 Оглядів запитань та відповідей щодо застосування пенсійного законодавства, які спрямовано до відділів з питань виплати пенсій для використання в роботі.

Протягом червня – вересня 2019 року проведено 5 селекторних семінарів – нарад з начальниками відділів з питань виплати пенсій щодо порядку виплати пенсій, проведення нарахування пенсійних виплат.

Протягом 9 місяців 2019 року спеціалістами управління з питань виплати пенсій головного управління проведено 6 тематичних перевірок щодо дотримання вимог законодавства при виплаті пенсій, перевірено 14320 особових рахунків.

22 Недостатній рівень додержання правил та процедур обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України середня 1.Продовження заходів щодо контролю за додержанням правил та процедур обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України, у тому числі, шляхом відповідного анкетування відвідувачів та підтримання у робочому стані таких каналів комунікації, як телефони «гарячої лінії» та скриньки для звернення громадян. Зятева Т.В.,

Баєва Г.О.,

Іванова В.О.

Щокварталу В межах коштів, передбачених кошторисом на утримання головного управління Обслуговування громадян продовжувало здійснюватися: стаціонарно – в приміщеннях Пенсійного фонду; на виїзних прийомах – на віддалених робочих місцях, розташованих в приміщеннях територіальних громад, центрах надання адміністративних та соціальних послуг, а також  дистанційно – шляхом надання електронних послуг.

Впроваджуються стандарти прийому та обслуговування громадян у відділах/секторах обслуговування громадян.

Станом на 01.10.2019 прийнято 277,7 тис. громадян, в тому числі до центрів надання адміністративних послуг з питань пенсійного забезпечення звернулось 63,6 тис. громадян.

За 9 місяців 2019 року по телефонах “гаряча лінія” надано 218,7 тис. консультацій та роз’яснень положень та норм Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” та інших Законів.

На виконання Стратегії розвитку комунікацій Пенсійного фонду України головним управлінням організовано 380 зустрічей з населенням, проведено 336 зустрічей в трудових колективах, 65 зустрічей з ветеранськими та громадськими організаціями, 25 занять в «Школі майбутнього пенсіонера», 754 виїзних прийомів громадян, 47 лекцій для безробітних, 4 «Дня відкритих дверей», 1 «День Пенсійного фонду», 1 зустріч з учнівською молоддю та студентами.

Фахівцями головного управління підготовлено та оприлюднені 66 публікацій в друкованих ЗМІ. Проведено 161 виступ на радіо, 174 – на телебаченні, 9 флешмобів, 35 засідань «круглого столу» з питань перетворень у системі пенсійного страхування та вдосконалення роботи органів Пенсійного фонду. Розповсюджено понад 32,5 тис. буклетів, листівок, брошур.

Керівництвом головного управління було проведено 120 «прямих телефонних гарячих ліній», на які звернулися 1393 чол.

2. Запровадження інструментів автоматизованого моніторингу і контролю функціональних процесів, пов’язаних з прийомом та обслуговуванням осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України, аудіо- та відео фіксації процесів обслуговування. Баєва Г.О.,

Іванова В.О.,

Гранкіна Л.В.

До 31.12.2020, після отримання відповідного програмного забезпечення з Пенсійного фонду України В межах коштів, передбачених кошторисом на утримання головного управління У всіх відділах обслуговування громадян в місцях прийому та обслуговування осіб, які звертаються до відділень Пенсійного фонду, встановлені системи відеоспостереження.

В області всього працюють 34 віддалені робочі місця та 4 Центри надання адміністративних послуг у Київському районі м. Харкова та у Шевченківському районі м. Харкова , м. Мерефа Харківської області у форматі «Прозорий офіс та Регіональний центр послуг у Московському районі м. Харкова, які також забезпечені системами відеоспостереження.

3. Забезпечення можливості звернення про призначення (перерахунок) пенсії за принципом «одне відвідування» шляхом подання заяви в електронній формі та сканованих копій усіх необхідних документів з використанням кваліфікованого електронного підпису через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України та отримання пенсійного посвідчення у призначений час Баєва Г.О.,

Іванова В.О.,

Гранкіна Л.В.

Протягом 3-х місяців після внесення змін до постанови правління Пенсійного фонду України від 25.11.2005 № 22-1 “Про затвердження Порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій В межах коштів, передбачених кошторисом на утримання головного управління Продовжується роз’яснювальна робота по запровадженню нових онлайн- сервісів через особистий кабінет веб- порталу та переваг отримання послуг в електронному вигляді через веб-портал Пенсійного Фонду України, можливості здійснити запис на прийом через веб-портал. В залах обслуговування громадян розміщені відповідні оголошення.

Станом на 01.10.2019 через Веб-портал електронних послуг за принципом “одне відвідування” звернулося 94 особи, із яких по  53 прийнято позитивне рішення.

Функціонування інформаційних ресурсів та інфраструктури системи кіберзахисту
33 Можливість порушення порядку доступу до ресурсів Інформаційно-телекомунікаційної системи Пенсійного фонду України (далі – ІТС) висока 1. Забезпечення парольного доступу користувачів  до ресурсів ІТС, контроль за своєчасною зміною паролів

 

 

 

 

Гранкіна Л.В.

 

Постійно В межах коштів, передбачених кошторисом на утримання головного управління Парольний доступ до ресурсів ІТС проводиться на системній основі. Планова зміна паролів здійснюється адміністратором ІТС не рідше одного разу на місяць з обов’язковою реєстрацією в журналі обліку парольного доступу. Всього з початку року  здійснено 1595 реєстраційних дій щодо надання, планових/позапланових змін та блокуванню паролів.
2. Продовження модернізації комплексної системи захисту інформації ІТС на рівні головного управління. Гранкіна Л.В.

 

Після отримання відповідних нормативних документів з Пенсійного фонду України У зв’язку з реорганізацією територіальних органів Фонду забезпечена передача до головного управління документації КСЗІ ІТС ПФУ підвідомчих управлінь. При виникненні відповідних умов вносяться зміни до документації КСЗІ. 

 

44 Недостатній рівень контролю за діями користувачів ІТС в процесі підготовки документів для призначення та здійснення пенсійних виплат середня Навчання користувачів та контроль за їх діями у впровадженому програмному забезпеченні щодо:

– електронного обміну документами з організаціями, що здійснюють виплату і доставку пенсій,

– формування в електронному вигляді документів для переказу пенсій за кордон пенсіонерам, яким пенсії призначені на виконання міжнародних угод,

– виплати аліментів та інших утримань, що проводяться з пенсій,

– залучення уповноважених банків до обміну документами для виплати пенсій в електронному вигляді.

Надання доступу до відповідних підсистем ІКІС ПФУ та розподіл ролей в них виключно за службовими записками начальників управлінь з урахуванням службових повноважень.

 

Киценко С.П.,

Кругова В.В.,

Гранкіна Л.В.

 

До 31.06.2020, після отримання відповідного програмного забезпечення з Пенсійного фонду України В межах коштів, передбачених кошторисом на утримання головного управління Протягом 9 місяців спеціалістами відділу з питань виплати пенсій №1 систематично проводились навчання зі спеціалістами відділів (секторів) з питань виплати пенсій щодо впровадження програмного забезпечення. Направлено 10 Релізів, Інструкцій щодо проведення масових перерахунків. Крім того, надавались рекомендації щодо питань призначення, перерахунків та виплати пенсій за допомогою програмного забезпечення ІКІС ПФУ «Технічна підтримка» та роз’яснення щодо застосування норм пенсійного законодавства.

На виконання Стратегії модернізації та розвитку Пенсійного фонду України на період до 2020 року, схваленою розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2016 року № 672-р, формування та електронний обмін відомостей на зарахування пенсій на поточні рахунки одержувачів пенсій, що відкриті в АТ «Ощадбанк» забезпечується за допомогою програмного забезпечення ІКІС ПФУ «Підсистема електронного обміну даними».

Спеціалістами управління з питань виплати пенсій систематично надаються роз’яснення щодо питань виплати аліментів та інших утримань, що проводяться з пенсій в програмному забезпечені ІКІС ПФУ «Підсистема Призначення та Виплати пенсій». Протягом 9 місяців спеціалістами відділу з питань організації роботи з виплати пенсій проведено 62 навчання зі спеціалістами відділів (секторів) з питань виплати пенсій щодо застосувань пенсійного законодавства.

Запроваджений механізм доступу користувачам до усіх підсистем ІКІС ПФУ та розподіл ролей в них за службовими записками начальників управлінь з урахуванням службових повноважень користувачів.

 

2. Створення електронних пенсійних справ шляхом переведення паперових пенсійних справ в електронний вигляд (згідно окремого графіку). Піпченко Т.І.,

Киценко С.Б.,

Колісниченко І.Ю.

Гранкіна Л.В.

Згідно окремого графіку, до

31.12.2020

В межах коштів, передбачених кошторисом на утримання головного управління На виконання завдань, визначених Стратегією модернізації та розвитку Пенсійного фонду України на період до 2020 року, схваленою розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2016 року № 672-р, створено два відділі з ретроконверсії з штатною чисельністю працівників 23 та 24 особи, які розпочали створення електронних пенсійних справ шляхом переведення паперових пенсійних справ в електронний вигляд.
Контрольно-перевірочна робота
55 Наявність дискреційних повноважень при проведенні документальних перевірок дотримання законодавства суб’єктами системи загальнообов’язко-вого державного пенсійного страхування. середня Контроль за дотриманням нормативних актів та посадових обов’язків працівниками, які беруть участь у перевірках суб’єктів системи загальнообов’язкового державного пенсійного страхування начальник управління контрольно-перевірочної роботи

 

До 30.12.2020, з щоквартальним, проміжним підведенням підсумків Не потребує

додаткових

ресурсів

Станом на 01.10.2019 проведено 3990 перевірок достовірності документів, наданих підприємствами та архівними установами для призначення пенсій. За результатами перевірок встановлено випадки недостовірності видачі довідок.

За 9 місяців 2019 року проведено 50 планових перевірок суб’єктів господарювання. За результатами перевірок видано 41 припис щодо усунення виявлених порушень. Крім того проведено 2321 позапланову перевірку суб’єктів господарювання з питань додержання вимог законодавства у сфері загальнообов’язкового державного пенсійного страхування. За результатами перевірок видано 2042 приписи щодо усунення виявлених порушень.

З  метою контролю за цільовим використанням коштів, призначених для проведення пенсійних виплат, спеціалістами управління контрольно-перевірочної роботи протягом 9 місяців поточного року проведено 37 перевірок структурних підрозділів ХД ПАТ “Укрпошта”, в ході яких перевірено 870 поштових відділень зв’язку. В ході перевірок виявлені  порушення в оформлені виплатних документів та порушення термінів повернення невиплачених поштових переказів. За результатами перевірок нарахована пеня у загальній сумі 3,3 тис. грн., яка сплачена в повному обсязі.

Проведено 129 перевірок по 31 банківській установі. За результатами перевірок встановлено  випадки несвоєчасного повернення зарахованих коштів (у разі смерті пенсіонера).

Здійснено 102 перевірки установ (закладів), де особи перебувають на повному державному утриманні. За результатами перевірок встановлені  порушення своєчасності повідомлення про зарахування пенсіонера до установи, своєчасності повідомлення про відрахування пенсіонера з установи або тимчасову відсутність (повернення),  своєчасності подання довідки про вартість утримання особи в установі.

Управління персоналом та організація роботи щодо запобігання та виявлення корупції
66 Недостатня обізнаність посадових осіб щодо вимог антикорупційного законодавства середня

 

1. Проведення додаткових навчань, лекцій, семінарів, узагальнення типових порушень антикорупційного законодавства та доведення їх до кожної посадової особи з метою зменшення ризиків вчинення корупційних та пов’язаних з корупцією правопорушень Стрельников І.М.,

Подорога Н.В.

 

Постійно,

за окремими планами

Не потребує додаткових ресурсів За 9 місяців 2019 року з працівникам управління проведено 108 занять з антикорупційної тематики, в яких прийняло участь 2769 осіб.

Станом на 30 вересня 2019 року підвищили кваліфікацію з питань запобігання корупції 71 державний службовець на базі Харківського регіонального інституту Національної академії державного управління при Президентові України.

 

2. Забезпечення ознайомлення кожного працівника, що має намір припинити діяльність, пов’язану з виконанням функцій держави, з пам’яткою щодо дотримання вимог законів України «Про державну службу» та «Про запобігання корупції» в частині обов’язку передачі справ та майна, подання декларацій особи, уповноваженої на виконання функції держави або місцевого самоврядування (далі – декларація), за період, не охоплений раніше поданими деклараціями; обмежень, заборон після припинення діяльності, пов’язаної з

виконанням функцій держави.

Подорога Н.В.,

Стрельников І.М.,

Протягом трьох днів з моменту отримання інформації про майбутнє звільнення Не потребує додаткових ресурсів Забезпечено ознайомлення кожного працівника, що має намір припинити діяльність, пов’язану з виконанням функцій держави, з вимогами щодо дотримання вимог законів України «Про державну службу» та «Про запобігання корупції» в частині обов’язку передачі справ та майна, подання декларацій особи, уповноваженої на виконання функції держави або місцевого самоврядування (далі – декларація), за період, не охоплений раніше поданими деклараціями; обмежень, заборон після припинення діяльності, пов’язаної з виконанням функцій держави.

 

3. Надання необхідних роз’яснень, рекомендацій та практичної допомоги працівникам управління, які є суб’єктами декларування, в заповненні декларації. Гордус І.В.,

Подорога Н.В.,

Стрельников І.М.

 

Постійно Не потребує додаткових ресурсів Протягом звітного періоду 5 суб’єктам декларування надано практичну допомогу в заповнені декларацій.

 

4. Надання роз’яснень, методичної та консультаційної допомоги працівникам управління щодо застосування антикорупційного законодавства. Гордус І.В.,

Стрельников І.М.

 

Постійно Не потребує додаткових ресурсів Представниками сектору з питань запобігання та виявлення корупції надано 144 консультації працівникам управління та суб’єктам декларування щодо вимог антикорупційного законодавства.
5. Оприлюднення на інформаційній сторінці веб-порталу головного управління інформації про результати проведених заходів щодо запобігання та виявлення корупції. Стрельников І.М. Щокварталу Не потребує додаткових ресурсів На інформаційній сторінці веб-порталу головного управління розміщена інформація про результати проведених заходів щодо запобігання та виявлення корупції за І квартал та І півріччя 2019 року.
6. Організація контролю за поданням кожним із працівників, які є суб’єктами декларування, щорічної декларації. Стрельников І.М. Щороку,

до 1 квітня

Не потребує додаткових ресурсів Станом на 01.04.2019 здійснено 1681 перевірку фактів подання «щорічних декларацій. З них:

– 1526  перевірок декларацій «щорічна», поданих працюючими працівниками;

– 155 перевірок декларацій «щорічна, після звільнення», працівників, звільнених на протязі 2018 року.

7. Вжиття заходів щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, здійснення контролю за дотриманням працівниками управлінь вимог антикорупційного законодавства щодо заборон стосовно осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

 

начальники управлінь та відділів Щокварталу Не потребує додаткових ресурсів В структурних підрозділах головного управління організований щоквартальний моніторинг дотриманням працівниками вимог антикорупційного законодавства щодо заборон стосовно осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

Всіх працівників зобов’язано: повідомляти службовою запискою безпосереднього керівника про призначення/перерахунок йому пенсії; дотримуватись норм поведінки державних службовців та обмежень, які встановлені для осіб, уповноважених на виконання функцій держави; особисто визначати, повідомляти та врегульовувати конфлікти інтересів у своїй діяльності.

8. Забезпечення можливості повідомлення про корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення працівників головного управління шляхом застосування спеціальних комунікаційних каналів, у тому числі через веб- сторінку головного управління, спеціальну телефонну лінію та електронну поштову адресу. Мерсон Ю.Л.,

Гранкіна Л.В.,

Стрельников І.М.,

31.12.2019

 

В межах коштів, передбачених кошторисом на утримання головного управління Інформація про можливість повідомлення про корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення працівників головного управління через веб- сторінку  управління, а також на телефон та/або електронну поштову адресу сектору з питань запобігання та виявлення корупції, розміщена на веб- сайті головного управління.
77 Недосконалість взаємодії між уповноваженим підрозділом (особою) з питань запобігання та виявлення корупції і службою управління персоналом в органі Фонду низька Неухильне дотримання існуючих процедур взаємодії між уповноваженим підрозділом з питань запобігання та виявлення корупції і управлінням персоналом при здійсненні контролю за своєчасністю подання суб’єктами декларування декларацій та під час проведенні спеціальних перевірок Подорога Н.В.,

Стрельников І.М.,

Постійно Не потребує додаткових ресурсів Продовжений взаємний контроль дотримання встановлених процедур взаємодії між сектором запобігання та виявлення корупції і управлінням персоналом при здійсненні контролю за своєчасністю подання суб’єктами декларування декларацій та під час проведенні спеціальних перевірок. Управлінням персоналом спрямовано до сектору з питань запобігання корупції 45 доповідних записок стосовно призначення/звільнення 89 суб’єктів декларування.

Здійснені 2 спеціальні перевірки претендентів на зайняття вакантних посад категорії «Б».

Відповідні листи моніторингу, щодо дотримання вимог законодавчих та нормативних актів, по організації проведення спеціальних перевірок стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, залучені до матеріалів спецперевірок.

Управління фінансовими та матеріальними ресурсами, здійснення внутрішнього аудиту
88 Недостатній контроль за станом відшкодування незаконних витрат та усунення допущених порушень, виявлених в ході аудитів та інших контрольних заходів. середня Проведення аналізу повноти відшкодування виявлених в ході аудитів та інших контрольних заходів незаконних витрат та усунення допущених  порушень. Ворвуль Л.І.,

Киценко С.Б.,

Колісниченко І.Ю.,

Кругова В.В.

 

До 10 числа місяця, наступного за звітним кварталом Не потребує додаткових витрат Під час 5 проведених внутрішніх аудитів та 4 контрольних заходів з окремих питань діяльності в 10 управліннях Фонду виявлено порушень на загальну суму 436,2 тис.грн., з яких відшкодовано та поновлено коштів до Фонду на загальну суму 385,5 тис.грн., або 88,4%.

До бюджету Фонду за результатами аудиторських досліджень минулих років надійшло 17,8 тис.грн.

99 Недостатній контроль за здійсненням адміністративних витрат середня 1. Проведення не менше 4-х внутрішніх аудитів в фінансово-економічному управлінні головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області щодо ефективного використання коштів, призначених для здійснення адміністративних видатків. Зятєва Т.В.,

Ворвуль Л.І.

 

31.12.2019

31.12.2020

 

В межах коштів, передбачених кошторисами на утримання головного управління На виконання зведеного операційного плану діяльності з внутрішнього аудиту в Пенсійному фонді України на 2019 рік проведено аудит відповідності стану роботи щодо витрачання коштів на оплату праці в Дергачівському, Чугуївському, Слобожанському об’єднаних управліннях Пенсійного фонду України Харківської області та м. Харкова та в  управлінні Пенсійного фонду України в Московському районі м. Харкова.
2. Забезпечення моніторингу реалізації наданих аудиторських рекомендацій

 

 

Зятєва Т.В.,

Ворвуль Л.І.,

 

31.12.2019

31.12.2020

Управлінням внутрішнього аудиту запроваджено постійний моніторинг реалізації наданих аудиторських рекомендацій.

За результатами проведених аудитів управлінням Фонду надано 32 рекомендації, з них 27 рекомендацій виконано, по 5 – не настав термін виконання.

110 Недотримання передбачених законодавством процедур публічних закупівель висока 1. Використання під час визначення характеристик предметів закупівлі примірних специфікацій у сфері публічних закупівель

 

Зятєва Т.В.,

Гордус І.В.,

Фокіна І.С.,

Думітро В.О.,

Гранкіна Л.В.,

Шашенко Л.Д.,

Стрельников І.М.

 

Постійно

 

 

 

 

 

 

Не потребує додаткових витрат

 

 

 

 

 

 

 

Під час організації роботи, пов’язаної з укладенням договорів, юридичною службою здійснюється правова експертиза проектів договорів, у тому числі під час організації процедур публічних закупівель.

Під час визначення характеристик предмета закупівлі відділ договірної роботи юридичного управління використовує примірні (технічні) специфікації через бібліотеку технічних специфікацій системи Prozorro інфобокс.

2. Продовження практики застосування електронної системи публічних закупівель під час здійснення закупівель для товарів, робіт, послуг, вартість яких є меншою за вартість, встановлену абзацами другим та третім частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), крім випадків, передбачених частиною  другою статті 35 Закону Гордус І.В.,

Кругова В.В.,

Гранкіна Л.В.,

Подорога Н.В.,

Медведок С.І.,

Думітро В.О.,

Стрельников І.М.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Постійно

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

З метою забезпечення виконання Закону України «Про публічні закупівлі», на виконання наказу Пенсійного фонду України від 14.06.2017 № 116 «Про деякі питання організації закупівель для забезпечення потреб Пенсійного фонду України та його органів» наказом головного управління визначено вартісну межу закупівлі товарів, робіт, послуг для проведення електронних допорогових закупівель у порядку, визначеному законодавством, та відповідно до вимог наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 19.03.2019 № 10 “Порядок здійснення допорогових закупівель» та відповідальних осіб за проведення цієї процедури закупівлі.

За результатами 26 допорогових процедур, проведених в електронній системі, укладено 26 договорів на загальну суму 1972,5 тис. грн., економія склала  149,6 тис. грн., (7,6 % очікуваної вартості закупівлі).

Оприлюднене 72 звіту про укладені договори на суму 5375,4 тис. грн. відповідно до абзацу 5 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».

Фінансування на виплату пенсій внутрішньо переміщеним особам продовжувало здійснюватися відповідно виготовленим відомостям після опрацювання результатів верифікації, що проводиться відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.02.2016 № 136.

3. Забезпечення в установленому порядку оприлюднення інформації про публічні закупівлі та використання бюджетних коштів. Гордус І.В.,

Гранкіна Л.В.,

Кругова В.В.,

Фокіна І.С.,

Думітро В.О.,

Стрельников І.М. 

Постійно  За січень-вересень 2019 року фінансування коштів на виплату пенсій внутрішньо переміщеним особам проведено на суму 2 249,9 млн. грн., в тому числі за вересень поточного року в сумі 261,0 млн. грн. (50,2 тис. осіб).

Головним управлінням скорочено видатки на утримання транспорту. Так, ліміт пробігу автомобілів, затверджений наказом Пенсійного фонду України від 18.09.2003 № 96 із розрахунку на утримання 33 автомобілів на рік становить 1359600 км. В той же час, управлінням заплановано коштів на прогнозний пробіг 440700 км, що становить 32,4 %  від затвердженого ліміту.

background Layer 1