Пропустити навігацію

Рекомендаційно-інформаційне повідомлення з питань запобігання та виявлення корупції

Найбільш поширені запитання Відповіді
Хто може надати повідомлення?

Громадські об’єднання, їх члени або уповноважені представники, а також окремі громадяни в діяльності щодо запобігання корупції мають право  повідомляти про виявлені факти вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, реальний, потенційний конфлікт інтересів спеціально уповноваженим суб’єктам у сфері протидії корупції, Національному агентству, керівництву чи іншим представникам органу, підприємства, установи чи організації, в яких були вчинені ці правопорушення або у працівників яких наявний конфлікт інтересів, а також громадськості. (пункт 1 ст. 21 Закону України від 14.10.2014 «Про запобігання корупції», N 1700-VII (зі змінами))

Коли і яким чином може бути надане повідомлення? Спеціальні комунікаційні канали:

–         Інформаційна сторінка веб- порталу Пенсійного фонду України, розділ «Повідомити про корупційне правопорушення»;

–         Спеціальна адреса електронної пошти – anticorup@kh.pfu.gov.ua

–         Спеціальна телефонна лінія (057) 705-45-04,

(057) 705-42-17

 

Загальні комунікаційні канали:

–         Поштова адреса: 61022, м. Харків, майдан Свободи, Держпром, 3 під., 2 пов.;

–         Аплікаційна форма “Електронне звернення на інформаційної сторінці веб- порталу головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області;

–         Гаряча лінія: 715-75-75, 758-13-53, 705-10-62;

–         Скриньки для звернення громадян та працівників управлінь Фонду;

–         Особистий прийом громадян, який проводиться в приймальні громадян за адресою – м. Харків, майдан Свободи, Держпром, 3 під., 1 пов., кімната 60.

Щодо чого може бути надане повідомлення?

Про виявлені факти вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, реальний, потенційний конфлікт інтересів

Правові підстави надання повідомлення?

ст. 21 Закону України від 14.10.2014 «Про запобігання корупції», N 1700-VII (зі змінами).

Результати, яких можна очікувати від розгляду повідомлення? Проведення перевірки або службового розслідування, отримання довідки про їх проведення.
Уповноважена особа, відповідальна за розгляд повідомлення?

Начальник (головний спеціаліст) відділу з питань запобігання та виявлення корупції.

 

 

Інформація про терміни розгляду повідомлення?

Повідомлення про корупційні правопорушення підлягають перевірці у терміни, визначені п. 3 ст. 53-2 Закону України від 14.10.2014 «Про запобігання корупції», N 1700-VII (зі змінами).

Анонімні повідомлення про порушення вимог Закону підлягають перевірці у термін не більше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо у вказаний термін перевірити інформацію, що міститься в повідомленні, неможливо, термін розгляду повідомлення продовжується за вказівкою начальника головного управління до тридцяти днів від дня його отримання.

Перелік гарантованих прав на захист, включаючи конфіденційність та анонімність?

Особи, які надають допомогу в запобіганні і протидії корупції, перебувають під захистом держави. За наявності загрози життю, житлу, здоров’ю та майну осіб, які надають допомогу в запобіганні і протидії корупції, або їх близьких осіб, у зв’язку із здійсненим повідомленням про порушення вимог цього Закону, правоохоронними органами до них можуть бути застосовані правові, організаційно-технічні та інші спрямовані на захист від протиправних посягань заходи, передбачені Законом України “Про забезпечення безпеки осіб, які беруть участь у кримінальному судочинстві”

Особа або член її сім’ї не може бути звільнена чи примушена до звільнення, притягнута до дисциплінарної відповідальності чи піддана з боку керівника або роботодавця іншим негативним заходам впливу (переведення, атестація, зміна умов праці, відмова в призначенні на вищу посаду, скорочення заробітної плати тощо) або загрозі таких заходів впливу у зв’язку з повідомленням нею про порушення вимог цього Закону іншою особою.

Інформація про викривача може бути розголошена лише за його згодою, крім випадків, встановлених законом.

Повідомлення про порушення вимог цього Закону може бути здійснене працівником відповідного органу без зазначення авторства (анонімно).

Вимоги до анонімних повідомлень про порушення вимог цього Закону та порядок їх розгляду визначаються цим Законом.

Анонімне повідомлення про порушення вимог цього Закону підлягає розгляду, якщо наведена у ньому інформація стосується конкретної особи, містить фактичні дані, які можуть бути перевірені.

Спосіб отримання інформації стосовно прийнятого рішення щодо розгляду повідомлення, процедура його оскарження?

Інформацію стосовно прийнятого рішення щодо розгляду повідомлення заявник (викривач) може отримати письмово, за вказаними ним у повідомленні адресами: поштовою, або електронною. Оскарження прийнятого рішення щодо розгляду повідомлення можливо у порядку, встановленому законодавством.

Статистика надання повідомлень та вирішення питань, пов’язаних з повідомленнями: кількість одержаних, розглянутих або відхилених повідомлень? Кількість повідомлень:

–         одержаних –  _3_;

–         розглянутих -_3_;

–         відхилених –  _0_. 

Питання, які найчастіше є предметом повідомлень?

Факти вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, реальний, потенційний конфлікт інтересів.

Спеціально уповноважені суб’єкти у сфері протидії корупції, до яких може звернутися громадянин? Харківська обласна прокуратура

61001, м. Харків, вул. Б.Хмельницького, 4
(тел./факс: 732-60-15)

Відділ організації прийому громадян, розгляду звернень та запитів тел.: 732-02-44.
Начальник відділу організації прийому громадян, розгляду звернень та запитів:  тел. 732-65-59.
«Телефон довіри» : тел. 732-30-40 у робочі дні з 8 до 17 години.

 

ГУНП в Харківській області

Україна, 61002, Харків, вул. Жон Мироносиць, 5, тел. чергової частини 102

Для звернень громадян: pg.npu@hk.npu.gov.ua

Телефон приймальні громадян ГУНП в Харківській області: (057)705-96-82

Чергова частина:  dch22@hk.npu.gov.ua (057)705-93-00

Управління патрульної поліції в Харківській області:  kharkiv@patrol.police.gov.ua (057)704-04-04

 

Національне агентство з питань запобігання корупції

Адреса: м. Київ, бульвар Дружби Народів, 28, 01103;
тел. +38 (044) 200-06-94.
info@nazk.gov.ua

 

Національне антикорупційне бюро України

03035, м. Київ, вул. Василя Сурикова, 3

спеціальна телефонна лінія: 0-800-213-200

контактний телефон Відділу по роботі з громадськістю (колл-центру) Управління по роботі з громадськістю: (044) 246-34-11

Спеціальна телефонна лінія за єдиним номером 0 800 213 200

e-mail: info@nabu.gov.ua (з загальних питань)

 

Державне бюро розслідувань

Спеціальна телефонна лінія ДБР

+38 (044) 300 27 07

Поштова адреса: вул. Симона Петлюри, буд. 15, м. Київ, 01032

Юридична адреса: вул. Панаса Мирного, буд. 26, м. Київ, 01032

Електронна адреса: info@dbr.gov.ua

Контактна інформація особи уповноваженої з питань запобігання та виявлення корупції? Відділ з питань запобігання та виявлення корупції головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області.

Тел. (057) 705-42-17, (057)5705-45-04,

ел. адреса: anticorup@kh.pfu.gov.ua

background Layer 1