Пропустити навігацію

Аналітична записка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області за 2023 рік

За  2023 рік надійшло 44413 звернень громадян, що на 20331 звернень  або на 84% більше, ніж за  відповідний період 2022 року.

З них:

44363 письмових звернень або на 84 % більше, ніж за 2022 рік3

50 усних звернень громадян, отриманих на особистих прийомах керівників

Порівняно з попереднім роком надходження листів з вищих органів влади та інших організацій збільшилось на 8221 звернення або на 68%, і склало 20221.

Кількість повторних звернень збільшилось на 163 або на 101% у порівнянні з аналогічним періодом 2022 року і склало 325 звернень.

Всього по області за  2023 рік зафіксовано 106 дублетних та 66 колективних звернень.

У зверненнях громадян порушувались питання стосовно перевірки правильності застосування чинного законодавства при призначенні, перерахунку і виплати пенсій, індексації пенсій, щодо призначення та перерахунку розміру пенсій в тому числі за рішеннями судів, призначення та  своєчасності виплати житлової субсидії або пільг в т.ч. припинення виплати, виплати допомоги на поховання та отримання недоотриманої пенсії за дні життя померлих, пенсійного забезпечення ВПО та інші питання.

Особистий прийом громадян здійснюється начальником головного управління та його заступниками у відповідності до встановленого графіку.            

В 20 відділах обслуговування громадян та в головному управлінні Пенсійного фонду України м. Харкова та Харківської області ведуться прийоми відвідувачів За  2023 рік до органів Пенсійного фонду Харківщини звернулось 669891 особа, що на 425560 або на 174% більше, ніж за  2022 рік.

За 2023 рік до головного управління Пенсійного фонду України через державну установу “Урядовий контактний центр” надійшло 7594 звернення громадян, що на 4555 або на 150% більше, ніж за вказаний період 2022 року. Звернення стосувалися питань перевірки правильності застосування законодавства при призначенні, перерахунку і виплати пенсій, в тому числі за рішеннями суду, роз’яснення діючого пенсійного законодавства, індексації пенсій, призначення та  своєчасності виплати житлової субсидії або пільг в т.ч. припинення виплати та інших питань.

В усіх управліннях області діють телефони “гарячої лінії”. За  2023 рік надано 96980 консультацій та роз’яснень з питань діючого законодавства. З них в головному управлінні – 18905 консультацій,

За  2023 рік до головного управління надійшло 9768 звернень через вебпортал Пенсійного фонду України, що на 2377 звернень або 32% більше ніж за цей же період 2022 року.

background Layer 1