Пропустити навігацію

Обґрунтування технічних та якісних характеристик та очікуваної вартості предмета закупівлі (станом на 31.10.2023)

ОБҐРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик предмета закупівлі,

його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення в межах закупівлі

UA-2023-10-31-008757-a.

 

Підстава для публікації обґрунтування: Закон України «Про публічні закупівлі», постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами).

Мета проведення закупівлі:  Для забезпечення потреб головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області необхідно здійснити закупівлю стелажів металевих (2600х1150х300х6 полиць+обмежувачі; стелажів металевих (2600х1150х600х6 полиць+обмежувачі, підсилювачі); стелажів металевих (2900х1100х300х7 полиць+обмежувачі); стелажів металевих (2900х1000х600х7 полиць+обмежувачі, підсилювачі).

 

Замовник: Головне управління Пенсійного фонду України в Харківській області.

ЄДРПОУ: 14099344.

Вид процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями.

Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-10-31-008757-a.

 

Предмет закупівлі: Код ДК 021:2015: 39515420-5 – Тканинні жалюзі.

Код КЕКВ:  2210 – Предмети, матеріали, обладнання та інвентар.

Очікувана вартість предмета закупівлі: : Відповідно до лімітної довідки про бюджетні асигнування та кредитування на 2023 рік від 29.06.2023 становить 198700,00 грн. (сто дев`яносто вісім тисяч сімсот грн. 00 коп.) з ПДВ.

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Відповідно до п.п. 1, 3 загальних положень Особливостей ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі – закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.

Пунктом 10 Особливостей встановлено, що замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі – послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених особливостями.

Таким чином, враховуючи вартісні межі, передбачені Особливостями для даної закупівлі, є необхідність у прийнятті рішення про проведення процедури відкриті торги, у порядку, визначеному Особливостями.

Очікувана вартість предмету закупівлі визначена відповідно до пункту 2 розділу III Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275, на підставі закупівельних цін попередніх закупівель.

 

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі:

Найменування Послуги Кількість

      

Технічні та якісні характеристики товару
Жалюзі вертикальні 6 штук Товар відповідає технічним умовам ТД
Ролети сонцезахисні відкритого та закритого типу 76 штук Товар відповідає технічним умовам ТД

 

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника з урахуванням вимог законодавства та внутрішніх нормативно – розпорядчих актів замовника.

background Layer 1