Пропустити навігацію

Аналітична записка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до головного та підвідомчих управлінь Пенсійного фонду України в Харківській області за 1 півріччя 2018 року

Підсумки 1 півріччя 2018 року виявляють збільшення кількості звернень громадян, що надійшли до органів Пенсійного фонду України в Харківській області.
За 1 півріччя 2018 року надійшло 16868 звернень громадян, що на 6232 або на 59 % більше, ніж за 1 півріччя 2017 року.
З них:
7733 письмових звернень або на 240 % більше, ніж за 1 півріччя 2017 року,
6104 усних звернень громадян, отриманих на особистих прийомах керівників, або на 1 % менше, ніж за 1 півріччя 2018 року,
3031 звернень, які надійшли через “Урядовий контактний центр ” або на 139% більше, ніж за 1 півріччя 2018 року.
За підсумками 1 півріччя 2018 року на виконанні знаходиться 324 звернення без порушення терміну. В деяких випадках направлено додаткові запити в різні організації та установи для отримання інформації та підготовки остаточної відповіді.
Порівняно з попереднім роком надходження листів з вищих органів влади та інших організацій збільшилось на 954 звернення або на 190%, і склало 1457.
Кількість повторних звернень збільшилось на 35% в порівняні з 1півріччям 2018 року.
Всього по області за 1 півріччя 2018 року зафіксовано 5 колективних звернень та 1 дублетне звернення.
За 1 півріччя 2018 року кількість письмових звернень збільшилась в
зв’язку з масовими зверненнями про перерахунок пенсії від пенсіонерів силових структур та громадян, які звернулись з питаннями згідно Закону України № 900 «Про внесення змін до деяких законів України щодо забезпечення гарантій соціального захисту колишніх працівників органів внутрішніх справ України та членів їх сімей».
У зверненнях громадян порушено 16858 різних питань. З них – 7906 або 234% питань стосувалися призначення та перегляду розміру пенсій, щодо роз`яснення діючого пенсійного законодавства – 1612 або 81% питань, щодо підвищення розміру пенсії –1341 або 109%, стосовно отримання пенсії за фактичним місцем проживання (вимушені переселенці)– 819 або 137%, виплата допомоги на поховання – 294 або 247% та стосовно інших питань.
За 1 півріччя 2018 року до органів Пенсійного фонду Харківської області звернулися з найбільш вразливих верств населення:
• інваліди – 2665 або 16 % (у тому числі до головного управління – 828 або 10%), з них:
– інвалідів війни – 51 або 2 % ( у т.ч. до ГУ- 24 (3%);
– інвалідів ЧАЕС – 1508 або 56 % ( у т.ч. до ГУ- 133 (16%);
– інвалідів інших категорій – 1117 або 42 % ( у т.ч. в ГУ-389 (81 %);
• учасників війни та бойових дій – 101 або 1 % ( у т.ч. в ГУ- 71 (1%);
• матерів-героїнь – 10 (у т.ч. в ГУ- 3);
• дітей війни – 378 або 3 % ( у т.ч. в ГУ- 205 (3%)
Особистий прийом громадян здійснюється начальником головного управління та його заступниками згідно встановленого графіку.
Особистий прийом керівників проводиться із залученням працівників структурних підрозділів головного управління та уповноважених працівників управлінь Фонду.
За 1 півріччя 2018 року керівним складом органів Фонду Харківщини прийнято на особистих прийомах 6104 громадянина, з них – 1655 на виїзних прийомах.
В 16 управліннях Пенсійного фонду України м. Харкова та Харківської області діють 39 приймалень, які працюють за принципом “єдиного вікна”. За 1 півріччя 2018 року в органи Пенсійного фонду Харківщини звернулось 368420 громадян, що на 89849 або на 32 % більше, ніж за 1 півріччя 2017 року.
В зазначених приймальнях проводиться щоденний прийом громадян, де надаються консультації по питанням, які стосуються діяльності Пенсійного фонду України, а саме пенсійного забезпечення громадян та інші. В приймальнях можна ознайомитися з окремими положеннями нормативно-правових документів щодо пенсійного законодавства.
За 1 півріччя 2018 року до головного управління Пенсійного фонду України через державну установу “Урядовий контактний центр” надійшло 3031 звернення громадян, що на 1764 або на 139 % звернень більше, ніж за 1 півріччя 2018 року. Звернення стосувалися питань перевірки правильності застосування законодавства при призначенні, перерахунку і виплаті пенсій, роз’яснень діючого пенсійного законодавства, стосовно переведення та поновлення пенсій громадянам, які тимчасово переїхали до Харківської області з Донецької області – 228, Луганської області – 249, АР Крим – 1 та стосовно інших питань.
В усіх управліннях області діють телефони “гарячої лінії”. За 1 півріччя 2018 року надано 21226 консультацій, в тому числі в головному управлінні – 2264 консультацій та роз’яснень діючого законодавства, з них 264 консультації надано щодо питань згідно Закону України “Про пенсійне забезпечення військовослужбовців, осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ та деяких інших осіб”.
За 1 півріччя 2018 року до головного управління надійшло 545 звернень через Веб-портал Пенсійного фонду України.
Питання про роботу органів Пенсійного фонду України в Харківській області щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення відповідно до Закону України “Про звернення громадян” розглядалося на колегії головного управління 03.02.2017 року.
Відповідно до окремого графіку тематичних перевірок стану роботи із зверненнями громадян за 1 півріччя 2018 року в7-і управліннях Пенсійного фонду України в районах Харківської області проведено тематичні перевірки стану організації роботи із зверненнями громадян, а саме Красноградського об’єднаного управління, Дергачівського об’єднаного управління Харківської області, Богодухівського об’єднаного управління Харківської області, Куп’янського об’єднаного управління Харківської області, Чугуївського. об’єднаного управління Харківської області, Ізюмського об’єднаного управління Харківської області, Харківського приміського об’єднаного управління Харківської області.
Щоквартально готується звіт про кількість та динаміку надходжень звернень громадян до органів Пенсійного фонду Харківщини.
Питання організації роботи із зверненнями громадян знаходяться на постійному контролі керівництва головного управління.

background Layer 1