Пропустити навігацію

Аналітична записка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до головного та підвідомчих управлінь Пенсійного фонду України в Харківській області за 2018 рік

Підсумки  2018 року виявляють збільшення кількості звернень громадян, що надійшли до органів Пенсійного фонду України в Харківській області.

За   2018 рік надійшло 34113 звернень громадян, що на 2554 або на 8 % більше, ніж за  2017 рік.

З них:

13667 письмових звернення або на 62 % більше, ніж за   2017 рік

14633 усних звернень громадян, отриманих на особистих прийомах керівників або на 13 %  менше, ніж за  2017 рік

5813 звернень, які надійшли через “Урядовий контактний центр” або на 6% менше, ніж за  2017 рік.

За підсумками   2018 року на виконанні знаходиться 368 звернень без порушення терміну. В деяких випадках направлено додаткові запити в різні організації та установи для отримання інформації та підготовки остаточної відповіді.

Порівняно з попереднім роком надходження листів з вищих органів влади та інших організацій збільшилось на 921 звернення або на 59%, і склало 2474.

Кількість повторних звернень збільшилось на 8% в порівняні з 2017 роком.

Всього по області за    2018 рік  зафіксовано 9 колективних звернень та 2 дублетних звернення.

За  2018 рік     кількість    письмових   звернень   збільшилась   в  зв’язку з

масовими зверненнями про перерахунок пенсії від пенсіонерів силових структур та громадян, які звернулись з питаннями згідно Закону України № 900 «Про внесення змін до деяких законів України щодо забезпечення гарантій соціального захисту колишніх працівників органів внутрішніх справ України та членів їх сімей».

У зверненнях громадян порушено 34113 різних питань. З них –12255 або 36% питань стосувалися призначення та перегляду розміру пенсій, щодо роз`яснення діючого пенсійного законодавства – 4655 або 14% питань, щодо підвищення розміру пенсії –3019 або 9%, стосовно отримання пенсії за фактичним місцем проживання (вимушені переселенці)– 3329 або 10%,Виконання рішення суду – 997 або 3%, виплата допомоги на поховання – 609 або 2% та стосовно інших питань.

За  2018 рік до органів Пенсійного фонду Харківської області звернулися з найбільш вразливих верств населення :

  • інваліди – 4290 або 13 %, (у тому числі до головного управління – 1354 або 9%), з них:

– інвалідів війни                    – 54 або 1 % ( у т.ч. до ГУ- 30 (2%);

– інвалідів ЧАЕС                  –  2191 або 51 % ( у т.ч.до ГУ- 245 (18%);

– інвалідів інших категорій  – 2045 або 48 % ( у т.ч. в ГУ-1079 (80 %);

  • учасників війни та бойових дій  –   268 або 1 % ( у т.ч. в ГУ- 147 (1%);
  • матерів-героїнь29   (у т.ч в ГУ- 7);
  • дітей війни – 752 або 2 % ( у т.ч. в ГУ- 384 (3%)

Особистий прийом громадян здійснюється начальником головного управління та його заступниками згідно встановленого графіку.

Особистий прийом керівників проводиться із залученням працівників структурних підрозділів головного управління та уповноважених працівників  управлінь Фонду.

За   2018 рік керівним складом  органів Фонду Харківщини прийнято на особистих прийомах  14633 громадянина, з них – 5262 на виїзних прийомах.

В 16 управліннях Пенсійного фонду України м. Харкова та Харківської області діють 39 приймалень. За 2018 рік в органи Пенсійного фонду Харківщини звернулось 809991 громадянин, що на 99306 або на 14 % більше, ніж за   2017 рік.

В зазначених приймальнях проводиться щоденний прийом громадян, де надаються консультації по питанням, які стосуються діяльності Пенсійного фонду України, а саме пенсійного забезпечення громадян та інші. В приймальнях можна ознайомитися з окремими положеннями нормативно-правових документів щодо пенсійного законодавства.

За  2018 рік до головного управління Пенсійного фонду України через державну установу “Урядовий контактний центр” надійшло  5813 звернень громадян, що на 393 або на 6 % звернення менше, ніж у  2017 року. Звернення стосувалися питань перевірки правильності застосування законодавства при призначенні, перерахунку і виплаті пенсій, роз’яснення діючого пенсійного законодавства, стосовно переведення та поновлення пенсій громадянам, які тимчасово переїхали до Харківської області з Донецької області – 566, Луганської області – 798, АР Крим – 3 та стосовно інших питань.

В усіх управліннях області діють телефони “гарячої лінії”. За 2018 рік надано 56506 консультації, в тому числі в головному управлінні – 4044 консультації та роз’яснень діючого законодавства, з них  754 консультації надано щодо питань згідно Закону України “Про пенсійне забезпечення військовослужбовців, осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ та деяких інших осіб”.

За  2018 рік до головного управління надійшло 1161 зверненення через Веб-портал Пенсійного фонду України.

Питання про роботу органів Пенсійного фонду України в Харківській області щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення відповідно до Закону України “Про звернення громадян” розглядаються на колегіях головного управління.

Відповідно до окремого графіку тематичних перевірок стану роботи із зверненнями громадян за 2018 рік  в7-і управліннях Пенсійного фонду України в районах Харківської області проведено тематичні  перевірки стану організації роботи із зверненнями громадян, а саме  Красноградського об’єднаного управління,  Дергачівського об’єднаного управління Харківської області, Богодухівського об’єднаного управління Харківської області, Куп’янського об’єднаного управління Харківської області, Чугуївського. об’єднаного управління Харківської області, Ізюмського об’єднаного управління Харківської області, Харківського приміського об’єднаного управління Харківської області.

Щоквартально готується звіт про кількість та динаміку надходжень звернень громадян до органів Пенсійного фонду Харківщини.

Питання організації роботи із зверненнями громадян знаходяться на постійному контролі керівництва головного управління.

background Layer 1