Аналітична записка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області за 9 місяців 2023 року
За 9 місяців 2023 року до головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області надійшло 32769 звернень громадян, що на 15817 звернень або на 93% більше, ніж за відповідний період 2022 року.
З них:
32720 письмових звернень або на 93 % більше, ніж за 9 місяців 2022 року;
49 усних звернень громадян, отриманих на особистих прийомах керівників.
Порівняно з попереднім роком надходження листів з вищих органів влади та інших організацій збільшилось на 5971 звернення або на 60%, і склало 14586.
Кількість повторних звернень збільшилось на 108 або на 84% у порівнянні з аналогічним періодом 2022 року і склало 236 звернень.
Всього по області за 9 місяців 2023 року зафіксовано 83 дублетних та 39 колективних звернень.
У зверненнях громадян порушувались питання стосовно перевірки правильності застосування чинного законодавства при призначенні, перерахунку і виплати пенсій, індексації пенсій, щодо призначення та перерахунку розміру пенсій в тому числі за рішеннями судів, призначення та своєчасності виплати житлової субсидії або пільг в т. ч. припинення виплати, виплати допомоги на поховання та отримання недоотриманої пенсії за дні життя померлих, пенсійного забезпечення ВПО та інші питання.
Особистий прийом громадян здійснюється начальником головного управління та його заступниками у відповідності до встановленого графіку.
В 34 приміщеннях головного управління Пенсійного фонду України м. Харкова та Харківської області діють 20 відділів обслуговування громадян. За 9 місяців 2023 року до органів Пенсійного фонду Харківщини звернулось 489812 осіб, що на 76603 осіб або на 105% більше, ніж за 9 місяців 2022 року. З них в головному управлінні – 1846 осіб на особистих прийомах керівників.
За 9 місяців 2023 року до головного управління Пенсійного фонду України через державну установу “Урядовий контактний центр” надійшло 5798 звернень громадян, що на 3824 або на 194% більше, ніж за вказаний період 2022 року. Звернення стосувалися питань перевірки правильності застосування законодавства при призначенні, перерахунку та виплаті пенсій, в тому числі за рішеннями суду, роз’яснення діючого пенсійного законодавства, індексації пенсій, призначення та своєчасності виплати житлової субсидії або пільг в т. ч. припинення виплати та інших питань.
У всіх відділах обслуговування громадян діють телефони “гарячої лінії”. За 9 місяців 2023 року надано 60712 консультацій та роз’яснень з питань діючого законодавства. З них в головному управлінні – 10212 консультацій.
За 9 місяців 2023 року до головного управління надійшло 6962 звернення через Веб-портал Пенсійного фонду України, що на 1108 звернень або на 19% більше ніж за відповідний період 2022 року.