Інформація про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області за 1 півріччя 2025 року
Інформація
про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області
за 1 півріччя 2025 року
За 6 місяців 2025 року надійшло 19523 звернення громадян, що на 1717 звернень або на 8% менше, ніж за відповідний період 2024 року.
Порівняно з попереднім роком надходження листів з вищих органів влади та інших організацій зменшилось на 482 звернення або на 2%, і склало 9305
Кількість повторних звернень зменшилось на 83 у порівнянні з аналогічним періодом 2024 року і склало 16 звернень.
Всього по області за 6 місяців 2025 року зафіксовано 60 дублетних та 35 колективних звернень.
У зверненнях громадян порушувались питання стосовно перевірки правильності застосування чинного законодавства при призначенні, перерахунку і виплати пенсій, індексації пенсій, щодо призначення та перерахунку розміру пенсій в тому числі за рішеннями судів, призначення та своєчасності виплати житлової субсидії або пільг в т.ч. припинення виплати, виплати допомоги на поховання та отримання недоотриманої пенсії за дні життя померлих, пенсійного забезпечення ВПО та інші питання.
Особистий прийом громадян здійснюється начальником головного управління та його заступниками згідно встановленого графіку.
В 20 відділах обслуговування громадян Харківщини проводиться щоденний прийом громадян, де надаються консультації з питань діяльності Пенсійного фонду України. В приймальнях можна ознайомитися з окремими положеннями нормативно-правових документів щодо пенсійного законодавства. За 6 місяців 2025 року до органів Пенсійного фонду Харківщини звернулось 314785 осіб, що на 33497 або на 10% менше, ніж за 6 місяців 2024 року.
За 6 місяців 2025 року до головного управління Пенсійного фонду України через державну установу “Урядовий контактний центр” надійшло 1214 звернень громадян, що на 696 або на 36% менше, ніж за вказаний період 2024 року. Звернення стосувалися питань перевірки правильності застосування законодавства при призначенні, перерахунку і виплати пенсій, в тому числі за рішеннями суду, роз’яснення діючого пенсійного законодавства, індексації пенсій, призначення та своєчасності виплати житлової субсидії або пільг в т.ч. припинення виплати та інших питань.
В усіх управліннях області діють телефони “гарячої лінії”. За 6 місяців 2025 року надано 50132 консультації та роз’яснень з питань діючого законодавства. З них в головному управлінні – 8371 консультація, в тому числі 4013 консультацій стосовно пенсійного забезпечення військовослужбовців та деяких інших категорій осіб, відповідно до Закону України “Про пенсійне забезпечення військовослужбовців, осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ та деяких інших осіб”.
За 6 місяців 2025 року до головного управління надійшло 6536 звернень через Веб-портал Пенсійного фонду України, що на 322 звернення або на 5% більше ніж за цей же період 2024 року.