Пропустити навігацію

Зустріч з працівниками Харківського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Харківській області

12foto 225x300 - Зустріч з працівниками Харківського відділення управління виконавчої  дирекції Фонду соціального страхування України в Харківській областіВ ході зустрічі було зазначено, що з 01 вересня 2021 року відбудеться перехід з паперових листків непрацездатності на електронні. Формує та веде реєстр листків непрацездатності Пенсійний фонд України.  Він же і є володільцем даних. Суб’єктами інформаційного обміну є Національна служба здоров’я України, Пенсійний фонд України, Фонд соціального страхування.

Сервіс буде надаватись для зареєстрованих користувачів, які увійшли на вебпортал ПФУ за ЕЦП (кваліфікований електронний підпис).

Отримати інформацію про електронний листок непрацездатності може:

1) страхувальник (роботодавець) — через електронний кабінет на порталі послуг ПФУ (https://portal.pfu.gov.ua/) (вкладка «Дані з Електронного реєстру листків непрацездатності»)  за реєстраційним номером облікової картки платника податкі впрацівника;

2) застрахована особа (працівник) — через свій електронний кабінет на вищезазначеному веб-порталі ПФУ.

12foto2 225x300 - Зустріч з працівниками Харківського відділення управління виконавчої  дирекції Фонду соціального страхування України в Харківській області  Також проінформовано, що з 01.09.2021 медичні висновки про тимчасову непрацездатність в Реєстрі медичних висновків будуть формуватись тільки в електронній системі охорони здоров’я відповідно до порядку формування медичних висновків про тимчасову непрацездатність.  На підставі медичного висновку про тимчасову непрацездатність в Електронному реєстрі листків непрацездатності формуватиметься листок непрацездатності у разі ідентифікації пацієнта як застрахованої особи в реєстрі застрахованих осіб державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.

     Була надана пропозиція проінформувати працівників  про необхідність перевірки своїх персональних даних (ПІБ, паспортні дані, код), зазначених в деклараціях з лікарем, щоб запобігти невідповідностей даних МОЗ і персоніфікованих даних бази ПФУ. А також розмістити в установі відповідну об’яву для  відвідувачів .

                                      

background Layer 1