Пропустити навігацію

Інформація про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області за І квартал 2025 рік

     Інформація

про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до головного  управління Пенсійного фонду України в Харківській області

за 3 місяці 2025 року

 

За 1 квартал 2025 року надійшло 10316 звернень громадян, що на 909 звернень  або на 8% менше, ніж за  відповідний період 2024 року.

Порівняно з попереднім роком надходження листів з вищих органів влади та інших організацій зменшилось на 559 звернень або на 11%, і склало 4688.

Кількість повторних звернень зменшилось на 56 у порівнянні з аналогічним періодом 2024 року і склало 8 звернень.

Всього по області за 3 місяці 2025 року зафіксовано 36 дублетних та 17 колективних звернень.

У зверненнях громадян порушувались питання стосовно перевірки правильності застосування чинного законодавства при призначенні, перерахунку і виплати пенсій, індексації пенсій, щодо призначення та перерахунку розміру пенсій в тому числі за рішеннями судів, призначення та  своєчасності виплати житлової субсидії або пільг в т.ч. припинення виплати, виплати допомоги на поховання та отримання недоотриманої пенсії за дні життя померлих, пенсійного забезпечення ВПО та інші питання.

З них:

– 2846, що становить 28% стосовно перевірки правильності призначення та перерахунку пенсій;

– 429  визначення права на призначення та перерахунок житлової субсидії;

– 235 визначення права на отримання пільги;

– 989 або 9,% стосовно виконання рішень суду;

– 470 індексація пенсії;

– 1260 або 12%  звернень стосовно витребування довідок та інших матеріалів.

За 1квартал 2025 року до органів Пенсійного фонду України в м. Харкові та Харківській області з найбільш вразливих верств населення звернулися:

  • інвалідів – 831, з них:

     – інвалідів війни                                                                                       101;

     – інвалідів ЧАЕС та потерпілих від аварії на ЧАЕС                       94;

     – інвалідів інших категорій                                                                 636;

  • – учасників війни та бойових дій                                                 237;
  • – учасників АТО                                                                                  4;
  • – з числа сімей загиблих військовослужбовців                       12;
  • – матері-героїні та багатодітні сім’ї                                             20;
  • – діти війни                                                                                          17.

Особистий прийом громадян здійснюється керівним складом  головного управління та його заступниками у відповідності до встановленого графіку.

В 20 відділах обслуговування громадян та в головному управлінні Пенсійного фонду України м. Харкова та Харківської області діють  відділи обслуговування громадян. За 3 місяці 2025 року до органів Пенсійного фонду Харківщини звернулось 161896 осіб, що на 16857 або на 9% менше, ніж за 3 місяці 2024 року.

В відділах обслуговування громадян проводиться щоденний прийом громадян, де надаються консультації з питань діяльності Пенсійного фонду України. В приймальнях можна ознайомитися з окремими положеннями нормативно-правових документів щодо пенсійного законодавства.

За 3 місяці 2025 року до головного управління Пенсійного фонду України через державну установу “Урядовий контактний центр” надійшло 634 звернення громадян, що на 552 або на 47% менше, ніж за вказаний період 2024 року. Звернення стосувалися питань перевірки правильності застосування законодавства при призначенні, перерахунку і виплати пенсій, в тому числі за рішеннями суду, роз’яснення діючого пенсійного законодавства, індексації пенсій, призначення та  своєчасності виплати житлової субсидії або пільг в т.ч. припинення виплати та інших питань.

В усіх управліннях області діють телефони “гарячої лінії”. За 3 місяці 2025 року надано 25194 консультації та роз’яснень з питань діючого законодавства. З них в головному управлінні – 4247 консультацій, в тому числі 1958 консультацій стосовно пенсійного забезпечення військовослужбовців та деяких інших категорій осіб, відповідно до Закону України “Про пенсійне забезпечення військовослужбовців, осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ та деяких інших осіб”.

За 1 квартал 2025 року до головного управління надійшло 3242 звернення через вебпортал Пенсійного фонду України, що на 49 звернень або на 1% менше ніж за цей же період 2024 року.

Питання про роботу органів Пенсійного фонду України в Харківській області щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення відповідно до Закону України “Про звернення громадян” розглядаються на колегіях головного управління.

Щоквартально готується звіт про кількість та динаміку надходжень звернень громадян до органів Пенсійного фонду Харківщини.

Питання організації роботи із зверненнями громадян знаходяться на постійному контролі керівництва головного управління.

background Layer 1