Пропустити навігацію

Аналітична записка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до головного управління Пенсійного фонду України в Харіквській області за 1 квартал 2020 року

Підсумки  1 кварталу 2020 року виявляють зменшення кількості звернень громадян, що надійшли до органів Пенсійного фонду України в Харківській області.

За  1 квартал  2020 року надійшло 8003 звернень громадян, що на 1894 або на 19 % менше, ніж за  1 квартал 2019 року.

З них:

6051 письмових звернень або на 2 % менше, ніж за 1 квартал    2019 року

1952 усних звернень громадян, отриманих на особистих прийомах керівників або на 48 %  менше, ніж за 1 квартал   2019 року

1036 звернень, які надійшли через “Урядовий контактний центр” або на 59% менше, ніж за 1 квартал  2019 року.

        За підсумками  1 кварталу 2020 року на виконанні знаходиться 241 звернення без порушення терміну. В деяких випадках направлено додаткові запити в різні організації та установи для отримання інформації та підготовки остаточної відповіді.

Порівняно з попереднім роком надходження листів з вищих органів влади та інших організацій збільшилось на 413 звернень або на 43%, і склало 1369.

Кількість повторних звернень зменшилось на 67% в порівняні з 1 кварталом  2019 року.

        Всього по області за  1 квартал  2020 року  зафіксовано 4 дублетних звернень. Колективних звернень не надходило.

       У зверненнях громадян порушено 8003 різних питань. З них –2910 або 36% питань стосувалися призначення та перегляду розміру пенсій, щодо роз`яснення діючого пенсійного законодавства – 680 або 8% питань, щодо підвищення розміру пенсії –257 або 3%, стосовно отримання пенсії за фактичним місцем проживання (вимушені переселенці)– 143 або 2%, виконання рішення суду – 309 або 4%, виплата допомоги на поховання – 117 або 1% та стосовно інших питань.

       За  1 квартал 2020 року до органів Пенсійного фонду Харківської області звернулися з найбільш вразливих верств населення :

  • інваліди – 855 або 11 %, (у тому числі до головного управління – 414 або 6%), з них:

– інвалідів війни                    – 4 або ( у т.ч. до ГУ- 3 );

– інвалідів ЧАЕС                  –  327 або 38 % ( у т.ч.до ГУ- 152 (37%);

– інвалідів інших категорій  – 524 або 61 % ( у т.ч. в ГУ-488 (62 %);

  • учасників війни та бойових дій –  39  ( у т.ч. в ГУ- 22 );
  • матерів-героїнь3   (у т.ч в ГУ- 2);
  • дітей війни – 190 або 2 % ( у т.ч. в ГУ- 58 (1%)          

Особистий прийом громадян здійснюється начальником головного управління та його заступниками згідно встановленого графіку.

Особистий прийом керівників проводиться із залученням працівників структурних підрозділів головного управління та уповноважених працівників  управлінь Фонду.

        За  1 квартал 2020 року керівним складом  органів Фонду Харківщини прийнято на особистих прийомах  1952 громадянина, з них – 483 на виїзних прийомах.           

     В 22 відділах обслуговування громадян та в головному  управлінні Пенсійного фонду України м. Харкова та Харківської області діють 38 приймалень. За 1 квартал 2020 року в органи Пенсійного фонду Харківщини звернулось 177993 громадянина, що на 61341 або на 26 % менше, ніж за  1 квартал  2019 року.

         В зазначених приймальнях проводиться щоденний прийом громадян, де надаються консультації по питанням, які стосуються діяльності Пенсійного фонду України, а саме пенсійного забезпечення громадян та інші. В приймальнях можна ознайомитися з окремими положеннями нормативно-правових документів щодо пенсійного законодавства.

За 1 квартал 2020 року до головного управління Пенсійного фонду України через державну установу “Урядовий контактний центр” надійшло      1036 звернень громадян, що на 1477 або на 59 % звернення менше, ніж у  1 кварталі 2019 року. Звернення стосувалися питань перевірки правильності застосування законодавства при призначенні, перерахунку і виплаті пенсій, роз’яснення діючого пенсійного законодавства, стосовно переведення та поновлення пенсій громадянам, які тимчасово переїхали до Харківської області з Донецької області – 12, Луганської області – 15 та стосовно інших питань.

 В усіх управліннях області діють телефони “гарячої лінії”. У  1 кварталі  2020 року надано 16841 консультацій, в тому числі в головному управлінні – 2189 консультаці та роз’яснень діючого законодавства, з них  1326 консультації надано щодо питань згідно Закону України “Про пенсійне забезпечення військовослужбовців, осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ та деяких інших осіб”.

За 1 квартал 2020 року до головного управління надійшло 1082 зверненення через Веб-портал Пенсійного фонду України.

        Питання про роботу органів Пенсійного фонду України в Харківській області щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення відповідно до Закону України “Про звернення громадян” розглядаються на колегіях головного управління.

        Щоквартально готується звіт про кількість та динаміку надходжень звернень громадян до органів Пенсійного фонду Харківщини.

        Питання організації роботи із зверненнями громадян знаходяться на постійному контролі керівництва головного управління.

background Layer 1