Пропустити навігацію

Аналітична записка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до головного управління Пенсійного фонду України в Харіківській області за 9 місяців 2021 року

За 9 місяців  2021 року надійшло 22724 звернення громадян, що на 4362 або на 24 % більше, ніж за  9 місяців 2020 року.

З них:

22509 письмових звернень або на 37 % більше, ніж за 9 місяців  2020 року

215 усних звернень громадян, отриманих на особистих прийомах керівників

За підсумками  9 місяців 2021 року на виконанні знаходиться 1463 звернень без порушення терміну. В деяких випадках направлено додаткові запити в різні організації та установи для отримання інформації та підготовки остаточної відповіді.

Порівняно з попереднім роком надходження листів з вищих органів влади та інших організацій збільшилось на 792 звернення або на 9%, і склало 9704.

Кількість повторних звернень збільшилось у 4 рази  в порівнянні з 2020 роком.

Всього по області за  9 місяців  2021 року  зафіксовано 8 дублетних звернення. Колективних звернень – 19.

У зверненнях громадян порушено 22724 різних питань. З них – 8881 або 39% питань стосувалися призначення та перегляду розміру пенсій, щодо роз`яснення діючого пенсійного законодавства – 383 або 2% питань, щодо підвищення розміру пенсії –117, стосовно отримання пенсії за фактичним місцем проживання (вимушені переселенці)– 47 , виконання рішення суду – 1675 або 7%, виплата допомоги на поховання – 180 або 1%, індексація пенсії – 1046 або 5%  та стосовно інших питань.

За  9 місяців 2021 року до органів Пенсійного фонду Харківської області звернулися з найбільш вразливих верств населення :

  • інваліди – 1901 або 8 %, з них:

– інвалідів війни  – 80 або 4%;

– інвалідів ЧАЕС  –  255 або 13 % ;

– інвалідів інших категорій  – 1566 або 83 %;

  • учасників війни та бойових дій –  134 ;
  • матерів-героїнь – 8 ;
  • дітей війни – 354 або 2 %           

Особистий прийом громадян здійснюється начальником головного управління та його заступниками згідно встановленого графіку.

За  9 місяців 2021 року керівним складом  органів Фонду Харківщини прийнято на особистих прийомах  83 громадянина.           

В 20 відділах обслуговування громадян та в головному  управлінні Пенсійного фонду України м. Харкова та Харківської області діють 20 приймалень. За 9 місяців 2021 року в органи Пенсійного фонду Харківщини звернулось 491958 громадян, що на 86956 або на 21 % більше, ніж за 9 місяців  2020 року.

В зазначених приймальнях проводиться щоденний прийом громадян, де надаються консультації по питанням, які стосуються діяльності Пенсійного фонду України, а саме пенсійного забезпечення громадян та інші. В приймальнях можна ознайомитися з окремими положеннями нормативно-правових документів щодо пенсійного законодавства.

За 9 місяців 2021 року до головного управління Пенсійного фонду України через державну установу “Урядовий контактний центр” надійшло      4225 звернень громадян, що на 753 або на 22 % звернень більше, ніж за 9 місяців 2020 року. Звернення стосувалися питань перевірки правильності застосування законодавства при призначенні, перерахунку і виплаті пенсій, роз’яснення діючого пенсійного законодавства, стосовно проведення індексації пенсій у березні місяці та стосовно інших питань.

В усіх управліннях області діють телефони “гарячої лінії”. За 9 місяців  2021 року надано 47980 консультацій, в тому числі в головному управлінні – 12590 консультацій та роз’яснень діючого законодавства, з них  5390 консультацій надано щодо питань згідно Закону України “Про пенсійне забезпечення військовослужбовців, осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ та деяких інших осіб”.

За  9 місяців 2021 року до головного управління надійшло 4775 зверненень через Веб-портал Пенсійного фонду України, що на 1050  або 28 % звернень більше ніж за 9 місяців 2020 року. .

Питання про роботу органів Пенсійного фонду України в Харківській області щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення відповідно до Закону України “Про звернення громадян” розглядаються на колегіях головного управління.

Щоквартально готується звіт про кількість та динаміку надходжень звернень громадян до органів Пенсійного фонду Харківщини.

Питання організації роботи із зверненнями громадян знаходяться на постійному контролі керівництва головного управління.

background Layer 1