Пропустити навігацію

Аналітична записка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до головного управління Пенсійного фонду України в Харіківській області за 1 квартал 2021 року

Підсумки  1 кварталу 2021 року виявляють зменшення кількості звернень громадян, що надійшли до органів Пенсійного фонду України в Харківській області.

За  1 квартал  2021 року надійшло 7640 звернень громадян, що на 363 або на 5 % менше, ніж за  1 квартал 2020 року.

З них:

7607 письмових звернень або на 21 % більше, ніж за 1 квартал    2020 року

33 усних звернень громадян, отриманих на особистих прийомах керівників

2095 звернень, які надійшли через “Урядовий контактний центр” або на 102% більше, ніж за 1 квартал  2020 року.

        За підсумками  1 кварталу 2021 року на виконанні знаходиться 1876 звернень без порушення терміну. В деяких випадках направлено додаткові запити в різні організації та установи для отримання інформації та підготовки остаточної відповіді.

Порівняно з попереднім роком надходження листів з вищих органів влади та інших організацій збільшилось на 503 звернення або на 15%, і склало 3990.

Кількість повторних звернень зменшилось на 80% в порівняні з 1 кварталом  2020 року.

        Всього по області за  1 квартал  2021 року  зафіксовано 1 дублетне звернення. Колективних звернень – 6.

       У зверненнях громадян порушено 7640 різних питань. З них –2393 або 31% питань стосувалися призначення та перегляду розміру пенсій, щодо роз`яснення діючого пенсійного законодавства – 185 або 2% питань, щодо підвищення розміру пенсії –634 або 8%, стосовно отримання пенсії за фактичним місцем проживання (вимушені переселенці)– 10 , виконання рішення суду – 563 або 7%, виплата допомоги на поховання – 36 або 1%, індексація пенсії – 640 або 8%  та стосовно інших питань.

       За  1 квартал 2021 року до органів Пенсійного фонду Харківської області звернулися з найбільш вразливих верств населення :

  • інваліди – 886 або 12 %, з них:

– інвалідів війни                    – 29 або 4%;

– інвалідів ЧАЕС                  –  192 або 22 % ;

– інвалідів інших категорій  – 665 або 9 %;

  • учасників війни та бойових дій –  38 ;
  • матерів-героїнь – 4 ;
  • дітей війни – 119 або 2 %           

Особистий прийом громадян здійснюється начальником головного управління та його заступниками згідно встановленого графіку.

Особистий прийом керівників проводиться із залученням працівників структурних підрозділів головного управління та уповноважених працівників  управлінь Фонду.

        За  1 квартал 2021 року керівним складом  органів Фонду Харківщини прийнято на особистих прийомах  33 громадянина.           

     В 20 відділах обслуговування громадян та в головному  управлінні Пенсійного фонду України м. Харкова та Харківської області діють 20 приймалень. За 1 квартал 2021 року в органи Пенсійного фонду Харківщини звернулось 159022 громадянина, що на 18971 або на 11 % менше, ніж за  1 квартал  2020 року.

         В зазначених приймальнях проводиться щоденний прийом громадян, де надаються консультації по питанням, які стосуються діяльності Пенсійного фонду України, а саме пенсійного забезпечення громадян та інші. В приймальнях можна ознайомитися з окремими положеннями нормативно-правових документів щодо пенсійного законодавства.

За 1 квартал 2021 року до головного управління Пенсійного фонду України через державну установу “Урядовий контактний центр” надійшло      2095 звернень громадян, що на 1059 або на 102 % звернень більше, ніж у  1 кварталі 2020 року. Звернення стосувалися питань перевірки правильності застосування законодавства при призначенні, перерахунку і виплаті пенсій, роз’яснення діючого пенсійного законодавства, стосовно проведення індексації пенсій у березні місяці та стосовно інших питань.

          В усіх управліннях області діють телефони “гарячої лінії”. За 3 місяці  2021 року надано 18023 консультації, в тому числі в головному управлінні – 4913 консультацій та роз’яснень діючого законодавства, з них  1671 консультацій надано щодо питань згідно Закону України “Про пенсійне забезпечення військовослужбовців, осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ та деяких інших осіб”.

За 3 місяці 2021 року до головного управління надійшло 1663 зверненення через Веб-портал Пенсійного фонду України.

        Питання про роботу органів Пенсійного фонду України в Харківській області щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення відповідно до Закону України “Про звернення громадян” розглядаються на колегіях головного управління.

               Щоквартально готується звіт про кількість та динаміку надходжень звернень громадян до органів Пенсійного фонду Харківщини.

        Питання організації роботи із зверненнями громадян знаходяться на постійному контролі керівництва головного управління.

background Layer 1