Пропустити навігацію

Аналітична записка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до головного управління Пенсійного фонду України в Харіквській області за 9 місяців 2019 року

Підсумки 9 місяців 2019 року виявляють збільшення кількості звернень громадян, що надійшли до органів Пенсійного фонду України в Харківській області.

За 9 місяців  2019 року надійшло 24233 звернення громадян, що на 141 або на 1 % більше, ніж за  9 місяців 2018 року.

З них:

15938 письмових звернень або на 4 % більше, ніж за 9 місяців 2018 року

8295 усних звернень громадян, отриманих на особистих прийомах керівників або на 5%  менше, ніж за 9 місяців 2018 року

5449 звернень, які надійшли через “Урядовий контактний центр” або на 17% більше, ніж за 9 місяців  2018 року.

Порівняно з попереднім роком надходження листів з вищих органів влади та інших організацій збільшилось на 450 звернення або на 22%, і склало 2486.

Кількість повторних звернень зменшилось на 22% в порівняні з 9 місяцями 2018 року.

Всього по області за  9 місяців  2019 року  зафіксовано 6 колективних звернень.

За 9 місяців 2019 року керівним складом  органів Фонду Харківщини прийнято на особистих прийомах  8295 громадян, з них – 1854 на виїзних прийомах.

У зверненнях громадян порушено 24233 різних питань. З них –9402 або 39% питань стосувалися призначення та перегляду розміру пенсій, щодо роз`яснення діючого пенсійного законодавства – 2466 або 10% питань, щодо підвищення розміру пенсії –1721 або 7%, стосовно отримання пенсії за фактичним місцем проживання (вимушені переселенці)– 1417 або 6%, виконання рішення суду – 1329 або 5%, виплата допомоги на поховання – 260 або 1% та стосовно інших питань.

В 24-х відділах обслуговування громадян (сервісних центрах) головного управління Пенсійного фонду України м. Харкова та Харківської області діють 39 приймалень. За 9 місяців 2019 року в органи Пенсійного фонду Харківщини звернулось 586095 громадян, що на 18731 або на 3 % менше, ніж за  9 місяців 2018 року.

За 9 місяців 2019 року до головного управління Пенсійного фонду України через державну установу “Урядовий контактний центр” надійшло 5449 звернень громадян, що на 808 звернень або на 17 %  більше, ніж за 9 місяців 2018 року. Звернення стосувалися питань перевірки правильності застосування законодавства при призначенні, перерахунку і виплаті пенсій, роз’яснення діючого пенсійного законодавства, стосовно переведення та поновлення пенсій громадянам, які тимчасово переїхали до Харківської області з Донецької області – 200, Луганської області – 264, АР Крим – 1 та стосовно інших питань.

В усіх управліннях області діють телефони “гарячої лінії”. За 9 місяців  2019 року надано 39320 консультації, в тому числі в головному управлінні – 4052 консультації та роз’яснень діючого законодавства, з них  631 консультація надана щодо питань згідно Закону України “Про пенсійне забезпечення військовослужбовців, осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ та деяких інших осіб”.

За 9 місяців 2019 року до органів Фонду Харківщини надійшло 1392 зверненення через веб-портал Пенсійного фонду України.

background Layer 1