Аналітична записка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області за 1 півріччя 2023 року
За 6 місяців 2023 року до головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області надійшло 22196 звернень громадян, що на 12531 звернень або на 130% більше, ніж за відповідний період 2022 року.
З них:
22154 письмових звернень або на 130 % більше, ніж за 6 місяців 2022 року,
42 усних звернень громадян, отриманих на особистих прийомах керівників.
Порівняно з попереднім роком надходження листів з вищих органів влади та інших організацій збільшилось на 4837 звернень або на 91%, і склало 10127.
Кількість повторних звернень збільшилось на 52 або на 68% у порівнянні з аналогічним періодом 2022 року і склало 128 звернень.
Всього по області за 6 місяців 2023 року зафіксовано 69 дублетних та 24 колективних звернень.
У зверненнях громадян порушувались питання стосовно перевірки правильності застосування чинного законодавства при призначенні, перерахунку і виплати пенсій, індексації пенсій, щодо призначення та перерахунку розміру пенсій в тому числі за рішеннями судів, призначення та своєчасності виплати житлової субсидії або пільг в т.ч. припинення виплати, виплати допомоги на поховання та отримання недоотриманої пенсії за дні життя померлих, пенсійного забезпечення ВПО та інші питання.
Особистий прийом громадян здійснюється начальником головного управління та його заступниками у відповідності до встановленого графіку.
В 20 відділах обслуговування громадян та в головному управлінні Пенсійного фонду України м. Харкова та Харківської області діють відділи обслуговування громадян. За 6 місяців 2023 року до органів Пенсійного фонду Харківщини звернулось 329975 особи, що на 76603 або на 30% більше, ніж за 6 місяців 2022 року.
За 6 місяців 2023 року до головного управління Пенсійного фонду України через державну установу “Урядовий контактний центр” надійшло 4187 звернень громадян, що на 2908 або на 327% більше, ніж за вказаний період 2022 року. Звернення стосувалися питань перевірки правильності застосування законодавства при призначенні, перерахунку і виплати пенсій, в тому числі за рішеннями суду, роз’яснення діючого пенсійного законодавства, індексації пенсій, призначення та своєчасності виплати житлової субсидії або пільг в т.ч. припинення виплати та інших питань.
В усіх управліннях області діють телефони “гарячої лінії”. За 6 місяців 2023 року надано 41387 консультацій та роз’яснень з питань діючого законодавства. З них в головному управлінні – 7436 консультація, в тому числі 2207 консультацій стосовно пенсійного забезпечення військовослужбовців та деяких інших категорій осіб, відповідно до Закону України “Про пенсійне забезпечення військовослужбовців, осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ та деяких інших осіб”.
За 6 місяців 2023 року до головного управління надійшло 4645 звернень через Веб-портал Пенсійного фонду України, що на 1050 зверень або 29% більше ніж за цей же період 2022 року.