Пропустити навігацію

Аналітична записка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до головного та підвідомчих управлінь Пенсійного фонду України в Харіквській області за 2021 рік

         За 12 місяців  2021 року надійшло 31607 звернень громадян, що на 8350 або на 36 % більше, ніж за  12 місяців 2020 року.

З них:

31302 письмових звернень або на 37 % більше, ніж за 9 місяців  2020 року

305 усних звернень громадян, отриманих на особистих прийомах керівників

        За підсумками  9 місяців 2021 року на виконанні знаходиться 1871 звернень без порушення терміну. В деяких випадках направлено додаткові запити в різні організації та установи для отримання інформації та підготовки остаточної відповіді.

Порівняно з попереднім роком надходження листів з вищих органів влади та інших організацій збільшилось на 6439 звернення або на 94%, і склало 13255.

Кількість повторних звернень збільшилось у 8 раз  в порівнянні з 2020 роком.

        Всього по області за  12 місяців  2021 року  зафіксовано 18 дублетних звернення. Колективних звернень – 23.

       У зверненнях громадян порушено 31607 різних питань. З них – 12572 або 40% питань стосувалися призначення та перегляду розміру пенсій, щодо роз`яснення діючого пенсійного законодавства – 675 або 2% питань, щодо підвищення розміру пенсії –1212 або 4% питань, стосовно отримання пенсії за фактичним місцем проживання (вимушені переселенці)– 69 , виконання рішення суду – 2894 або 9%, виплата допомоги на поховання – 238 або 1%, індексація пенсії – 1063 або 3%  та стосовно інших питань.

       За  12 місяців 2021 року до органів Пенсійного фонду Харківської області звернулися з найбільш вразливих верств населення :

  • інваліди – 3855 або 12 %, з них:

– інвалідів війни                    – 118 або 3%;

– інвалідів ЧАЕС                  –  505 або 13 % ;

– інвалідів інших категорій  – 3232 або 84 %;

  • учасників війни та бойових дій –  163 ;
  • матерів-героїнь – 10 ;
  • дітей війни – 295 або 1 %           

Особистий прийом громадян здійснюється начальником головного управління та його заступниками згідно встановленого графіку.

        За  12 місяців 2021 року керівним складом  органів Фонду Харківщини прийнято на особистих прийомах  305 громадян.           

     В 20 відділах обслуговування громадян та в головному  управлінні Пенсійного фонду України м. Харкова та Харківської області діють 20 приймалень. За 12 місяців 2021 року в органи Пенсійного фонду Харківщини звернулось 584448 громадян, що на 30092 або на 5 % більше, ніж за 12 місяців  2020 року.

         В зазначених приймальнях проводиться щоденний прийом громадян, де надаються консультації по питанням, які стосуються діяльності Пенсійного фонду України, а саме пенсійного забезпечення громадян та інші. В приймальнях можна ознайомитися з окремими положеннями нормативно-правових документів щодо пенсійного законодавства.

За 12 місяців 2021 року до головного управління Пенсійного фонду України через державну установу “Урядовий контактний центр” надійшло      5062 звернення громадян, що на 918 або на 22 % звернень більше, ніж за 12 місяців 2020 року. Звернення стосувалися питань перевірки правильності застосування законодавства при призначенні, перерахунку і виплаті пенсій, роз’яснення діючого пенсійного законодавства, стосовно проведення індексації пенсій у березні місяці та стосовно інших питань.

          В усіх управліннях області діють телефони “гарячої лінії”. За 12 місяців  2021 року надано 64650 консультацій, в тому числі в головному управлінні – 17203 консультації та роз’яснень діючого законодавства, з них  8304 консультації надано щодо питань згідно Закону України “Про пенсійне забезпечення військовослужбовців, осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ та деяких інших осіб”.

За  12 місяців 2021 року до головного управління надійшло 6632 зверненення через Веб-портал Пенсійного фонду України, що на 1751  або 38 % звернень більше ніж за 12 місяців 2020 року. .

        Питання про роботу органів Пенсійного фонду України в Харківській області щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення відповідно до Закону України “Про звернення громадян” розглядаються на колегіях головного управління.

       Щоквартально готується звіт про кількість та динаміку надходжень звернень громадян до органів Пенсійного фонду Харківщини.

        Питання організації роботи із зверненнями громадян знаходяться на постійному контролі керівництва головного управління.

background Layer 1