Обґрунтування технічних та якісних характеристик та очікуваної вартості предмета закупівлі (станом на 19.02.2025)
ОБҐРУНТУВАННЯ
характеристик предмета закупівлі,
його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення в межах закупівлі
UA-2025-02-18-010535-a
Підстава для публікації обґрунтування: Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”(зі змінами)).
Мета проведення закупівлі: Для забезпечення потреб головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області необхідно здійснити закупівлю послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів, периферійного обладнання, заправки та відновлення картриджів.
Замовник: Головне управління Пенсійного фонду України в Харківській області.
ЄДРПОУ: 14099344.
Вид процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями.
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-18-010535-a.
Предмет закупівлі: Код ДК 021:2015: 50323000-5 – Ремонт і технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв.
Код КЕКВ: 2240 – Оплата послуг (крім комунальних).
Очікувана вартість предмета закупівлі: Відповідно до очікуваних асигнувань на 2025 рік становить 2 170 400,00 грн. (два мільйони сто сімдесят тисяч чотириста грн. 00 коп.) з ПДВ.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Відповідно до п.п. 1, 3 загальних положень Особливостей ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі – закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Пунктом 10 Особливостей встановлено, що замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі — послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному пунктом 12-1 цих особливостей або розділом «Порядок проведення відкритих торгів» цих особливостей, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу», з урахуванням положень, та/або в порядку, передбаченому пунктом 8 цих особливостей.
Таким чином, враховуючи вартісні межі, передбачені Особливостями для даної закупівлі, є необхідність у прийнятті рішення про проведення процедури відкриті торги, у порядку, визначеному розділом «Порядок проведення відкритих торгів» Особливостей.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі:
Найменування Послуги |
Кількість |
Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів, периферійного обладнання, заправки та відновлення картриджів
|
1 послуга |
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника з урахуванням вимог законодавства та внутрішніх нормативно – розпорядчих актів замовника.