Аналітична записка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області за 1 квартал 2023 року
За 1 квартал 2023 року до головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області надійшло 11377 звернень громадян, що на 5526 звернень або на 94 більше, ніж за відповідний період 2022 року.
З них:
11342 письмових звернень або на 94 % більше, ніж за 1 квартал 2022 року
33 усних звернень громадян, отриманих на особистих прийомах керівників
Порівняно з попереднім роком надходження листів з вищих органів влади та інших організацій збільшилось на 3174 звернення або на 145%, і склало 5350.
Кількість повторних звернень збільшилось на 10 у порівнянні з аналогічним періодом 2022 року і склало 30 звернень.
У зверненнях громадян порушувались питання стосовно перевірки правильності застосування чинного законодавства при призначенні, перерахунку і виплати пенсій, індексації пенсій, щодо призначення та перерахунку розміру пенсій, в тому числі за рішеннями судів, виплати допомоги на поховання та отримання недоотриманої пенсії за дні життя померлих, пенсійного забезпечення ВПО, призначення, перерахунку та виплати субсидій, пільг та інші питання.
Особистий прийом громадян здійснюється начальником головного управління та його заступниками у відповідності до встановленого графіку.
В 20 відділах обслуговування громадян та в сервісних центрах головного управління Пенсійного фонду України м. Харкова та Харківської області діють 20 приймалень. За 3 місяці 2023 року до органів Пенсійного фонду Харківщини звернулось 163932 особи, що на 79476 або на 94% більше, ніж за 3 місяці 2022 року.
За 3 місяці 2023 року до головного управління Пенсійного фонду України через державну установу “Урядовий контактний центр” надійшло 2234 звернення громадян, що на 1684 або на 406% більше, ніж за вказаний період 2022 року. Звернення стосувалися питань перевірки правильності застосування законодавства при призначенні, перерахунку і виплати пенсій, в тому числі за рішеннями суду, роз’яснення діючого пенсійного законодавства, індексації пенсій, призначення та своєчасності виплати житлової субсидії або пільг в т.ч. припинення виплати та інших питань.
В усіх управліннях області діють телефони “гарячої лінії”. За 3 місяці 2023 року надано 20169 консультацій та роз’яснень з питань діючого законодавства. З них в головному управлінні – 3941 консультація, в тому числі 2363 консультацій стосовно пенсійного забезпечення військовослужбовців та деяких інших категорій осіб, відповідно до Закону України “Про пенсійне забезпечення військовослужбовців, осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ та деяких інших осіб”.
За 1 квартал 2023 року до головного управління надійшло 2462 звернення через Веб-портал Пенсійного фонду України, що на 1091 звернення або 80% більше ніж за цей же період 2022 року.