Аналітична записка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області за 1 півріччя 2024 року
За 6 місяців 2024 року надійшло 21240 звернень громадян, що на 956 звернень або на 4% менше, ніж за відповідний період 2023 року.
З них:
21233 письмових звернень або на 4% менше, ніж за 6 місяців 2023 року
7 усних звернень громадян, отриманих на особистих прийомах керівників
Порівняно з попереднім роком надходження листів з вищих органів влади та інших організацій зменшилось на 340 звернень або на 4%, і склало 9787.
Кількість повторних звернень зменшилось на 29 у порівнянні з аналогічним періодом 2023 року і склало 99 звернень.
Всього по області за 6 місяців 2024 року зафіксовано 28 дублетних та 43 колективних звернень.
У зверненнях громадян порушувались питання стосовно перевірки правильності застосування чинного законодавства при призначенні, перерахунку і виплати пенсій, індексації пенсій, щодо призначення та перерахунку розміру пенсій в тому числі за рішеннями судів, призначення та своєчасності виплати житлової субсидії або пільг в т.ч. припинення виплати, виплати допомоги на поховання та отримання недоотриманої пенсії за дні життя померлих, пенсійного забезпечення ВПО та інші питання.
Особистий прийом громадян здійснюється керівним складом головного управління та його заступниками у відповідності до встановленого графіку.
В 20 відділах обслуговування громадян Харківщини проводиться щоденний прийом громадян, де надаються консультації з питань діяльності Пенсійного фонду України. В приймальнях можна ознайомитися з окремими положеннями нормативно-правових документів щодо пенсійного законодавства. За 6 місяців 2024 року до органів Пенсійного фонду Харківщини звернулось 348282 особи, що на 18307 або на 6% більше, ніж за 6 місяців 2023 року.
За 6 місяців 2024 року до головного управління Пенсійного фонду України через державну установу “Урядовий контактний центр” надійшло 1910 звернень громадян, що на 2277 або на 54% менше, ніж за вказаний період 2023 року. Звернення стосувалися питань перевірки правильності застосування законодавства при призначенні, перерахунку і виплати пенсій, в тому числі за рішеннями суду, роз’яснення діючого пенсійного законодавства, індексації пенсій, призначення та своєчасності виплати житлової субсидії або пільг в т.ч. припинення виплати та інших питань.
В усіх управліннях області діють телефони “гарячої лінії”. За 6 місяців 2024 року надано 50248 консультацій та роз’яснень з питань діючого законодавства. З них в головному управлінні – 9318 консультацій, в тому числі 6384 консультації стосовно пенсійного забезпечення військовослужбовців та деяких інших категорій осіб, відповідно до Закону України “Про пенсійне забезпечення військовослужбовців, осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ та деяких інших осіб”.
За 6 місяців 2024 року до головного управління надійшло 6214 звернень через Веб-портал Пенсійного фонду України, що на 1569 звернень або на 34% більше ніж за цей же період 2023 року.