Пропустити навігацію

Аналітична записка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до головного управління Пенсійного фонду України в Харіківській області за 1 півріччя 2021 року

За  6 місяців  2021 року надійшло 14102 звернення громадян, що на 1146 або на 8 % більше, ніж за  6 місяців 2020 року.

З них:

14049 письмових звернень або на 27 % більше, ніж за 6 місяців  2020 року

53 усних звернень громадян, отриманих на особистих прийомах керівників

За підсумками  1 півріччя 2021 року на виконанні знаходиться 1199 звернень без порушення терміну. В деяких випадках направлено додаткові запити в різні організації та установи для отримання інформації та підготовки остаточної відповіді.

Порівняно з попереднім роком надходження листів з вищих органів влади та інших організацій збільшилось на 81 звернення або на 1%, і склало 6773.

Кількість повторних звернень збільшилось у 2 рази  з 1 півріччям  2020 року.

Всього по області за  1 півріччя  2021 року  зафіксовано 7 дублетних звернення. Колективних звернень – 14.

У зверненнях громадян порушено 14102 різних питань. З них – 4634 або 33% питань стосувалися призначення та перегляду розміру пенсій, щодо роз`яснення діючого пенсійного законодавства – 288 або 2% питань, щодо підвищення розміру пенсії –852 або 6%, стосовно отримання пенсії за фактичним місцем проживання (вимушені переселенці)– 31 , виконання рішення суду – 1191 або 8%, виплата допомоги на поховання – 112 або 1%, індексація пенсії – 640 або 7%  та стосовно інших питань.

За  1 півріччя 2021 року до органів Пенсійного фонду Харківської області звернулися з найбільш вразливих верств населення :

  • інваліди – 1401 або 10 %, з них:

– інвалідів війни                    – 54 або 4%;

– інвалідів ЧАЕС                  –  239 або 17 % ;

– інвалідів інших категорій  – 1108 або 79 %;

  • учасників війни та бойових дій   –  83 ;
  • матерів-героїнь – 5 ;
  • дітей війни – 209 або 2 %           

Особистий прийом громадян здійснюється начальником головного управління та його заступниками згідно встановленого графіку.

За  1 півріччя 2021 року керівним складом  органів Фонду Харківщини прийнято на особистих прийомах  53 громадянина.           

В 20 відділах обслуговування громадян та в головному  управлінні Пенсійного фонду України м. Харкова та Харківської області діють 20 приймалень. За 6 місяців 2021 року в органи Пенсійного фонду Харківщини звернулось 318431 громадянин, що на 47233 або на 17 % більше, ніж за 6 місяців  2020 року.

В зазначених приймальнях проводиться щоденний прийом громадян, де надаються консультації по питанням, які стосуються діяльності Пенсійного фонду України, а саме пенсійного забезпечення громадян та інші. В приймальнях можна ознайомитися з окремими положеннями нормативно-правових документів щодо пенсійного законодавства.

За 6 місяців 2021 року до головного управління Пенсійного фонду України через державну установу “Урядовий контактний центр” надійшло      3216 звернень громадян, що на 650 або на 25 % звернень більше, ніж за 6 місяців 2020 року. Звернення стосувалися питань перевірки правильності застосування законодавства при призначенні, перерахунку і виплаті пенсій, роз’яснення діючого пенсійного законодавства, стосовно проведення індексації пенсій у березні місяці та стосовно інших питань.

В усіх управліннях області діють телефони “гарячої лінії”. За 6 місяців  2021 року надано 33204 консультації, в тому числі в головному управлінні – 8816 консультацій та роз’яснень діючого законодавства, з них  3484 консультації надано щодо питань згідно Закону України “Про пенсійне забезпечення військовослужбовців, осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ та деяких інших осіб”.

За 6 місяців 2021 року до головного управління надійшло 3095 зверненень через Веб-портал Пенсійного фонду України, що на 520  або 20 % звернень більше ніж за 6 місяців 2020 року. .

Питання про роботу органів Пенсійного фонду України в Харківській області щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення відповідно до Закону України “Про звернення громадян” розглядаються на колегіях головного управління.

Щоквартально готується звіт про кількість та динаміку надходжень звернень громадян до органів Пенсійного фонду Харківщини.

Питання організації роботи із зверненнями громадян знаходяться на постійному контролі керівництва головного управління.

background Layer 1